Jammer was dat, de ene keer werd het vertaald als 'aides' en de andere keer als 'aids', dan heb je het natuurlijk meteen door.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel een onvertaalbaar grapje was dat in die aflevering eigenlijk.
Zeg dan welke aflevering het is...niet iedereen kijkt op de tvquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:18 schreef kalinho het volgende:
dit vind ik echt een van de betere uit Seizoen 6
-die tv van chef![]()
- Cartman die overal achteraan holt![]()
-Butters, en dan vooral dat ze gewoon bij hem hadden kunnen kijken![]()
-die trailer
-en de reactie erop![]()
Yep.quote:Op donderdag 3 mei 2007 05:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zeg dan welke aflevering het is...niet iedereen kijkt op de tv.
Je hebt het waarschijnlijk over de "Terrance and Philip movie trailer".
Aanstekelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef __Saviour__ het volgende:
dat liedje erbij ook
Making movies
Making music
And Fightin’ Around the World
ja doh, dit was zo duidelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 05:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zeg dan welke aflevering het is...niet iedereen kijkt op de tv.
Je hebt het waarschijnlijk over de "Terrance and Philip movie trailer".
South Park Tournamentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:55 schreef Huppelei het volgende:
Deze episode was zo fucking vet. Kwam niet meer bij door Butters.
Wat vinden jullie eigenlijk de beste SP episode ever?
Het woord vaginitus komt ook veel beter aan zonder ondertiteling...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Xurk het volgende: "Eventually, he would have become a giant pussy"![]()
Makin' moviesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:25 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een afleveringIk heb me dood gelachen. Die Russel Crow show was helemaal hilarisch
![]()
Was het niet veganitus, omdat hij geen vlees at? Dat verstond ik namelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:50 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Het woord vaginitus komt ook veel beter aan zonder ondertiteling...
Ik denk Scott Tenorman Must Diequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:55 schreef Huppelei het volgende:
Deze episode was zo fucking vet. Kwam niet meer bij door Butters.
Wat vinden jullie eigenlijk de beste SP episode ever?
en ik denk dat echte winnaar ook al lang bekend isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef sjeppert het volgende:
dat wordt de finale van het tournament denk ik
Inderdaad zeer grappigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:59 schreef Xurk het volgende:
Damn, vandaag pas "How To Eat With Your Butt" gezien voor het eerst... echt hilarisch
Als ik dat had geweten had ik er in de Tournament wel op gestemd
quote:Randy: [stammers] Don't be silly, Stan. You don't wanna go through life without one of your hands. [Sharon is fearful]
Stan: Maybe it's the hand I smoked that first joint with. Here I go. I'm gonna do it.
Randy: Stan...
Stan: Yes?
Randy: Uh... nothing. Go ahead.
Sharon: Randy!
Stan: [lowers the cleaver onto his wrist. The left hand falls away, and he lifts his left arm] AAAH! [a red area marks where the left hand was]
Randy: AAAHHH! Oh my God! Look! [points. Stan looks behind his seat. Randy moves quickly to Future Stan and chops off his left hand. Blood spurts out. Stan faces the adults again as Future Stan screams in pain] What? His hand did disappear! He is you from the future!
Future Stan: Oh, Jesus Christ! Help me!
Stan: That's weird, because I really didn't cut off my hand. It was fake.
Randy: Uh.. [tries to put Future Stan's back in place] Look, it was fake in the future, too. [Future Stan passes out in shock]
Sharon: Looks like you'd better really watch out for marijuana, huh Stan?
Dank jequote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Jared has aides
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |