En naar Afrika te verschepen of te rijden en 100x onderhoud plegenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:56 schreef Cageon het volgende:
die laatste pics![]()
dat lijkt me nou echt tof, scheelt dat ik de motor er al voor heb, hoef alleen de wielen maar te wisselen. (owja en de voor-rem)
hier zijn ook genoeg zandpaden te vindenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En naar Afrika te verschepen of te rijden en 100x onderhoud plegen
Kloptquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
hier zijn ook genoeg zandpaden te vinden![]()
![]()
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KloptMaar toch, zo'n vakantie ver weg met de motor lijkt me ook prachtig
![]()
Moet wel een beetje uitdagend blijven he, niet zo'n suf toerclubje als parijs-dakarquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
Zou parijs-dakar als ultiem motor-vakantie-uitje gezien worden?![]()
zo'eentje staat ook in zwolle ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:58 schreef Cageon het volgende:
wat dacht je hiervan dan alle stoplichten mee:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/4/11711580947.jpg]afbeelding][/URL]
ketting aangedreven is dus met tandwielen met een ketting (net als met een gewone fiets zeg maar)quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef DownForZ het volgende:
immortalsean, 25kw of onbeperkt?
ik heb donderdag pas me 2de les, kan niet wachten
Trouwens wat is het verschil tussen ketting of cardan aandrijving, zit daar veel verschil in?
Kijk eens aan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef DownForZ het volgende:
Trouwens wat is het verschil tussen ketting of cardan aandrijving, zit daar veel verschil in?
cardan is minder onderhoud, maar als daar onderhoud bij te pas moet komen (behalve af en toe wat vet erin pompen)quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef DownForZ het volgende:
25kwquote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef DownForZ het volgende:
Niet alleen snel zijn op de motoquote:Op zondag 29 april 2007 20:46 schreef immortalsean het volgende:
[..]
25kwben nog maar 18 ...
en de post boven me legt het al goed uit ... maar een cardan wil je ook niet kapot hebben, want dat kost veel geld ... terwijl een ketting sowieso om de 30.000km vervangen moeten worden (ouderwetse kettingen véél sneller al). edit: ze posten sneller dan me lief is, d'r zitten inmiddels al weer een paar posts tussen
Voorop heb je er minder last vanquote:Op zondag 29 april 2007 21:07 schreef immortalsean het volgende:
zelfs achterop een pan european is het trouwens wel veel wind in je bakkes met 150 op de snelweg
aaah 25kw is ook leuk hoor, heb net 1 les gereden op een 250cctje. Ben zelf 20 dus over een paar lessen ga ik over op 500ccquote:Op zondag 29 april 2007 20:46 schreef immortalsean het volgende:
[..]
25kwben nog maar 18 ...
en de post boven me legt het al goed uit ... maar een cardan wil je ook niet kapot hebben, want dat kost veel geld ... terwijl een ketting sowieso om de 30.000km vervangen moeten worden (ouderwetse kettingen véél sneller al). edit: ze posten sneller dan me lief is, d'r zitten inmiddels al weer een paar posts tussen
Gsr is zo nicequote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef DownForZ het volgende:
[..]
aaah 25kw is ook leuk hoor, heb net 1 les gereden op een 250cctje. Ben zelf 20 dus over een paar lessen ga ik over op 500cc. Kan niet wachten.
Voor degene die nu bijna klaar zijn, wat voor motor denken jullie te gaan kopen?
ik wil graag een racer, GSXR, R6 of iets hoewel een naked bike ook mooi is (bijvoorbeeld Suzuki GSR600 ook mooi is, alleen die is net nieuw dus wat aan de prijs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |