Toen was ik nog sociaal bezig, nu nooit meer. Ik ga ook niet meer opstaan in de bus, tis goedquote:Op donderdag 19 april 2007 16:17 schreef Bluenet het volgende:
Dus jij laat jezelf zomaar pwnen door 2 oma's?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
Die omatjes nu op seniorennet een topic openen "Bij de apoth33k weer een jongen gepwnd!"
En dan die oude baasjes weer reply-en; "LOLZ!!einseins!!11!!!"
Roflsquote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
Die omatjes nu op seniorennet een topic openen "Bij de apoth33k weer een jongen gepwnd!"
En dan die oude baasjes weer reply-en; "LOLZ!!einseins!!11!!!"
Zouden ze dat in Duitsland ook zeggen over hun bejaarden?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Die bejaarden die we hier in Europa zo mooi afserveren hebben waarschijnlijk meer voor jou en je land gedaan dan dat jij ooit zou doen. 1
Jij hebt vast ook een hekel aan de jeugd van tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Die bejaarden die we hier in Europa zo mooi afserveren hebben waarschijnlijk meer voor jou en je land gedaan dan dat jij ooit zou doen. 1
OMG! Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een opmerking op het internet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zouden ze dat in Duitsland ook zeggen over hun bejaarden?
Ik snapte die zin ook niet.quote:
Haha, dat vind ik dan welw eer humorquote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef ThE_ED het volgende:
Ik moest wel een keer lachen toen ik met een tube tandpasta en een worst, ofzo bij de kassa stond en een oud vrouwtje vroeg of ze voor mocht omdat ze maar 1 product had. Geniaal! Hoe bedenk je zoiets!
Klopt, maar die verrimpelde mormels zien er zo verdomde meelijwekkend uitquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sowieso die misvatting dat alles wat krom loopt en slecht ziet automatisch "heeft meegeholpen ons land op te bouwen zodat jij het nu goed hebt"
NEWSFLASH: ook tussen die lieve oudjes lopen hufters
gewoon denken dat zij lid waren van de NSBquote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Klopt, maar die verrimpelde mormels zien er zo verdomde meelijwekkend uit
Dus omdat ze vroeger hard gewerkt hebben moeten we nu maar alles pikken van die bejaarden? Ik dacht het niet vriend. Als je te beroerd bent om te wachten op je medicijnen laat je ze maar lekker bezorgen. Hebben we ook geen last van die bejaarden in brommobielen die de wegen onveilig maken. En dat de jeugd van tegenwoordig genoeg tijd heeft..ik dacht het niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Idd... jonge rotzakken hebben nogal de neiging om oude rotzakken te worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sowieso die misvatting dat alles wat krom loopt en slecht ziet automatisch "heeft meegeholpen ons land op te bouwen zodat jij het nu goed hebt"
NEWSFLASH: ook tussen die lieve oudjes lopen hufters
Hey, pssst, de hoofdpersonen uit al die boeken en films over de 2e wereldoorlog zijn niet representatief voor de gehele nederlandse bevolking hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Jij klinkt niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef floris.sp het volgende:
heb het ook als ik aan het werk ben (vakkenvullen) die graf oudtjes denken dat ze alles mogen nee als ik met een rij karren aan kom rij ik je gewoon omver.
Heeft er al is eentje een enkeltje ziekenhuis door gehad![]()
Ze hebben een boel geld betaald om nu van hun pensioen gebruik te kunnen maken, dus da's behoorlijk lullig. Maar het is wel zo dat ze eens moeten ophouden met dat geëtter.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen
Gewoon iedereen die de leeftijd van 65 jaar bereikt preventief ritueel fusilleren, scheelt de maatschappij een hoop geld, ergenis en onrecht. GEGEN DIE MAUER DU ARSCHOMA!
Wow, en je werkt er nog steeds?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef floris.sp het volgende:
heb het ook als ik aan het werk ben (vakkenvullen) die graf oudtjes denken dat ze alles mogen nee als ik met een rij karren aan kom rij ik je gewoon omver.
Heeft er al is eentje een enkeltje ziekenhuis door gehad![]()
Des te beter, kan de stufi eindelijk een beetje omhoog!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze hebben een boel geld betaald om nu van hun pensioen gebruik te kunnen maken, dus da's behoorlijk lullig.
haha nee, die stond er verdomme bij te lachen maar zei verder niks. Nummertje trekken zou idd wel handiger zijn maargoed. Ja heb er 2 voor laten gaan, misschien 1 teveelquote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En die apotheker zegt ook niet even dat die bejaarden nog niet aan de beurt waren ofzo.
idd die bejaarden van tegenwoordigquote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef Bigs het volgende:
Bejaarden zijn asociaalen ondertussen maar klagen over de jongere generaties
Oud NSB-ers zijn het.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd die bejaarden van tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |