Ja, we zijn al een paar weken terug (helaas!).
Het was absoluut fantastisch.
Het jongetje -via Compassion- is ronduit een STOUT kind.

Maar mede daarom juist heel leuk.
Hij was totaal niet verlegen, heel open, lekker zichzelf (stout dus

) maar heeft wel onze harten gestolen. We hebben zo'n 5 uur samen doorgebracht, naar een dierentuin geweest, een park, en pizza gaan eten (had hij nog nooit gehad). Ik denk dat we er allemaal een heel fijn gevoel aan hebben overgehouden, en we gaan zeker nog een keertje terug.
De kinderen via Wereldkinderen is een andere situatie. De moeder is alleen sinds de vader is verdronken

en ze achterbleef met 3 kinderen: een jongetje van 8 (doofstom) en een tweeling van 4, waar ik eerder over schreef. Voor de moeder zijn we een soort heiligen, omdat wij de gezondheidszorg en speciale scholen voor alle drie de kinderen voor onze rekening nemen. Als wij er niet zouden zijn, zouden de meisjes geen anti-epileptica krijgen en waren ze waarschijnlijk al overleden. Het jongetje gaat naar een dovenschool en kan redelijk communiceren in gebarentaal.
Ze heeft geen inkomen, dus voor haar eigen voedsel, kleding etc is ze volledig afhankelijk van haar familie. en ondanks alles maakt ze niet de indruk ongelukkig te zijn - wonderbaarlijk !
Het bezoek was kort, zo'n 1,5 uur, maar langer hadden we niet aangekund. Het was vrij emotioneel, daardoor heel vermoeiend. Maar ondanks dat toch heel fijn en heel waardevol! Het is echt geweldig om dit te kunnen doen en we hopen ook hun nog een keer te kunnen bezoeken.
... ♥ ik mis je ♥