quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef MaxPower het volgende:
Vandaag brief + cash! Het scheelt dus wel als je het voor 1 april doet, vorig jaar moest ik tot ergens in de zomer wachten geloof ik.
¤1068 euroI'M A MILLIONAIR!
Ik heb het in februari al gedaan maar heb nog nietsquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef MaxPower het volgende:
Vandaag brief + cash! Het scheelt dus wel als je het voor 1 april doet, vorig jaar moest ik tot ergens in de zomer wachten geloof ik.
¤1068 euroI'M A MILLIONAIR!
hypotheekrente-aftrek? (en dan dus geen maandelijkse teruggave aanvragen)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:47 schreef Slasher het volgende:
Hoor dat sommige mensen duizenden euro's terugkrijgen (5000+) hoe krijgen die dat voor elkaar? De boel een beetje te flessen?
Ja ok dat snap ik. maar als je 5000 euro van je HRA terugkrijgt heb je denk ik wel een vreselijk hoge hypotheek?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hypotheekrente-aftrek? (en dan dus geen maandelijkse teruggave aanvragen)
Er zijn nog wel iets meer aftrekposten dan de HRA, hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:54 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ja ok dat snap ik. maar als je 5000 euro van je HRA terugkrijgt heb je denk ik wel een vreselijk hoge hypotheek?
Aftrekposten en/of meerdere baantjes tegelijk hebben...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:47 schreef Slasher het volgende:
Hoor dat sommige mensen duizenden euro's terugkrijgen (5000+) hoe krijgen die dat voor elkaar? De boel een beetje te flessen?
Tuurlijk dat weet ik wel, maar als ik naar mezelf kijk heb ik behalve rente aftrek geen aftrek posten, en zelfs die rente aftrek krijg ik per maand terugquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er zijn nog wel iets meer aftrekposten dan de HRA, hoor.
Doen er nog mensen een papieren aangifte?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:26 schreef loving_mama het volgende:
Zou je de teruggaaf sneller krijgen bij een elektronische aangifte of met de ouderwetse papieren aangifte,....?
Of zou er theoretisch geen verschil moeten zijn?
Klopt,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
hypotheekrente-aftrek? (en dan dus geen maandelijkse teruggave aanvragen)
Ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef kippevleugel het volgende:
Is er ook iemand uit de Regio Groningen die zijn geld binnen heeft?
De heffingskorting voor niet-werkende partner is al bijna 2000 euro. Plus de hypotheekrenteaftrek van gemiddeld misschien zo'n 2000 is al 4000. Ziektekostenaftrek na drempel bij jan modaal levert ook 100 of 200 op. Beetje studiekosten dan zit je er zo aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:47 schreef Slasher het volgende:
Ja ik want ik word scheitziek van die kutdigid die niet werktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:30 schreef Slasher het volgende:
[..]
Doen er nog mensen een papieren aangifte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |