Idd, het is een mooie meid maar het gaat verder nergens over, het is niet alsof ze zich opgegeven heeft ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je negeert het hele verhaal, het is toch finaal off-topic![]()
Het is gelul.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd, het is een mooie meid maar het gaat verder nergens over, het is niet alsof ze zich opgegeven heeft ofzo
Rustig maar het was maar een grapje, relax vanaf nu alleen on topic.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gelul.
En plaats die kutfoto als je toch live op de streams wil zijn.
Ik maak zelf wel uit of ik me ergens kwaad om maak of nietquote:Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Rustig maar het was maar een grapje, relax vanaf nu alleen on topic.
Nou nou.. je zit er wel erg mee hehquote:Op donderdag 19 april 2007 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik me ergens kwaad om maak of niet![]()
Ok primaquote:Op donderdag 19 april 2007 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik me ergens kwaad om maak of niet![]()
Nee, net terug van werk, 's avonds ga ik meestal wii'enquote:Op donderdag 19 april 2007 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Bong, Wii even losgelaten?
Hehehe, dus je werk heeft nog niet onder de verslaving geleden.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, net terug van werk, 's avonds ga ik meestal wii'en
Gelukkig niet, dat zou ik anders niet lang volhouden (als ik de volgende dag moet werken zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer ga Wii'en na 22:00uur, anders is het zo 01:00 a 02:00uur en moet er rond 06:30 alweer uit dus dat is niet zo handig)quote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehehe, dus je werk heeft nog niet onder de verslaving geleden.![]()
Geniet er van!! ik heb net een bounty achter de kiezen...ach sport het er vanavond wel weer af.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef Leandra het volgende:
Zo... en de laatste van de lekkerste paaseitjes is ook op![]()
Was ik maar zo sterkquote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat zou ik anders niet lang volhouden (als ik de volgende dag moet werken zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer ga Wii'en na 22:00uur, anders is het zo 01:00 a 02:00uur en moet er rond 06:30 alweer uit dus dat is niet zo handig)
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken geen streams en uitzendingen meer gezien van DGK, dus ik ben officiëel afgekicked
T kost mij ook moeite hoor, al was het in t begin erger toen ik hem nog net had (de Wii) nu gaat het welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was ik maar zo sterk![]()
Ik heb menig nacht compleet overgeslagen voor FF op de ps2.
Je mist alleen ons af en toequote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb al bijna 2 weken geen streams en uitzendingen meer gezien van DGK, dus ik ben officiëel afgekicked
Nou kan je met de Wii ook niet gewoon in je bed gaan liggen en lui liggen gamen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T kost mij ook moeite hoor, al was het in t begin erger toen ik hem nog net had (de Wii) nu gaat het wel
quote:
Ik heb het idee dat het op het moment niet heel veel uitmaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig is er dan nog een SC want ja ik kan moeilijk in COS posten als ik geen streams aan heb staan![]()
Dat weerhoudt niemand geloof ikquote:Op donderdag 19 april 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig is er dan nog een SC want ja ik kan moeilijk in COS posten als ik geen streams aan heb staan![]()
Jou ken ik ook nog niet (althans toen ik nog fanatiek DGK volgde zag ik je hier nog niet posten)quote:Op donderdag 19 april 2007 16:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat weerhoudt niemand geloof ik![]()
Nee dat klopt, maar zolang ik hier niet de kutnewbie ga uithangen maakt dat weinig uit toch?!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jou ken ik ook nog niet (althans toen ik nog fanatiek DGK volgde zag ik je hier nog niet posten)
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar zolang ik hier niet de kutnewbie ga uithangen maakt dat weinig uit toch?!![]()
Ik dacht het al, ik vond dat ik hier maar eens moest kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat mij eens even rellen om goed wakker te worden!![]()
Trouwens, wtf...
Ik heb ineens zonder dat ik het wou een aanvaring met Disana, terwijl ik het dit keer heul aardig bedoelde...![]()
Mjah, hier nu dus welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Blablabla
Tja, als je niet beter wilt dan kan ik er ook niets aan veranderen. Ik op mijn beurt vind het niet leuk steeds een wantrouwig knaapje met lange tenen achter mijn posts aan te krijgen. Ik vraag niet om dat soort publieke scenes.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, hier nu dus wel
Want ik erger met altijd heel erg aan ontzettend stomme mensen.
De quote die je er voor je eigen gemak even bij pakt gaat over gezeik in de COS over carpediem.
Mijn post in Gertjes OP topic was NIET onaardig bedoelt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, hier nu dus wel
Want ik erger met altijd heel erg aan ontzettend stomme mensen.
De quote die je er voor je eigen gemak even bij pakt gaat over gezeik in de COS over carpediem.
Mijn post in Gertjes OP topic was NIET onaardig bedoelt.
Je maakt ze anders zelf.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, als je niet beter wilt dan kan ik er ook niets aan veranderen. Ik op mijn beurt vind het niet leuk steeds een wantrouwig knaapje met lange tenen achter mijn posts aan te krijgen. Ik vraag niet om dat soort publieke scenes.
Ian, je hebt met een 'blablabla' weggeknipt wat ik je te geven had. Meer is er niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je maakt ze anders zelf.
Ben je nou echt te stom om even die post terug te lezen en in te zien dat het misschien niet zo onaardig was bedoelt als je dacht?
Volgens mij valt er bij jou zodra ik dieper inga op je pauperige post sowieso bedroevend weinig te halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian, je hebt met een 'blablabla' weggeknipt wat ik je te geven had. Meer is er niet.
*hier is Palma !quote:Op donderdag 19 april 2007 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij valt er bij jou zodra ik dieper inga op je pauperige post sowieso bedroevend weinig te halen.
Laat ik je dit eerlijk zeggen: ik ben er behoorlijk moe van dat ik zo op mijn woorden moet letten om te voorkomen dat Ian ze verkeerd opvat. Ik probeer het altijd weer recht te breien maar die kans wordt me niet gegund. Dan komt Leandra er weer achteraan met een eigen aanval, en tenslotte is er steeds Gert die het elke keer schijnbaar flink lachen vindt.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef avonne het volgende:
[..]
*hier is Palma !
Liefjes, jullie hebben duidelijk een communicatie probleem.
De één snapt de ander niet.
Als toeschouwer zie ik dat jullie allebei telkens nét het verkeerde punt uit de post van een ander halen.
Komt vaker voor, that's life, but not as you know it.
Zal ik zeggen "Kappeh nau?"
Voor jullie eigen gemoedsrust?
Voor de duidelijkheid: het was geen aanval, ik weerlegde je bewering... dat is iets anders dan een aanval.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik je dit eerlijk zeggen: ik ben er behoorlijk moe van dat ik zo op mijn woorden moet letten om te voorkomen dat Ian ze verkeerd opvat. Ik probeer het altijd weer recht te breien maar die kans wordt me niet gegund. Dan komt Leandra er weer achteraan met een eigen aanval, en tenslotte is er steeds Gert die het elke keer schijnbaar flink lachen vindt.
Na die belachelijke toestand die zich over meerdere topics uitspreidde omdat ik iets verkeerds gezegd zou hebben, en er zelfs over de NSB mocht worden gesproken, zou ik eigenlijk mogen hopen op een beetje meer neutraliteit van de mod(s). Ik heb niets tegen Ian en ik vraag niet om dit soort toestanden.
Jij en Gert zijn heel voorspelbaar en denken er blijkbaar niet aan dat de ander ook gevoelens heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: het was geen aanval, ik weerlegde je bewering... dat is iets anders dan een aanval.
Nog duidelijker: deze post is ook geen aanval.
Nog een keer dan maar: ik vatte jouw woorden niet verkeerd op. Jij vatte de mijne verkeerd op. JIJ dacht namelijk dat ik jou aanviel met mijn commentaar, terwijl ik eigenlijk alleen maar zei dat het een beetje onoverzichtelijk was maar verder prima.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik je dit eerlijk zeggen: ik ben er behoorlijk moe van dat ik zo op mijn woorden moet letten om te voorkomen dat Ian ze verkeerd opvat. Ik probeer het altijd weer recht te breien maar die kans wordt me niet gegund. Dan komt Leandra er weer achteraan met een eigen aanval, en tenslotte is er steeds Gert die het elke keer schijnbaar flink lachen vindt.
Na die belachelijke toestand die zich over meerdere topics uitspreidde omdat ik iets verkeerds gezegd zou hebben, en er zelfs over de NSB mocht worden gesproken, zou ik eigenlijk mogen hopen op een beetje meer neutraliteit van de mod(s). Ik heb niets tegen Ian en ik vraag niet om dit soort toestanden.
Ik ben ook voorspelbaar hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij en Gert zijn heel voorspelbaar en denken er blijkbaar niet aan dat de ander ook gevoelens heeft.
Ik kan niet alle posts lezen, dus kan niet alles zo volgen. Wel zie ik dat het een beetje "een toestand" wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Watch it !quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook voorspelbaar hoor.
Kijk:
Kutnewbie!![]()
![]()
![]()
Enne, aan jou gevoelens ga ik ook graag voorbij![]()
Sorry hoor, ik heb slechts een aantal feiten opgesomd die volledig in strijd waren met wat jij eerder beweerd had.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij en Gert zijn heel voorspelbaar en denken er blijkbaar niet aan dat de ander ook gevoelens heeft.
Peter6000 heeft ooit een topic open gegooit waar je voor NSB'er mocht spelen en andere users mocht verlinken.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef avonne het volgende:
Mochten er posts zijn die echt over de schreef gaan (geen idee waar die NSB stond of betekende)
Leandra, je poneert zeer regelmatig suggestieve stellingen over hoe ik heb gehandeld of gedacht. Dat was ook deze keer weer zo. Als je dat kunt veranderen in open constructies, zoals 'volgens mij doe jij' of 'ik krijg het idee dat jij', dan zij we volgens mij helemaal uit de brand.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb slechts een aantal feiten opgesomd die volledig in strijd waren met wat jij eerder beweerd had.
Daarmee heb ik niets gezegd wat voor jou kwetsend zou kunnen zijn, tenzij het kwetsend is dat je geconfronteerd wordt met zaken die je eigen beweringen onderuit halen.
Ik heb nix lulligs gezegd, ik heb nix laag bij de gronds gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik het door jou aangevoerde excuus bullshit vond en heb ook uitgelegd waarom.
Ik zie je als een uitermate waardevolle user en geniet van je posts in de COS en het update en streamtopic, maar in andere topics hebben wij kennelijk regelmatig een andere mening.
Dat is nou eenmaal zo, of dat komt door wederzijds onbegrip of wederzijdse onwilligheid maakt vrij weinig uit lijkt me, dan zijn we het gewoon vaak niet eens. So be it.
In de kroeg zouden we elkaar waarschijnlijk ook weinig te melden hebben en ik ga er vanuit dat geen van ons beiden dat een probleem zou vinden.
je vergeet de kots smileys en ik vind het niet aardig, inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...
Ik mag geen kutnewbie tegen een kutnewbie zeggen en mijn tong uitsteken is té beledigend?
Ik post al jaren op de manier zoals ik post, en ik was niet van plan dat te wijzigen omdat iemand daar nu ineens een probleem mee heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Leandra, je poneert zeer regelmatig suggestieve stellingen over hoe ik heb gehandeld of gedacht. Dat was ook deze keer weer zo. Als je dat kunt veranderen in open constructies, zoals 'volgens mij doe jij' of 'ik krijg het idee dat jij', dan zij we volgens mij helemaal uit de brand.
Het spijt me als tussen al dat gezeik door mijn poging tot humoristisch posten misplaatst was.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet de kots smileys en ik vind het niet aardig, inderdaad.
Ik hoopte eigenlijk dat iedereen naar mijn advies zou luisteren en zou KAPPEN.
Wanneer vallen de pruimen weer eigenlijk?? Augustus??quote:Op donderdag 19 april 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
Mocht iemand me missen, dan loop ik waarschijnlijk ergens bij de grens tussen Limburg en Brabant.
Tot in de pruimentijd!
Sorryquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef Liess het volgende:
Wat een gedoe zeghet is maar internet schattebouten
![]()
Ik geef je 1 voorbeeld van hoe je iets stelt als waarheid over een ander terwijl je het feitelijk niet kunt weten, dan houd ik het verder voor gezien hier vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik post al jaren op de manier zoals ik post, en ik was niet van plan dat te wijzigen omdat iemand daar nu ineens een probleem mee heeft.
Het lijkt me dat iedere post op een forum direct een uiting van iemands mening is, ik zit hier niet namens de bevolking, de users of de gereformeerde kerk te posten, ik post hier uit mijn naam, daarmee zijn al mijn beweringen mijn mening en dus wat "ik vind"
Jep, dat was, en is nog steeds, mijn mening... het staat ieder vrij daar een andere mening over te hebben of te vormen, net als wanneer ik beweer dat de lucht blauw, grijs, oranje, rood of wat mij betreft kanariegeel is.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef je 1 voorbeeld van hoe je iets stelt als waarheid over een ander terwijl je het feitelijk niet kunt weten, dan houd ik het verder voor gezien hier vanavond.
"je had hem klaarstaan omdat je al lang in dit topic aangekondigd had een mooie COS te maken"
Doe hier ook ffquote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga maar eens stofzuigen denk ik.
Ik moet rond half 8 weg, mag met iemand meerijdenquote:
Leandra, het is een stelling. Je beweert iets stellig over een ander dat anderen voor waar aan kunnen nemen. Als zelfs moderator Gert je post in zijn topic een relpost vond waar hij eens goed voor ging zitten, dan kun je alleen maar concluderen dat je stemming probeert te maken met zoiets.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep, dat was, en is nog steeds, mijn mening...
Heheh, dát zou een beetje ver zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 18:21 schreef Leandra het volgende:
Dan worden jullie ook teruggebracht neem ik aan?? Of mag je lopend naar huis vanaf het station??
Opbokken nu, klaar met dat gezeik.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Leandra, het is een stelling. Je beweert iets stellig over een ander dat anderen voor waar aan kunnen nemen. Als zelfs moderator Gert je post in zijn topic een relpost vond waar hij eens goed voor ging zitten, dan kun je alleen maar concluderen dat je stemming probeert te maken met zoiets.
"we hebben alles gezegd wat we willen zeggen. Peace"quote:Op donderdag 19 april 2007 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opbokken nu, klaar met dat gezeik.
Ik heb NIET alles gezegd wat ik wil zeggen en sluit ook absoluut GEEN vrede, maar zoals ik je reeds heb verteld hou ik over dat gezeik op.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
"we hebben alles gezegd wat we willen zeggen. Peace"
Als jij wat minder snel reageert, krijg ik een kans daartoe, lieverd.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb NIET alles gezegd wat ik wil zeggen en sluit ook absoluut GEEN vrede, maar zoals ik je reeds heb verteld hou ik over dat gezeik op.
Zou fijn zijn als Disana ook naar je luisterd?
Welke kleur is het gasmasker?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef Leandra het volgende:
De lucht is kanariegeel en ik zie in de verte een champignon...
Wat moet ik nou doen brilletje of gasmasker??![]()
Naar mijn mening is het roze, maar dat kan ook door mijn roze zonnebril komen natuurlijk, ik durf het niet met zekerheid te stellenquote:
Ik zou gaan voor wat het beste bij je zomerse jurkje kleurt.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het roze, maar dat kan ook door mijn roze zonnebril komen natuurlijk, ik durf het niet met zekerheid te stellen![]()
Jurkje??quote:Op donderdag 19 april 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor wat het beste bij je zomerse jurkje kleurt.![]()
Ga je nog wat met die chamignon doen of mag ik er soep van trekken?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jurkje??![]()
![]()
![]()
Nee dank u, maar bij mijn lila bikini staat een roze gasmasker natuurlijk prachtig![]()
Oeh... bospaddenstoelensoepquote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je nog wat met die chamignon doen of mag ik er soep van trekken?
Ik stel voor dat we wat over houden voor Dutchguy...quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Leandra het volgende:
Dutch? Tijdmachine?? Wat heb ik gemist??
Ik zat net heftig terug te lezen, maar verder dan een X-files verhaal kom ik nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Lees jij de SC niet terug ofzo!?
Dutchguy heeft een tijdsmachine![]()
* Ian is heel benieuwd hoezeer Dutch daar vatbaar voor isquote:Op donderdag 19 april 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
*gaat volgende keer ff sjanzen met Dutch...*![]()
Je onderschat mequote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian is heel benieuwd hoezeer Dutch daar vatbaar voor is![]()
Heul niet, dat was mijn mening, net zoals alles hier mijn mening is.quote:
Dan doe je dat toch lekker niet kutpubertje... dan post ik ook geen lieve Lita suggesties meer voor jequote:Op donderdag 19 april 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heul niet, dat was mijn mening, net zoals alles hier mijn mening is.
Ik post hier niet uit naam van de pastoor of de bakker!
En ik ga ook heul mijn onderschatten niet voor jou aanpassen.![]()
![]()
Het spijt me!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker niet kutpubertje... dan post ik ook geen lieve Lita suggesties meer voor je![]()
Dan zal die soep wel flink dik zijn jaquote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat gaat dan over 10 dagen worden ofzo?
En bedankt voor jullie medeleven.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer vallen de pruimen weer eigenlijk?? Augustus??![]()
Lieve Talitha, ik ben net weer thuis!quote:
pas je je vandaag niet aan naar de kleur van het shirt van Nicolaas?!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jurkje??![]()
![]()
![]()
Nee dank u, maar bij mijn lila bikini staat een roze gasmasker natuurlijk prachtig![]()
Hé buuf!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lieve Talitha, ik ben net weer thuis!
kan je internetten met de voordeur dicht, thuis waar je met de trein bent aangekomen??
ik zit me helemaal te verkneukelen in de COS..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé buuf!![]()
De trein is bijna m'n woning binnen gereden. Wel 2 uur later dan normaal, maar een kniesoor die daar moeilijk over doet.![]()
Ze gaan los in DGK!![]()
![]()
De COS is leuker dan DGK, want daar wordt niet gescript!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit me helemaal te verkneukelen in de COS..![]()
* geen streams aandoet vanwege verslavingsgevoeligheid, maar wel al van de hoed en de rand weet inmiddels...![]()
het blijft een geweldig concept, real life soap met streams.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
De COS is leuker dan DGK, want daar wordt niet gescript!
Geweldig hoe we met z'n allen over de rooie gaan.![]()
Ik zal je niet tegenhouden! Gedeelde verslaving is dubbele pret.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het blijft een geweldig concept, real life soap met streams.![]()
maar ik ben toch bang dat ik binnenkort ook in de cos kan posten.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal je niet tegenhouden! Gedeelde verslaving is dubbele pret.![]()
![]()
zeg dat wel...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
Wel rustig hier zonder Ian en Leandra...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
Sporten is zo slecht voor een mens, heb de hele avond alweer koppijn!!
Helemaal niet gaan helpt ook niet, want ik heb het ook een beetjequote:
Highquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Waarom worden sommige mensen gewoon high van sporten....... voor anderen is het gewoon een martelgang, bah!
De sms'jes zijn zeker lief, maar het bevestigde Ellen dat tout-paardenwereld op dat moment zat te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geboortes zijn nooit makkelijk. Maar met te veel haast gaat het nooit goed.
Dat van die sms'jes vind ik eigenlijk vrij lief.
Over of ik me daarbij op me gemak voel wil ik je wel vertellen maar dan verkassen we even naar SC want anders worden ze hier boos. Die zijn dat gezeik over veulens al 3x zat.
Alles wat je zegt klopt. Overigens heeft Ellen veel meer bevallingen gehad als allen die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
Hoi daar
We hadden het er over of ik me daarbij op me gemak zou voelen. Ik denk het niet. 100.000 die toekijken is heel iets anders dan het gemiddeld bevallings publiek wat ik heb (max mensje of 20).
Maar dit wist ze van te voren. Dan moet je in zekere zin wel de rust kunnen opbrengen om logisch te blijven denken. Ze had het namelijk goed kunnen voorbereiden. Zeker omdat ze de merrie vorig jaar ook heeft moeten helpen.
Ben jij veearts ? Of werk je in de paardenfokkerij ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
Die smsjes zeggen gewoon dat ook ellen een grote groep mensen heeft die zich bij haar en d'r paard betrokken voelt. Maar de meeste van die mensen weten hoe het werkt, dat zouden dus wel de laatste zijn waar ik me zorgen over zou maken.
Ik vind overigens niet dat Ellen het slecht deed, maar wel dat het beter kon en dat ik het als persoon anders zou aanpakken.
Maar ik heb ook geleerd dat dingen soms anders lopen dan dat ik wil, en ook ik ben wel is in de stress geschoten... Ik vermoed ook dat dat nog 100x gaat gebeuren (ik moet nog veel meer meemaken voor ik daar immuum voor ben).
Die ligalarmen zijn ook vreselijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alles wat je zegt klopt. Overigens heeft Ellen veel meer bevallingen gehad als allen die van vorig jaar.
Ze was wellicht ook een beetje verrast. Geen ligalarm (Bolle had nog niet gelegen) en dan meteen de stal in rennen met de camera's en publiek er al omheen.
Waar scoor jij 20 mensjes publiek bij bevallingen ?
Ligalarm is idd een rotding. Maar dit paard gaat altijd liggen, daar was Ellen vrij zeker van. Sylvia liep toevallig naar de stal, gewoon om ff te kijken. Toen zag ze de waterblaas deels eruit hangen. De regie had nog niets gezien en nog nergens op gereageerd. Sylvia riep in haar microfoon om assistentie en vroeg Ellen te bellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die ligalarmen zijn ook vreselijkOok zo'n menings dingetje.
30 bevallingen heeft Ellen gedaan hoorde ik haar gisteren zeggen. Dat is op het gebied van paarden net iets meer dan ik (heb er dit jaar pas 2 gedaan). Toch zit er een groot verschil in dat ik ze bijna altijd alleen heb moeten doen. Dat helpt denk ik wel.
20 man publiek? Geen kunst. Ik ben dierenverzorger, maar kom niet zo makkelijk aan een baan ivm wat stomme factoren. Daardoor klus ik wat bij als verloskundige/ oppas voor eigenlijk elk type landbouwhuisdier. Ik kom dus op gekke plekken. Afgelopen weekend deed ik dus inderdaad een verlossing van een dwergeit midden op een kinderboerderij overdag. En het was mooi weer en dus gezellig druk daar. En dat gebeurd me wel is vaker. Doe het ook al sinds me 17de dus dat is nu 5 / 6 jaar.
Ja, Sylvia doet het prima. Bij haar is alles voor de paarden 'uit liefde' zonder enige opleiding. En je merkt dat ze een hele nuchtere kijk heeft, kalm blijft, niet te beroerd is (ook in nette kleren) gewoon te doen wat nodig is. Ze luistert naar Ellen en Ellen laat haar ook goed vrij bij het verzorgen van de paarden. Dat zag je ook bij de bevalling, Ellen kon op Sylvia vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
Sylvia is best behoorlijk snel van begrip
Paarden doen heel vaak dingen het zelfde, maar soms is er ineens iets anders.
Ja ik heb een leuk 'vak' het is alleen jammer dat er heel veel mensen zonder diploma rondlopen die het ook doen. En daardoor beetje de ruimte en banen wegkapen van de mensen met diploma.
Ik zag het in het filmpje, Syl zei meteen ja toen er getrokken moest worden en stapte naar voren. Aan zulke mensen heb je veel meer dan aan het type dat misselijk word van de geur alleen al.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, Sylvia doet het prima. Bij haar is alles voor de paarden 'uit liefde' zonder enige opleiding. En je merkt dat ze een hele nuchtere kijk heeft, kalm blijft, niet te beroerd is (ook in nette kleren) gewoon te doen wat nodig is. Ze luistert naar Ellen en Ellen laat haar ook goed vrij bij het verzorgen van de paarden. Dat zag je ook bij de bevalling, Ellen kon op Sylvia vertrouwen.
Al met al een hele mooie avond streamen.
Zeg dat wel. Ik viel er 7 minuten te laat in maar heb zelfs dat dankzij HiDiHo's video nog kunnen bekijken. We hebben onze nachten terugquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Al met al een hele mooie avond streamen.
hé Ian! had niet verwacht jou hier te vinden...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Helleeeeeeeuuuuuuuuuw!
EEND!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
EEND!
mijn lieve sappige donzige knuffelkip!!![]()
come here, you!![]()
![]()
dat heb ik weer...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Moet eerst ff ergens anders naar toe![]()
![]()
Ja geweldig hèquote:
nou werkelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja geweldig hè![]()
Off-topic: wat een idioten hè... die in dat condoleanceregister de boel zitten te bevuilen![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Storm is cool......
Vooral aan zee... onweer boven zee is ook prachtig trouwensquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Storm is cool......
Ik gebruik altijd 2 vensters, een voor de SC en de andere voor de COS of overige sitesquote:
Ik heb de DGK subforumlijst op tablad 1, de COS en SC op tabblad 2 en 3 en wat er verder nog openstaat in andere tabbladen (mits DGK) of andere venstersquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd 2 vensters, een voor de SC en de andere voor de COS of overige sites
Oh lekker is dat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
Hier ook beetje tv gekeken tot mn vriendje thuiskwam...... maar die viel meteen op de bank in slaap. ^^
Idd, dronkemans gelulquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
Vind ik op zich niet zo erg, beter slapen dan uren naar dronkemansgelul luisteren. ;-)
Bah bah bah! Zulke mensen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Ik zal ff bekennen dat ik de AT ook open heb staan... en wat een sukkel is die Alec Baldwin toch..
Lekker maar wat een sukkel: Alec Baldwin bedreigt dochtertje op voicemail.
Je zou het geluidsfragment echt ff moeten luisteren.... die is echt de weg kwijtquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah bah bah! Zulke mensen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
toevoegt....... Bongie toch! en meld!
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Bongert, ik ga je achtervolgen tot je het hebt aangepast!
Wat moet ik doen nu dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
Doe nu!
Ah je hebt dus een Wii ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
meldt even via PM en/of mail als je me toevoegd, dan weet ik wie je bent en kan ik je autoriseren)
meld en toevoegt! dammit
Wat zijn jullie toch scherpquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ze wijst je op 2 incorrecte werkwoordsvervoegingen.
Damn, das een mooi Scrabble-woord![]()
Ik had lang genoeg op een ander gewacht... de nieuwe topics 3 keer ververst en er stond nog nixquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:04 schreef mootie het volgende:
Jajaja ik wist dat jij het zou doen!
Dankjequote:Op zaterdag 21 april 2007 03:09 schreef mootie het volgende:
Bongie ziet er mooi uit zo!
Ik "probeer" zo normaal mogelijk te doenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik "probeer" zo normaal mogelijk te doen
quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Bongie met jedat is wel zo'n beetje je trademark
Van de SC heb je in ieder geval geen last. Die ligt zo goed als stil.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet gewoon niet meer waar ik moet beginnen met bijlezen.
Ik ga eerst maar ff Grijpstra en de Gier kijken, daarna de uitzending van gisteren via de Tiensite, daarna het nieuws en de 'villa vandaag' van de Tiensite.
Daarna de OP`s van alle COS-sen.
Daarna de Updates, en enige willekeurige COS-passages om de sfeer te proeven.
En daarna naar bed, en dan heb ik morgenochtend weer een achterstand en daar kan ik zo vreselijk slecht te-he-he-gen.![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
Hoi!
Wtf, daar heeft mijn meisje op het moment ook last van...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
Door mn rug gegaan of zoiets..... loop als een oud wijf rond, als ik al kan lopen, en er komen allemaal rare kreuntjes en geluiden uit mn strot.![]()
Is echt niet grappig, nog nooit gehad, ik kan niet eens in mn eentje gaan zitten of opstaan. Laat staan de trap op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, daar heeft mijn meisje op het moment ook last van...
Die ligt nu dus maar achter me te slapen, werd er afgrijselijk sjaggo van dat ze niet meer gewoon d'r gang kon gaan.
Mjah, ik heb het gemerkt.quote:Op zondag 22 april 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Is echt niet grappig, nog nooit gehad, ik kan niet eens in mn eentje gaan zitten of opstaan. Laat staan de trap op.
Net tijgerbalsem erop gedaan, en een kruikje, ik weet het verder ook niet. Jullie moeten ons morgen uit bed rollen vrees ik.quote:Op zondag 22 april 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik heb het gemerkt.
Weinig aan te doen geloof ik though...
En wie is jullie in dit geval?quote:Op zondag 22 april 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Net tijgerbalsem erop gedaan, en een kruikje, ik weet het verder ook niet. Jullie moeten ons morgen uit bed rollen vrees ik.![]()
Massage heb ik al gehad..... helpt niet, zolang ik hier maar stilzit gaat het goed, ik vrees het moment al dat ik moet plassen.quote:Op zondag 22 april 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Fokken gaat je anders nog prima af![]()
Kan je niet even een massage regelen ofzo?
Rob is ook net naar boven: Schatje, kun je wel zelf naar boven komen?quote:Op zondag 22 april 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Hmm, ik krijg te horen dat ik naar bed moet.
Jullie hebben het maar goed met ons "vriendjes"quote:Op zondag 22 april 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Rob is ook net naar boven: Schatje, kun je wel zelf naar boven komen?
Wat een lieffie he!![]()
Trusten en wens haar sterkte van een medekreupele!quote:Op zondag 22 april 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie hebben het maar goed met ons "vriendjes"![]()
En nu duik ik ernaast![]()
Adieu!![]()
![]()
Idd, ze voelt zich vet belangrijk enzo... Beetje dat arme meisje van 19 afzeiken!quote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef haaahaha het volgende:
Wat is die hoofd van de schoonmaak een dom wijf zeg. Wie denkt ze wie ze is?
quote:Op zondag 22 april 2007 06:39 schreef Lobasca het volgende:
ik heb net maar even wat slakken weggejaagt uit de tuin, maar dat schoot niet op...
quote:
Dat is te tragisch voor woorden, een beetje slowchat hoort goed te zijn voor een draadje of 4-5 per dag, in dit tempo kun je het zelfs met Schoenmaat 38 bijhouden!quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
Gister ook al........... too slow!
zelfs als je met je kloten tussen klapdeuren hebt gezeten!quote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef mootie het volgende:
En zelfs als je door je rug bent gegaan!
Misschien hier of daar een adhd-er inhuren ?quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
En normaal is het hier toch niet meer dan een draadje of 2, op heeeeele heftige dagen.
Dat is gewoon kruipen, valt vast reuze meequote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
zelfs als je met je kloten tussen klapdeuren hebt gezeten!
Leandra en Ian gaan meestal als een speer ^_^quote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien hier of daar een adhd-er inhuren ?
waarom zijn dit soort antwoorden gewoon altijd van vrouwen te verwachten? deze wezentjes missen elke vorm van empathiequote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is gewoon kruipen, valt vast reuze mee![]()
er vandoor zeker?quote:Op zondag 22 april 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Leandra en Ian gaan meestal als een speer ^_^
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen hoe ballen tussen een deur voelen! Misschien stellen mannen zich wel gruwelijk aan.quote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom zijn dit soort antwoorden gewoon altijd van vrouwen te verwachten? deze wezentjes missen elke vorm van empathie![]()
Tis de schuld van Ian en Leandra.quote:Op zondag 22 april 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeuh, die kunnen lullen als Brugman![]()
Dat zeg ik altijd over bevallen! Bietje persen en plop!quote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen hoe ballen tussen een deur voelen! Misschien stellen mannen zich wel gruwelijk aan.![]()
Ken ik niet, net als die Brugman!quote:
Zelf nog niet meegemaakt...... bij mijn moeder ging het in een vloek en een zucht, dus het kan wel makkelijkquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd over bevallen! Bietje persen en plop!
Wij kerels zitten die hele bevalling uit terwijl die vrouwen lui in een nest liggen te wachten tot ze ff een keertje een keiharde vaginale scheet mogen laten!
kommakommakommaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
En wie ben jij?quote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ken ik niet, net als die Brugman!
Ik ben de king, de godfather!quote:
Al doet Natasia stukken van Dante, dan nog krijg je er het gevoel bij of je gaat koekhappen in een giertank!quote:Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf nog niet meegemaakt...... bij mijn moeder ging het in een vloek en een zucht, dus het kan wel makkelijk![]()
En volgens Natasia is het kinderen uit je kut schijten... dat klinkt dan weer minder aanlokkelijk.![]()
Ik voel mij niet geroepen tot zulks, dus wees een brave meid en buig voor mij!quote:Op zondag 22 april 2007 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
King of... / Godfather of...?
Wees eens wat duidelijker!![]()
King of gebakken lucht dus. Helaas ben ik een slechte onderdaan.quote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik voel mij niet geroepen tot zulks, dus wees een brave meid en buig voor mij!
Natasia in de Inferno!quote:Op zondag 22 april 2007 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al doet Natasia stukken van Dante, dan nog krijg je er het gevoel bij of je gaat koekhappen in een giertank!
hmmmzzzzz een semi-kennerquote:
Ik onderwerp jou wel!quote:Op zondag 22 april 2007 21:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
King of gebakken lucht dus. Helaas ben ik een slechte onderdaan.![]()
???quote:
steek je gewoon je tong uit omdat ik je complimenteer???quote:
ik doelde op geestelijk!quote:Op zondag 22 april 2007 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ga jij niet trekken hoor. Denk aan je rug!
Ach zo! Dan ben ik benieuwd hoe je dat gaat aanpakken. Begin maar.quote:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:
ik wacht ff tot je er minder op beducht bent!quote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach zo! Dan ben ik benieuwd hoe je dat gaat aanpakken. Begin maar.![]()
Hiiiiiiiiii kanjertjequote:
mijn idee!quote:
niet altijd, ben geen gekke japie!quote:
NOU ????quote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet altijd, ben geen gekke japie!
trol! (ava)quote:
dans voor mij trollie!quote:Op zondag 22 april 2007 22:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
jaja zeg ook dat je mijn ava bedoelt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |