quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef carpediem23 het volgende:
Ohjee, Goh leuk....Mensen boven de 18 zullen dit toch niet doen? Behalve Brian dan.....
Ik denk eerder dat Huub dit wel leuk gaat vinden. Hij was vroeger gabber.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ohjee, Goh leuk....Mensen boven de 18 zullen dit toch niet doen? Behalve Brian dan.....
Beetje net zoals Hakkuh van vroegaahh
Ik zie haar alleen maar lompe bewegingen makenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Schoonheid, gracieus, elegant
[afbeelding]
Heb je Palma nog in elkaar geslagen bij de voetbaltraining?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef Dogga het volgende:
yooooooooooooooooooooo ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
hoe gaat het in dgk..
door die stomme huisarts heb ik een deel van de dans les en van de juff gemist
HAHAHAHAquote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heb je Palma nog in elkaar geslagen bij de voetbaltraining?![]()
Goed getraindquote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Deze wou ik eigenlijk voor mezelf houden...![]()
[afbeelding]
Als Sylvie nu een sheet zou laten.........quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Deze wou ik eigenlijk voor mezelf houden...![]()
[afbeelding]
ieder ze ding tochquote:Op donderdag 19 april 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister wel even naar echte muziek
http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister wel even naar echte muziek
http://www.youtube.com/watch?v=tkJNyQfAprY
Maar ze staat dan ook tegenover de Absolute DansGodin, dus da's niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef product het volgende:
Sylvia maakt dansbewegingen maar het ziet er totaal niet mooi uit..nul komma nul uitstraling die koelkast
Maakt niet uit...ik vind het gewoon zo'n slome duikelaar, der zit niks in. Ik lees wel eens hier dat ze zo slim zou zijn maar waar dat in godsnaam uit zou moeten blijken is mij niet duidelijk...Volgens mij vind ze vooral zichzelf heel slim...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar ze staat dan ook tegenover de Absolute DansGodin, dus da's niet helemaal eerlijk.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHquote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s9GUpM3l2so vind ik leuker!
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
Zelden een nummer zo verkracht horen worden.
Neeee leukquote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
Zelden een nummer zo verkracht horen worden.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef product het volgende:
[..]
Maakt niet uit...ik vind het gewoon zo'n slome duikelaar, der zit niks in. Ik lees wel eens hier dat ze zo slim zou zijn maar waar dat in godsnaam uit zou moeten blijken is mij niet duidelijk...Volgens mij vind ze vooral zichzelf heel slim...
Het is zó verschrikkelijk erg en slecht dat het bijna grappig wordt inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik moest er toch wel om lachen ook
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Herma is heel erg beroerd. Misselijk, overgeven, etc.
Ja, Herma, zo gaat dat.
De achterbakse snol tegen Lieke uithangen... EN WAT DOET GOD!?![]()
Nou, heel eerlijk en objectief gekeken is het wel een mooie man. Hij heeft zeker uitstraling.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:48 schreef blomst het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat veel vrouwen in hem zien
[afbeelding]
Huub moet echt goed z'n ogen open houden bij haar, echt gevoelloos en onbetrouwbaar imoquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
Sylvia is niet zozeer slim, maar wel geslepen en sluw. Als het puntje bij het paaltje komt denk ik zelfs nog wel een graadje erger dan Brian.
Maar die heeft dan weer het bijkomende nadeel dat hij ook nog zo paranoïde is als de pest.
Er zit hier op FOK een meisje of jonge die hem kent. Toen hij net in het huis zat stonden hier ook foto's van een etentje, hij en Nico waren collega's ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk en objectief gekeken is het wel een mooie man. Hij heeft zeker uitstraling.
Opa oma opa oma opa opa natanael. Dat was toch de remedie die een paar seconde helpt?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef 2live het volgende:
[..]
het is apart als er iets anders in zijn hoofd omgaat als sex![]()
en dan te weten HOE mooi het origineel is !!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is zó verschrikkelijk erg en slecht dat het bijna grappig wordt inderdaad.
hebben ze allemaal wel een beetje, terwijl er zoveel tijd is om te sportenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:46 schreef carpediem23 het volgende:
Viel me gisteren al op dat Amanda moet oppassen dat ze niet fatsig gaat worden, ze heeft al een beetje een pens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |