Ja opzich allemaal best, maar ga dan niet anderen in de weg staan en ga ook niet lopen klagen dat het zo druk is en ook niet verlangen van anderen dat je voor in de rij mag.quote:Op maandag 23 april 2007 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde dat de bejaarden in haar vroegere woonplaats altijd boodschappen gingen doen in de spits!
Dan zien ze nog eens iemand...
This toch veel leuker om boodschappen te doen met z'n allen?![]()
Dat is allemaal om aandacht te krijgen. Als ze geen positieve aandacht krijgen, dan maar negatieve. Het zijn net kleine kinderen wat dat betreftquote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja opzich allemaal best, maar ga dan niet anderen in de weg staan en ga ook niet lopen klagen dat het zo druk is en ook niet verlangen van anderen dat je voor in de rij mag.
jah, alleen leren die het nog af... voor ongeveer 60 jaar langquote:Op maandag 23 april 2007 10:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat is allemaal om aandacht te krijgen. Als ze geen positieve aandacht krijgen, dan maar negatieve. Het zijn net kleine kinderen wat dat betreft
Ze konden niet anders. Als wij in die situatie zouden zitten zouden we dat ook doen. Klaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Die bejaarden die we hier in Europa zo mooi afserveren hebben waarschijnlijk meer voor jou en je land gedaan dan dat jij ooit zou doen. 1
Als mensen met de winkelwagen tegen je rammen, moet je eens vragen of je in de weg staat. Kans is groot, dat ze nog ja zeggen ook nog. Mijn moeder heeft er een paar keer last van gehad.quote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
Zo ook al meerdere keren meegemaakt bij de supermarkt... Laatst ook weer eentje die achter me in de rij stond met de kinderwagen met kleinkind erin. Ik sta dus fijn te wachten en heb m'n boodschappen op de band gelegd, ramt dat oude mens tot 3 keer toe (!!!) die kinderwagen tegen m'n benen aan. Godverdomme oud wijf, ik ga toch niet bovenop de voorgaande klant staan die aan het pinnen is!!! En je bent echt niet sneller aan de beurt!![]()
Of dat ik ze altijd al om kwart over 8 voor de deur van de supermarkt zie staan, terwijl die pas om half 9 opengaat.. En ze dan helemaal verontwaardigd zijn als het personeel wat al binnen rondloopt, de deur nog niet openmaakt...![]()
Bejaarden
Ik ben bang dat we allemaal zo worden, je wordt nu eenmaal wat langzamer he... maar om daar nou geen rekening mee te gaan houden .. ? Ik weet het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 00:36 schreef koffiegast het volgende:
......
......
Hopelijk word ik zelf niet zo later!
Welke aflevering is dat?quote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we allemaal zo worden, je wordt nu eenmaal wat langzamer he... maar om daar nou geen rekening mee te gaan houden .. ? Ik weet het niet.
Misschien kennen mensen die southpark aflevering wel waarin mensen ouder dan 65 niet meer mogen rijden (Grey Dawn), omdat ze telkens mensen doodrijden. De oude mensen komen in een gewapende opstand en de wereld lijkt verdoemd, die oude mensen staan zó vroeg op dat niemand er wat tegen kan doen. Totdat Stan Kyle Kenny en Eric de Country Kitchen Buffet van binnenuit afsluiten zodat de oudjes daar niet meer kunnen ontbijten en langzaam sterven voor de deur van diezelfde Country Kitchen Buffet.
Geweldige aflevering met alleen maar geweldige 'oude-mensen-dingetjes', zoals langzaam zijn, geheugenverlies enz enz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Grey_Dawnquote:
Dat heb ik ook weleens gehad ja, dat is helemaal schandalig. Ouderen met een ouderdomscomplexquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef Malahide het volgende:
Of ze zijn beledigd dat je ze je stoeltje aanbiedt ("ik kan heus nog wel staan hoor" - serieus, heb ik al twee keer gehad
Als je het van de andere kant bekijkt, zij zijn oud, gaan toch niet lang meer mee, jij bent jong, als je dan ookal moet gaan staan in zo`n hobbelige bus enzo, gaat jouw rug ook naar de tiefus, daar heb jij dan veel meer/langer last van, lekker blijven zittenquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef Malahide het volgende:
Ik sta ook niet meer op voor oudjes in de bus, alleen als ze heel krom en beverig zijn. Of ze zijn beledigd dat je ze je stoeltje aanbiedt ("ik kan heus nog wel staan hoor" - serieus, heb ik al twee keer gehad), of ze hebben de hele middag lopen winkelen - dat kunnen ze dus wel - en dan moet ik terwijl ik moe ben van een dag hard werken mijn stoeltje opgeven. Ik dacht het niet hè? Goed, ik overdrijf een beetje, maar dat vanzelfsprekende dat ze denken meer rechten te hebben, daar erger ik me af en toe behoorlijk aan.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef EDMAN- het volgende:
haha echt grappig, ging net ff met mn ma mee boodschappen doen en vertel onderweg over dit topic. We willen in de supermarkt zelf aansluiten bij een kassa, komen er gvd 4 oudjes aangesjokt die voor wilden dringen.. zie je wel? zeg ik.. mijn ma was beduusd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |