Ik geloof dat de makers een interessante verklaring hebben en daarom geloof ik niet dat ze voor de ongeloofwaardige variant die hier wordt geopperd kiezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het lijkt uit jouw reactie net alsof de makers maar iets verzonnen hebben. Ze hebben heus wel nagedacht voordat ze met deze (benlangrijke?) cliffhanger kwamen. Maarja, we zien wel wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Autoreply het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same here..quote:[b]Op donderdag 26 april 2007 16:44
Ik had trouwens verwacht dat Sun ontvoerd zou worden oid toen Juliet terug naar binnen ging.
Het is niet uitgesloten dat Jack haar er juist geniaal bijlapt. Zij is er van overtuigd dat Jack haar vertrouwd. Jack heeft echter de nodige ervaring met Juliet en weet dat ze glashard kan liegen. Ben had ie ook goed te pakken, dus ik sluit het zeker niet uit. Sterker, stiekem hoop ik er opquote:Op donderdag 26 april 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
ben benieuwd hoe het verder gaat met dat kutwijf waar jack zo weg van is. Men, dat jack erin traptSahid moet dr ff aanpakken
Dat zou een mooi seizoenseinde zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef budha het volgende:
[..]
Het is niet uitgesloten dat Jack haar er juist geniaal bijlapt. Zij is er van overtuigd dat Jack haar vertrouwd. Jack heeft echter de nodige ervaring met Juliet en weet dat ze glashard kan liegen. Ben had ie ook goed te pakken, dus ik sluit het zeker niet uit. Sterker, stiekem hoop ik er op
Ik denk dat je 'm onderschat, zoals budha al zei; tis niet de eerste keer dat Jack een spelletje speeltquote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat zou een mooi seizoenseinde zijn.
Helaas schat ik Jack niet zo hoog in om een dergelijke truc te flikken.
Ik hoop dat hij me gaat verrassen in de komende ep'squote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'm onderschat, zoals budha al zei; tis niet de eerste keer dat Jack een spelletje speelt![]()
Ja dat zou wel erg oké zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij me gaat verrassen in de komende ep's.
Idd, best smerig was datquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vond em wel Phat, een lekkere WTF aflevering en de kans is groot dat er toch wel een goeie verklaring voor is. Maar es kijken wat dat donkere ding volgende week te vertellen heeft.
Dat bloed uit die long
Op een of andere manier had ik die uitspraak wel verwacht.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:34 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Dat gedoe met Sun en Jin interesseert mij niet zo.
Wel die uitspraak van dat meisje een het einde.
Benieuwd hoe dat verder uitgewerkt gaat worden.
Hoi. Dat is al ruim een maand geleden bevestigd door ABCquote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef greatgonzo het volgende:
er zal wel een S4 komen
Theorie is niet origineel en sinds 2004 al ongeveer 235942 keer ontkracht door de makersquote:Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Op een of andere manier had ik die uitspraak wel verwacht.
Ik geloof ik ook niet dat onze Losties weer van het eiland af kunnen.
Het eiland is volgens mij een soort van tussen hemel, waar je je laatse poging krijgt om je zonde te leren kennen.
Echt niet, 4815162342 keerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Theorie is niet origineel en sinds 2004 al ongeveer 235942 keer ontkracht door de makers.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef MrD het volgende:
Ben ik nou de enige die hoorde dat julliet zei, dat ze een monster van Kate gaat nemen? Kate ook zwanger dus!?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef octopussy het volgende:
uhm ja en wie is naast Kate nog meer zwanger, het gaat blijkbaar om meerdere vrouwen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:Misschien is het handig erbij te vertellen dat het de promo voor volgende week is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:55 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht eerst dat ik me vergiste en dat het iemand anders was, niet dus.
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:38 schreef sky2k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:53 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht dat die Rus echt naar die parachutiste op zoek was. Hij kwam meteen aanrennen nadat Hurley met die flaregun had geschoten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zou die rus trouwens op zoek zijn naar de andere others?
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 27 april 2007 07:06 schreef Kersje86 het volgende:
maar dat wil dus toch zeggen dat deze flash van yin en sun nog eerder is dan de eerdere flashes van het gezijn? dan loopt het dus doormekaar heen
Ik mag het toch niet hopenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
Ja hoor, en net toen het de goede kant op ging, plakken ze er even een parallel universe aan
En ook dat het kind van Jin is en niet van Jae en dat het leven van Sun dus in gevaar is. Dat zijn wel twee eiland gerelateerde verhaallijnen die mij belangrijk lijken. En daarnaast vond ik ook dat het goede flashbacks waren, goed gespeeld en ook het verhaal dat mooi rond is (de schrijvers weten duidelijk wel wat ze aan het doen zijn!) En ook dat de buitenwereld denkt dat de passagiers van flight 815 allemaal om het leven zijn gekomen, er zijn dus geen zoekacties aan de gang.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
hmmmm, ik vond de aflevering, afgezien van de cliffhanger, maar middelmatig. Verder zijn we niet zoveel geweten te komen toch? Oh ja, die Rus is niet dood, maar of dat heel belangrijk was.
Nee, dat klopt. Al vond ik dat niet echt een verassing. Niet dat ik er van tevoren over had nagedacht, maar tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:13 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En ook dat het kind van Jin is en niet van Jae en dat het leven van Sun dus in gevaar is. Dat zijn wel twee eiland gerelateerde verhaallijnen die mij belangrijk lijken. En daarnaast vond ik ook dat het goede flashbacks waren, goed gespeeld en ook het verhaal dat mooi rond is (de schrijvers weten duidelijk wel wat ze aan het doen zijn!) En ook dat de buitenwereld denkt dat de passagiers van flight 815 allemaal om het leven zijn gekomen, er zijn dus geen zoekacties aan de gang.
De cliffhanger was weer heerlijk, ben echt heel erg benieuwd naar wat voor een einde dit seizoen toe gaat!
* Neequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
hmmmm, ik vond de aflevering, afgezien van de cliffhanger, maar middelmatig. Verder zijn we niet zoveel geweten te komen toch? Oh ja, die Rus is niet dood, maar of dat heel belangrijk was.
Ik kreeg tijdens die laatste aflevering van Juliet al een beetje een Matrix-vibe, maar dat is nu nog iets sterker geworden. Een paar opties:
* Ze zitten in een andere dimensie.
* Ze liggen allemaal in een coma en zijn gekoppeld aan een computer
* Ze zitten allemaal in het hoofd van 1 persoon (Hurley bv.)
Moeilijk te volgen. Geluid is niet optimaal en m'n spaans ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
Flauw eindequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
* Nee
* Nee
* Nee
Dat is allemaal al 100 keer voorbij gekomen in de podcast.
LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
Als ik de statestieken van een willekeurige helicopter (AH-64 Apache) er eens bij pak:quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:33 schreef Mirel het volgende:
Hoe de fuck kom je met een helikopter zo ver in de Stille Oceaan, tenzij dat eiland dichterbij de kust is dan je zou denken. (misschien Fiji ofzo)
Kan makkelijkquote:Cruise speed: 143 knots (165 mph, 265 km/h)
Combat radius: 260 nm (300 mi, 480 km)
Ferry range: 1,024 nm (1,180 mi, 1,900 km)
Het is een idd een soort parodie, speciaal gemaakt voor de beurs waar dit opgenomen is door een paar castleden (degene die je in het filmpje ziet).quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:32 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Moeilijk te volgen. Geluid is niet optimaal en m'n spaans ook niet![]()
Dit is dus een parodie? Maar de orginele cast speelt er wel in? Of zijn het voice-overs, beeld is namelijk ook al niet veel soeps.
nou 1900 km is niks.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik de statestieken van een willekeurige helicopter (AH-64 Apache) er eens bij pak:
[..]
Kan makkelijk
Indd, het kan natuurlijk ook dat de helicopter van een boot vertrokken is. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk. Als dat waar is dan is Penny misschien wel op die boot...quote:
Er zijn heli's met tegen de 3000 km bereik. Dan moet je alleen voor de terugreis bijtanken. Overigens is onderweg (in de lucht) tanken ook geen enkel probleem, er zijn zat heli's die dat kunnen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Indd, het kan natuurlijk ook dat de helicopter van een boot vertrokken is. Dat lijkt me het meest waarschijnlijk. Als dat waar is dan is Penny misschien wel op die boot...
Maar dat je wel een tank-helicopter hebben die meevliegt...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er zijn heli's met tegen de 3000 km bereik. Dan moet je alleen voor de terugreis bijtanken. Overigens is onderweg (in de lucht) tanken ook geen enkel probleem, er zijn zat heli's die dat kunnen...
Ja, ok, maar je hoort ook vaak verhalen dat ze zelf nog niet eens weten wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef koentje.k het volgende:
[..]
* Nee
* Nee
* Nee
Dat is allemaal al 100 keer voorbij gekomen in de podcast.
quote:LOST The Final Episode: http://www.youtube.com/watch?v=1nzw9ZmMAiM
quote:The url contained a malformed video id.
Er is al tig keer door de makers aangegeven dat ze exact weten waar ze naartoe gaan, alleen de verhalen van de personages zelf veranderen nog wel eens tov hoe ze het oorspronkelijk bedacht hadden maar dat heeft nooit invloed gehad op de hoofd-verhaallijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:31 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ja, ok, maar je hoort ook vaak verhalen dat ze zelf nog niet eens weten wat er aan de hand is.
24, maar 23 en 24 worden op dezelfde avond direct achter elkaar uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef Tomaz het volgende:
Tjuu, Lost is zo vet!!
Hoeveel eps telt dit seizoen nou psies dan? 22 of 24?
Ok. Sorry.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:24 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Er is al tig keer door de makers aangegeven dat ze exact weten waar ze naartoe gaan, alleen de verhalen van de personages zelf veranderen nog wel eens tov hoe ze het oorspronkelijk bedacht hadden maar dat heeft nooit invloed gehad op de hoofd-verhaallijn.
Mja, eerder de schuld van die hoer van een moeder van 'm eigenlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef Xurk het volgende:
Jin = Kung-Fu fighter!!
Wel interessant dat het uiteindelijk de schuld van Sun is dat Jin als hitman voor haar vader moest gaan werken en hun huwelijk dus bijna stukgelopen is...
Wie zegt dat het midden in de nacht was? Kan ook s'morgens heel vroeg zijn geweestquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:56 schreef Pune het volgende:
Typisch dat het na die echo van Sun ineens weer dag was, terwijl ze midden in de nacht naar de hatch gingen. Ben benieuwd of ze in de vorige ep dan nog terugkomen bij anderen die zich afvragen waar Sun en Juliette zich die ochtend bevonden.
En ik wacht in spanning af vwb het verhaal van de Portugezin!![]()
Wij zagen m ook aankomen, dus waarom Sun nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
heeft nu niemand gezien/bedacht dat Sun weer terug dat hatch ingaat en achter Julliete stond op het moment dat ze het deurtje dicht doet?
edit: hmm ik dacht dat ik een persoon zag op de achtergrond, maar het lijkt iets te zijn in het kluisjeMaar toch denk ik dat Sun weer naar binnen is gegaan, ze stond zo raar te kijken
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebtquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:37 schreef kepler het volgende:
ze stond zo raar te kijken
Claire alweer zwangerquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik dacht bij de kooi al dat Kate zwanger is van Sawyer
Maar wie dan nog meer? Zoveel vrouwen hebben we niet. Juliette zwanger van Goodwin
*huil* *moeilijk* *moeilijk* betekende dus "Kom op Charlie, neem me hard en diepquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Claire alweer zwangervan Charlie uiteraard
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij als je te horen hebt gekregen dat je normaal gesproken nog 2 maanden te leven hebt.
Bernard, ouwe smulpaapquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:06 schreef octopussy het volgende:
er zijn volgens mij nog meer vrouwen bij de survivors.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Pune het volgende:
Ik vind Patchy wel een sexy combi met Danielle.
De slet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Msischien was Shannon ook wel zwanger
Wie/wat/hoezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
ik krijg een beetje een sliders vibe nu
[afbeelding]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef Pune het volgende:
[..]
De slet.
Edit, als we toch bezig zijn: Libby!!
Ik ben bang dat we het antwoord niet krijgen, we krijgen toch geen Hurley flashback meer dit seizoen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
klopt ja...daar moeten nog gaten gedicht worden..zal in seizoen 4 zeker gaan gebeuren neem ik aan..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar heb ik trouwens nog wel vragen overZij zat bij Hurley in t gesticht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |