quote:Op donderdag 19 april 2007 10:38 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is trouwens Jumpstyle??? Is het iets paupers?
Waarschijnlijk ben ik te oud hiervoor...
Is dat dan een serieuze band? Of hoe ze zichzelf ook willen noemen?quote:
Heb je kids? Ik ken het niet omdat ik dus geen TMF kijk, waarom heb ik het idee dat ze deze dans alleen in boeren-disco doen??quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat schattig.
Zelfs deze ouwe taart weet wat het is.![]()
Jumpen is leuk joh!!! Alleen niet als je kids boven staan te jumpen, dan is het net of het plafond naar beneden stort.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je kids? Ik ken het niet omdat ik dus geen TMF kijk, waarom heb ik het idee dat ze deze dans alleen in boeren-disco doen??Maaruhh ik heb gewoon vandaag weer iets geleerd!
8 plaatjes valt wel mee toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef petraa het volgende:
Zo weer genoeg foto's van Melissa gezien in deze cos![]()
Tsss als wij Nico plaatsen dan is het op gegeven moment ook genoegggggggggggggggg.quote:
Eg nie!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef petraa het volgende:
Zo weer genoeg foto's van Melissa gezien in deze cos![]()
ik ken het omdat het op de basisschool zo populair is, ik weet ook niet of het bij wat oudere jeugd wel aanslaat.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je kids? Ik ken het niet omdat ik dus geen TMF kijk, waarom heb ik het idee dat ze deze dans alleen in boeren-disco doen??Maaruhh ik heb gewoon vandaag weer iets geleerd!
Me dochter is 15 en bij haar op school is het ook helemaal HOTquote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ken het omdat het op de basisschool zo populair is, ik weet ook niet of het bij wat oudere jeugd wel aanslaat.
Pff ben blij dat ze vandaag voor het laatst is, dat gekwijl van jouquote:
Vind dat er wel weer een plaatje van Nico mag worden gepost.....Dus wil iemand dit doen????quote:Op donderdag 19 april 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsss als wij Nico plaatsen dan is het op gegeven moment ook genoegggggggggggggggg.![]()
Zat net even op Hyves en nu zie ik het ook dat het toch wel heel populair is onder de tieners...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Me dochter is 15 en bij haar op school is het ook helemaal HOT![]()
Want?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:06 schreef Dogga het volgende:
wat is die amanda toch ook een kneus zeg
Geen Melissa meer, geen Lieke meer, geen Nena meer....quote:Op donderdag 19 april 2007 12:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff ben blij dat ze vandaag voor het laatst is, dat gekwijl van jou![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |