Echt, was toen op het nieuws omdat er ook nogal wat aanrandingen plaatsvonden.quote:
bij mij is FOK! niet off line hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef Sok41 het volgende:
Verdomme waarom is fok nou offline.. Ik heb vannacht een column geschreven en die wil ik posten daar >.<
Dat ding is al jaren dicht..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Die onderwaterbuis vond ik freaky. Weet niet meer hoe die heet, maar wel lijp dat ding
Ja, loopt een hoop tuig rond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt, was toen op het nieuws omdat er ook nogal wat aanrandingen plaatsvonden.
Je kreeg natuurlijk zelf een aanklacht tegen je ingediend toen je op de gevoelige plaat was vastgelegdquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt, was toen op het nieuws omdat er ook nogal wat aanrandingen plaatsvonden.
Link ding was het ook, als je vast komt te zitten ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ding is al jaren dicht... Waarschijnlijk te veel ongelukken meegebeurd.
Keek je teveel naar Ali's breezah sletje ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, loopt een hoop tuig rond.
Nog een keer half marokko bijna achter me aan gehad daar..![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je kreeg natuurlijk zelf een aanklacht tegen je ingediend toen je op de gevoelige plaat was vastgelegd![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je kreeg natuurlijk zelf een aanklacht tegen je ingediend toen je op de gevoelige plaat was vastgelegd![]()
Nuh, we stonden in de rij te wachten voor een glijbaan geloof ik, volgens mij waren we al aan de beurt, maar d'r was een klein kind voor ons, dus dan wachten we wel ff (normaal niet, je weet hoe dat gaat), dus d'r komt zo'n marokkaan aanrennen en die rent langs ons die glijbaan in, dus één van ons steekt uit reflex z'n poot uit en die kerel struikelt en valt zo die glijbaan in whehehe. Toen wij beneden kwamen waren ze net iedereen bij elkaar aan het roepen geloof ik, en we sneakte hem zo dat bad uit, en ergens anders in. We zagen ze toen nog heel de avond het zwembad rondlopen, op zoek, maar ze waren vergeten hoe we eruit zagen ofzo..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Keek je teveel naar Ali's breezah sletje ?
Alleen durven ze niets he. Laffe mensen die Marokkanenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, we stonden in de rij te wachten voor een glijbaan geloof ik, volgens mij waren we al aan de beurt, maar d'r was een klein kind voor ons, dus dan wachten we wel ff (normaal niet, je weet hoe dat gaat), dus d'r komt zo'n marokkaan aanrennen en die rent langs ons die glijbaan in, dus één van ons steekt uit reflex z'n poot uit en die kerel struikelt en valt zo die glijbaan in whehehe. Toen wij beneden kwamen waren ze net iedereen bij elkaar aan het roepen geloof ik, en we sneakte hem zo dat bad uit, en ergens anders in. We zagen ze toen nog heel de avond het zwembad rondlopen, op zoek, maar ze waren vergeten hoe we eruit zagen ofzo..![]()
uh, ik geloof dat ze dat ding met een paar seconde volledig leeg konden krijgen.. durfde er ook niet in..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Link ding was het ook, als je vast komt te zitten ofzo
kutapenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, we stonden in de rij te wachten voor een glijbaan geloof ik, volgens mij waren we al aan de beurt, maar d'r was een klein kind voor ons, dus dan wachten we wel ff (normaal niet, je weet hoe dat gaat), dus d'r komt zo'n marokkaan aanrennen en die rent langs ons die glijbaan in, dus één van ons steekt uit reflex z'n poot uit en die kerel struikelt en valt zo die glijbaan in whehehe. Toen wij beneden kwamen waren ze net iedereen bij elkaar aan het roepen geloof ik, en we sneakte hem zo dat bad uit, en ergens anders in. We zagen ze toen nog heel de avond het zwembad rondlopen, op zoek, maar ze waren vergeten hoe we eruit zagen ofzo..![]()
Neuk dat mokkel toch gewoon thuis johquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uh, ik geloof dat ze dat ding met een paar seconde volledig leeg konden krijgen.. durfde er ook niet in..
iemand een linkje naar die camera waar het bekend wordt gemaakt..? weinig zin in pottenkijkers
[..]
kutapen
Een weekje Rome is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:03 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Nee Roy, ik laat me niet ombouwen!
Damzkiee, ik zag het, dankje!
Ik was idd voor stage naar Lille! Als schoolproject begeleid ik een blinde jongen bij uitstapjes. December een dag naar Keulen, nu naar Lille en in juni een week naar Rome!!Betaald door school! En bovendien, krijg ik er 4 ECTS voor!
Dus.. hoe is het hier?
geen betaalde uitstapjes naar Europese steden hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:03 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Ik was idd voor stage naar Lille! Als schoolproject begeleid ik een blinde jongen bij uitstapjes. December een dag naar Keulen, nu naar Lille en in juni een week naar Rome!!Betaald door school! En bovendien, krijg ik er 4 ECTS voor!
Dus.. hoe is het hier?
Maareh je kunt met die blinden toch ook gewoon naar Almelo gaan en zeggen dat het Lille is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:03 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Dus.. hoe is het hier?
Hooooiiiquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:19 schreef T1andonly het volgende:
Goover
PieterBas
Toch nog bekenden hier
ze zijn blind, niet doofquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maareh je kunt met die blinden toch ook gewoon naar Almelo gaan en zeggen dat het Lille is?
Vinden hun dat dan wel leuk? Ze zien toch niksquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze zijn blind, niet doofze zullen heus wel het verschil horen tussen Almeloos en Frans
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |