Toen was ik nog sociaal bezig, nu nooit meer. Ik ga ook niet meer opstaan in de bus, tis goedquote:Op donderdag 19 april 2007 16:17 schreef Bluenet het volgende:
Dus jij laat jezelf zomaar pwnen door 2 oma's?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
Die omatjes nu op seniorennet een topic openen "Bij de apoth33k weer een jongen gepwnd!"
En dan die oude baasjes weer reply-en; "LOLZ!!einseins!!11!!!"
Roflsquote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
Die omatjes nu op seniorennet een topic openen "Bij de apoth33k weer een jongen gepwnd!"
En dan die oude baasjes weer reply-en; "LOLZ!!einseins!!11!!!"
Zouden ze dat in Duitsland ook zeggen over hun bejaarden?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Die bejaarden die we hier in Europa zo mooi afserveren hebben waarschijnlijk meer voor jou en je land gedaan dan dat jij ooit zou doen. 1
Jij hebt vast ook een hekel aan de jeugd van tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Die bejaarden die we hier in Europa zo mooi afserveren hebben waarschijnlijk meer voor jou en je land gedaan dan dat jij ooit zou doen. 1
OMG! Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een opmerking op het internet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zouden ze dat in Duitsland ook zeggen over hun bejaarden?
Ik snapte die zin ook niet.quote:
Haha, dat vind ik dan welw eer humorquote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef ThE_ED het volgende:
Ik moest wel een keer lachen toen ik met een tube tandpasta en een worst, ofzo bij de kassa stond en een oud vrouwtje vroeg of ze voor mocht omdat ze maar 1 product had. Geniaal! Hoe bedenk je zoiets!
Klopt, maar die verrimpelde mormels zien er zo verdomde meelijwekkend uitquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sowieso die misvatting dat alles wat krom loopt en slecht ziet automatisch "heeft meegeholpen ons land op te bouwen zodat jij het nu goed hebt"
NEWSFLASH: ook tussen die lieve oudjes lopen hufters
gewoon denken dat zij lid waren van de NSBquote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Klopt, maar die verrimpelde mormels zien er zo verdomde meelijwekkend uit
Dus omdat ze vroeger hard gewerkt hebben moeten we nu maar alles pikken van die bejaarden? Ik dacht het niet vriend. Als je te beroerd bent om te wachten op je medicijnen laat je ze maar lekker bezorgen. Hebben we ook geen last van die bejaarden in brommobielen die de wegen onveilig maken. En dat de jeugd van tegenwoordig genoeg tijd heeft..ik dacht het niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Idd... jonge rotzakken hebben nogal de neiging om oude rotzakken te worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sowieso die misvatting dat alles wat krom loopt en slecht ziet automatisch "heeft meegeholpen ons land op te bouwen zodat jij het nu goed hebt"
Hey, pssst, de hoofdpersonen uit al die boeken en films over de 2e wereldoorlog zijn niet representatief voor de gehele nederlandse bevolking hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Jij klinkt niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef floris.sp het volgende:
heb het ook als ik aan het werk ben (vakkenvullen) die graf oudtjes denken dat ze alles mogen nee als ik met een rij karren aan kom rij ik je gewoon omver.
Heeft er al is eentje een enkeltje ziekenhuis door gehad![]()
Ze hebben een boel geld betaald om nu van hun pensioen gebruik te kunnen maken, dus da's behoorlijk lullig. Maar het is wel zo dat ze eens moeten ophouden met dat geëtter.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef opgebaarde het volgende:
Mensen
Gewoon iedereen die de leeftijd van 65 jaar bereikt preventief ritueel fusilleren, scheelt de maatschappij een hoop geld, ergenis en onrecht. GEGEN DIE MAUER DU ARSCHOMA!
Wow, en je werkt er nog steeds?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef floris.sp het volgende:
heb het ook als ik aan het werk ben (vakkenvullen) die graf oudtjes denken dat ze alles mogen nee als ik met een rij karren aan kom rij ik je gewoon omver.
Heeft er al is eentje een enkeltje ziekenhuis door gehad![]()
Des te beter, kan de stufi eindelijk een beetje omhoog!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze hebben een boel geld betaald om nu van hun pensioen gebruik te kunnen maken, dus da's behoorlijk lullig.
haha nee, die stond er verdomme bij te lachen maar zei verder niks. Nummertje trekken zou idd wel handiger zijn maargoed. Ja heb er 2 voor laten gaan, misschien 1 teveelquote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En die apotheker zegt ook niet even dat die bejaarden nog niet aan de beurt waren ofzo.
idd die bejaarden van tegenwoordigquote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef Bigs het volgende:
Bejaarden zijn asociaalen ondertussen maar klagen over de jongere generaties
Oud NSB-ers zijn het.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd die bejaarden van tegenwoordig
idd wat ze voor het land betekend hebben zijn vooral staatsschulden en afvalbergenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Oud NSB-ers zijn het.
Een halve eeuw van Drees trekken, en intussen ff het milieu om zeep geholpen.
Zum kotzen
Een apotheek heeft geen wachtkamer, da's bij de dokterquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
Boze blikken van de volle wachtkamer
Krijgen ze de kinderbeveiliging niet meer van de thijmsiroopflesjes?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef ivetje het volgende:
...Jammer genoeg krijg je daar wel weer meer telefoontjes door
ge-editquote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
Een apotheek heeft geen wachtkamer, da's bij de dokterHeet gewoon de publieksruimte
Maar goed, zie het bij ons in de apotheek ook weleens. Gelukkig is de apotheek waar ik werk een bezorgapotheek, dus alle oudjes krijgen hun medicatie netjes thuis bezorgdJammer genoeg krijg je daar wel weer meer telefoontjes door
'Ik houd er ook niet van en ik zat hier eerderquote:Op donderdag 19 april 2007 20:13 schreef EDMAN- het volgende:
Keer meegemaakt dat ik in de bus zat, er zijn ongeveer nog 6 stoelen vrij, maar die staan allemaal met de rug naar de chauffeur toe.. 'meneer, wilt u even op die plek gaan zitten, ik hou niet van achteruit rijden' BLEGH!.. als ze nou zei dat ze er misselijk van werd maar neeee ze houd er niet van
Zij veroorzaken juist die 'spits'.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
- Bejaarden die in de spits zo nodig naar buiten moeten met hun auto
- Bejaarden die op zaterdag of op momenten gaan winkelen dat werkende mensen gaan winkelen![]()
- Bejaarden![]()
Dat was het niet, ik reed op rotonde, en die kwam er gewoon voor, dus ik week uit en sneed daarna af, klikquote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef Schuifpui het volgende:
Dat soort mensen laat je toch niet voor gaan? Ze hebben verder toch niets te doen, lekker laten wachten.![]()
En dan nog, dat was vroeger en wij hebben er niet om gevraagd. Het geeft ze geen recht om maar dingen te eisen en minachtend te doen over de jeugd.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bejaarden die met andere hangbejaarden in en uitgangen of schappen in de winkel blokkeren en dat inderdaad op zaterdag terwijl ze de hele week van 9 tot 5 de tijd hebben om hun boodschappen te doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
- Bejaarden die in de spits zo nodig naar buiten moeten met hun auto
- Bejaarden die op zaterdag of op momenten gaan winkelen dat werkende mensen gaan winkelen![]()
- Bejaarden![]()
Oohw 3 jaar terug dezelfde situatie (apotheek, bejaarden enzo) als bij mij alleen toen ik dan mijn weg maakte naar het loket kreeg ik nog het verwijt dat ik deed voordringen en dat ik net kwam binnen gelopenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef EDMAN- het volgende:
Er zal vast weleens een topic over geopend zijn maargoed, moet mn beklaag even kwijt.
Ik ging vanmiddag even medicijnen halen bij de apotheek voor mijn zusje (vroeger ernstige nierziekte gehad) en stap naar binnen. Er staan 3 mensen voor mij te wachten, maar er is niet echt sprake van een rij. Komen er 1 voor 1 ongeveer 4 bejaarden na mij naar binnen. Ik ben, zeker te weten, aan de beurt en wil naar voor stappen.. komt er ineens zo'n omaatje voor me staan die eist dat ze eerder is dan mij. De reden weet ik echt niet maar goed, ze is oud en ik jong en heb dus alle tijd. Het vrouwtje heeft haar medicijnen en ik doe een 2e poging om aan de beurt te komen, staat er weer zo'n omaatje wat me boos aankijkt en snel naar de balie loopt.. ik begin wat geirriteerd te raken, maar goed.. ik ben een geduldig mens en de apotheker zelf moest er wel om lachen. En jawel hoor.. zij is klaar, ik stap naar voren komt er gvd nog een omaatje naar voor gestrompeld.. toen heb ik met een kleine stemverheffing even geeist dat ik nu aan de beurt was. Wat krijg ik? Boze blikken van de volle publieksruimte (allemaal bejaarden die ondertussen binnenkwamen gestrompeld)...
Ik stond zowat te koken daar, moest het ff kwijt!
Mijn moeder vertelde dat de bejaarden in haar vroegere woonplaats altijd boodschappen gingen doen in de spits!quote:Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bejaarden die met andere hangbejaarden in en uitgangen of schappen in de winkel blokkeren en dat inderdaad op zaterdag terwijl ze de hele week van 9 tot 5 de tijd hebben om hun boodschappen te doen.
Ja opzich allemaal best, maar ga dan niet anderen in de weg staan en ga ook niet lopen klagen dat het zo druk is en ook niet verlangen van anderen dat je voor in de rij mag.quote:Op maandag 23 april 2007 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde dat de bejaarden in haar vroegere woonplaats altijd boodschappen gingen doen in de spits!
Dan zien ze nog eens iemand...
This toch veel leuker om boodschappen te doen met z'n allen?![]()
Dat is allemaal om aandacht te krijgen. Als ze geen positieve aandacht krijgen, dan maar negatieve. Het zijn net kleine kinderen wat dat betreftquote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja opzich allemaal best, maar ga dan niet anderen in de weg staan en ga ook niet lopen klagen dat het zo druk is en ook niet verlangen van anderen dat je voor in de rij mag.
jah, alleen leren die het nog af... voor ongeveer 60 jaar langquote:Op maandag 23 april 2007 10:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat is allemaal om aandacht te krijgen. Als ze geen positieve aandacht krijgen, dan maar negatieve. Het zijn net kleine kinderen wat dat betreft
Ze konden niet anders. Als wij in die situatie zouden zitten zouden we dat ook doen. Klaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Als mensen met de winkelwagen tegen je rammen, moet je eens vragen of je in de weg staat. Kans is groot, dat ze nog ja zeggen ook nog. Mijn moeder heeft er een paar keer last van gehad.quote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
Zo ook al meerdere keren meegemaakt bij de supermarkt... Laatst ook weer eentje die achter me in de rij stond met de kinderwagen met kleinkind erin. Ik sta dus fijn te wachten en heb m'n boodschappen op de band gelegd, ramt dat oude mens tot 3 keer toe (!!!) die kinderwagen tegen m'n benen aan. Godverdomme oud wijf, ik ga toch niet bovenop de voorgaande klant staan die aan het pinnen is!!! En je bent echt niet sneller aan de beurt!![]()
Of dat ik ze altijd al om kwart over 8 voor de deur van de supermarkt zie staan, terwijl die pas om half 9 opengaat.. En ze dan helemaal verontwaardigd zijn als het personeel wat al binnen rondloopt, de deur nog niet openmaakt...![]()
Bejaarden
Ik ben bang dat we allemaal zo worden, je wordt nu eenmaal wat langzamer he... maar om daar nou geen rekening mee te gaan houden .. ? Ik weet het niet.quote:Op maandag 23 april 2007 00:36 schreef koffiegast het volgende:
......
......
Hopelijk word ik zelf niet zo later!
Welke aflevering is dat?quote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we allemaal zo worden, je wordt nu eenmaal wat langzamer he... maar om daar nou geen rekening mee te gaan houden .. ? Ik weet het niet.
Misschien kennen mensen die southpark aflevering wel waarin mensen ouder dan 65 niet meer mogen rijden (Grey Dawn), omdat ze telkens mensen doodrijden. De oude mensen komen in een gewapende opstand en de wereld lijkt verdoemd, die oude mensen staan zó vroeg op dat niemand er wat tegen kan doen. Totdat Stan Kyle Kenny en Eric de Country Kitchen Buffet van binnenuit afsluiten zodat de oudjes daar niet meer kunnen ontbijten en langzaam sterven voor de deur van diezelfde Country Kitchen Buffet.
Geweldige aflevering met alleen maar geweldige 'oude-mensen-dingetjes', zoals langzaam zijn, geheugenverlies enz enz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Grey_Dawnquote:
Dat heb ik ook weleens gehad ja, dat is helemaal schandalig. Ouderen met een ouderdomscomplexquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef Malahide het volgende:
Of ze zijn beledigd dat je ze je stoeltje aanbiedt ("ik kan heus nog wel staan hoor" - serieus, heb ik al twee keer gehad
Als je het van de andere kant bekijkt, zij zijn oud, gaan toch niet lang meer mee, jij bent jong, als je dan ookal moet gaan staan in zo`n hobbelige bus enzo, gaat jouw rug ook naar de tiefus, daar heb jij dan veel meer/langer last van, lekker blijven zittenquote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef Malahide het volgende:
Ik sta ook niet meer op voor oudjes in de bus, alleen als ze heel krom en beverig zijn. Of ze zijn beledigd dat je ze je stoeltje aanbiedt ("ik kan heus nog wel staan hoor" - serieus, heb ik al twee keer gehad), of ze hebben de hele middag lopen winkelen - dat kunnen ze dus wel - en dan moet ik terwijl ik moe ben van een dag hard werken mijn stoeltje opgeven. Ik dacht het niet hè? Goed, ik overdrijf een beetje, maar dat vanzelfsprekende dat ze denken meer rechten te hebben, daar erger ik me af en toe behoorlijk aan.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef EDMAN- het volgende:
haha echt grappig, ging net ff met mn ma mee boodschappen doen en vertel onderweg over dit topic. We willen in de supermarkt zelf aansluiten bij een kassa, komen er gvd 4 oudjes aangesjokt die voor wilden dringen.. zie je wel? zeg ik.. mijn ma was beduusd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |