quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
Het is gewoon constant opletten inderdaad. WIj doen de AVB oefeningen op een soort van truckstop / tankstation parkeerplek. Hoevaak je niet op moet passen dat je voor je sodemieter wordt gereden door zo'n halfzachte in zijn auto......![]()
Waarschijnlijk ging het hier over de auto's op plekken waar de AVB wordt geoefend. Heb het ook een paar keer gehad dat ik op het parkeerterrein in de remmen moest, omdat er een gek een geintje uithaalde om even met zijn koekblik tussen mijn pionnen ging slalommen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]Als je daar mee zit dan moet je maar stoppen met je motorrijlessen... Welcome to the real world zal ik maar zeggen!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef Kikstar het volgende:
vandaag theorie binnen gekopt =D volgende week vrijdag eerst les.... eerder kon nietdrukke rijschool
Dat ook dus. Bij mij liepen die langzame oefeningen in het begin helemaal niet goed, ben toen een kwartiertje voor mezelf bezig geweest (afgesloten terrein, instructeur had nog drie andere leerlingen) door wat te oefenen zonder die lastige pilonnen overal zodat ik me kon concentreren op rem- en gasbeheersing. Toen ik dat goed onder de knie had heb ik daarna op geen langzame oefening meer problemen gehad.quote:
Het verschil in gewicht tussen fiets en 500cc motor is natuurlijk te verwaarlozen inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef fs180 het volgende:
toch vindt ik het raar dat mensen die technieken van motorrijden die lekker onder de knie krijgenik gebruik ze namelijk zelfs al met fietsen
Ik kreeg als tip om mijn hand op de knop van het stuur te leggen bij die langzame oefeningen. Gas houdt je dan in 1 stand en daarbij gewoon met je voet bijremmen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat ook dus. Bij mij liepen die langzame oefeningen in het begin helemaal niet goed, ben toen een kwartiertje voor mezelf bezig geweest (afgesloten terrein, instructeur had nog drie andere leerlingen) door wat te oefenen zonder die lastige pilonnen overal zodat ik me kon concentreren op rem- en gasbeheersing. Toen ik dat goed onder de knie had heb ik daarna op geen langzame oefening meer problemen gehad.
wel als je de techniek door hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef Lennox het volgende:
[..]
Het verschil in gewicht tussen fiets en 500cc motor is natuurlijk te verwaarlozen inderdaad![]()
je had ook kunnen zeggen.. tja wees blij dat ik niet stiekem het huis verkoop en er een nieuwe motor van koop. Klinkt het als jullie terugkomen staat er een motor toch een stuk minder ergquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Lennox het volgende:
Ik moet trouwens (als ik mn theorie netjes haal) afrijden als mn ouders precies op vakantie zijn. Zat al te dreigen dat er een motor staat als ze terug komen
Mn pa kon er wel om lachen (rijdt ook motor), maar mn ma flipte hem al hard
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
je had ook kunnen zeggen.. tja wees blij dat ik niet stiekem het huis verkoop en er een nieuwe motor van koop. Klinkt het als jullie terugkomen staat er een motor toch een stuk minder erg
Dus je onderkent nu dus dat je niet goed kijkt in de auto. Lekker danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef Lennox het volgende:
Dat weet je van te voren. Mn vader rijdt ook al heel lang motor en die zei ook "als je dat motor rijbewijs hebt, ga je heel anders auto rijden" . Dat geloof ik ook best wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |