is dat moeilijk, om zo'n website te bouwen???quote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat was niet bedekt met kleren. klik hier voor foto's en filmpjes van mindergeklede dames(alleen 18+)
check ik thuis wel ffquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat was niet bedekt met kleren. klik hier voor foto's en filmpjes van mindergeklede dames(alleen 18+)
DROEFTOETER STAAT MIJN BAAS HIER NET, KLIK IK MOOI OP DIE BLAUWE TEKST VAN JOUquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef Casual-T het volgende:
Stagebegeleider van school geweest..
Samen met mijn mentor even mijn tussentijdse beoordeling enzo besproken.
Twee zessen, vier zevens en drie achten, dus een zeven totaal...![]()
Hoe werkt de student over het algemeen?
"Gestructureerd, maakt planning van werkzaamheden. Cummuniceert geod met directe collega's, ligt goed in de groep".
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef Casual-T het volgende:
Stagebegeleider van school geweest..
Samen met mijn mentor even mijn tussentijdse beoordeling enzo besproken.
Twee zessen, vier zevens en drie achten, dus een zeven totaal...![]()
Hoe werkt de student over het algemeen?
"Gestructureerd, maakt planning van werkzaamheden. Cummuniceert geod met directe collega's, ligt goed in de groep".
wat vond hij er van?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
DROEFTOETER STAAT MIJN BAAS HIER NET, KLIK IK MOOI OP DIE BLAUWE TEKST VAN JOU![]()
![]()
Lolquote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
DROEFTOETER STAAT MIJN BAAS HIER NET, KLIK IK MOOI OP DIE BLAUWE TEKST VAN JOU![]()
![]()
nee hoor, als je maar de juiste contacten hebtquote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat moeilijk, om zo'n website te bouwen???![]()
niemand verplicht je om op mijn blauwe teksten te klikken. en wat doe jij op FOK! als je baas meekijkt?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
alsof hij daar wakker van ligtquote:Op donderdag 19 april 2007 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niemand verplicht je om op mijn blauwe teksten te klikken. en wat doe jij op FOK! als je baas meekijkt?
je baas voert dus ook geen FOK! uitquote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
alsof hij daar wakker van ligter is toch niets te doen op het moment
en tevens is de baas een vriend van me
Ja, maandagochtend gelezen, maarja je weet hoe dat gaat op maandag. Je kan wel aardig stappen hier op donderdagavond iig, overal studentenavonden (bier ¤1 euro enzo, je weet wel).quote:Op donderdag 19 april 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed bezig!
Heb je mijn PM nog gehad?
Aah oke, dacht dat je er ook woonde nl.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, maandagochtend gelezen, maarja je weet hoe dat gaat op maandag. Je kan wel aardig stappen hier op donderdagavond iig, overal studentenavonden (bier ¤1 euro enzo, je weet wel).
Voor de rest weet ik er niet heel veel van qua wonen, ik woon nog thuis buiten Rotterdam, da's heel andere koek dan met een paar gasten in de stad zelf natuurlijk.
Ja.... Dat heb ik dus vaak he, zie ik iemand lopen met een lekker/fijn lichaam. Heerlijke strakke broek of een kort rokje aan.quote:
deze stond voor het raam, dus ik had goed uitzicht, en ze zag er verder ook lekker uit, degene waar ze mee liep die was heel wat minderquote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja.... Dat heb ik dus vaak he, zie ik iemand lopen met een lekker/fijn lichaam. Heerlijke strakke broek of een kort rokje aan.
Nader ik haar tot een bepaalde afstand om haar ff van dichterbij te kijken, draait ze zich om en vertrekt je gezicht zo ongeveer:![]()
GIDLF?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voor de rest is het uitzicht hier vrij bedroevend, veel GIDLF
Girls I don't Like to Fuck denk ikquote:
die had ook nog gekund iddquote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Girls I don't Like to Fuck denk ik![]()
Edit; Bijna goed![]()
ow zoquote:Op donderdag 19 april 2007 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Granny I Don't Like to Fuck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |