Ja geweldig hèquote:
nou werkelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja geweldig hè![]()
Off-topic: wat een idioten hè... die in dat condoleanceregister de boel zitten te bevuilen![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Storm is cool......
Vooral aan zee... onweer boven zee is ook prachtig trouwensquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
Storm is cool......
Ik gebruik altijd 2 vensters, een voor de SC en de andere voor de COS of overige sitesquote:
Ik heb de DGK subforumlijst op tablad 1, de COS en SC op tabblad 2 en 3 en wat er verder nog openstaat in andere tabbladen (mits DGK) of andere venstersquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd 2 vensters, een voor de SC en de andere voor de COS of overige sites
Oh lekker is dat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
Hier ook beetje tv gekeken tot mn vriendje thuiskwam...... maar die viel meteen op de bank in slaap. ^^
Idd, dronkemans gelulquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
Vind ik op zich niet zo erg, beter slapen dan uren naar dronkemansgelul luisteren. ;-)
Bah bah bah! Zulke mensen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
Ik zal ff bekennen dat ik de AT ook open heb staan... en wat een sukkel is die Alec Baldwin toch..
Lekker maar wat een sukkel: Alec Baldwin bedreigt dochtertje op voicemail.
Je zou het geluidsfragment echt ff moeten luisteren.... die is echt de weg kwijtquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah bah bah! Zulke mensen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
[..]
toevoegt....... Bongie toch! en meld!
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Bongert, ik ga je achtervolgen tot je het hebt aangepast!
Wat moet ik doen nu dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
Doe nu!
Ah je hebt dus een Wii ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
meldt even via PM en/of mail als je me toevoegd, dan weet ik wie je bent en kan ik je autoriseren)
meld en toevoegt! dammit
Wat zijn jullie toch scherpquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ze wijst je op 2 incorrecte werkwoordsvervoegingen.
Damn, das een mooi Scrabble-woord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |