Samen met ons aller Japio!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:17 schreef getl0st het volgende:
Vandaag Amanda haar hondjes dan echt naar huis?
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:20 schreef Kinga het volgende:
Kijk dat is irritant, je ziet geen COS en opeens weer 3 Cossen.... waarom altijd als ik een COS open!
En Palma maakte een gebaar van nu nog niet en zei, komt nog wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:20 schreef rooie3 het volgende:
Nicolaas leest over het overnemen van Tien.
Hij denkt dat het nu gauw over is.
Sorry!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:20 schreef Kinga het volgende:
Kijk dat is irritant, je ziet geen COS en opeens weer 3 Cossen.... waarom altijd als ik een COS open!
Er gaat vanavond helemaal niemand naar huis.. Brian stemt tegen (als enige).. Hiermee is Jaap helemaal gelukkig en Brian verstevigd zijn positie maar weer eens..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Sorry!
Eric zingt,"Jaapie gaat naar huis olé olé".
Ik geloof er niks van dat Jaap vanavond vertrekt.
bij hem is altijd morgen, of na z'n feestje, of nadatiie is afgevallen, of nadattie gescheten heeft...sukkelquote:Op donderdag 19 april 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat het morgen oorlog wordt.
Palma zegt dat hij dat al vaker gezegd heeft.
Brian gaat denk ik de nena stemming nadoen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Sorry!
Eric zingt,"Jaapie gaat naar huis olé olé".
Ik geloof er niks van dat Jaap vanavond vertrekt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Er is nog hoop voor ons. Hopelijk gaat Natasja naar deze kliniek.
http://www.telegraaf.nl/b(...)iposuctie.html?p=9,1
Heeft hij alleen oorlog met Natasia.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian gaat denk ik de nena stemming nadoen.
Juist niet!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er gaat vanavond helemaal niemand naar huis.. Brian stemt tegen (als enige).. Hiermee is Jaap helemaal gelukkig en Brian verstevigd zijn positie maar weer eens..
Ah nee! Ik ga Natasia echt steeds leuker vinden.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
Er is nog hoop voor ons. Hopelijk gaat Natasja naar deze kliniek.
http://www.telegraaf.nl/b(...)iposuctie.html?p=9,1
Dan hebben ze iets om hem op te pakken.. en dan? Daarmee krijg je hem de villa helaas niet uitquote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Juist niet!
Als Brian als enige Jaap's exit tegenhoudt kan hij zich na vanavond nooit meer beroepen op zakelijkheid, en hebben Nicolaas en Huub een gefundeerd argument om hem daarop voortdurend aan te pakken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft hij alleen oorlog met Natasia.
Dus kan nog lachen worden.
Ik geloof niet zo in die toneelhaakquote:Op donderdag 19 april 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Wat wel zo is en waar Brian ook over na zat te denken is de toneelhaak voor Jaap. Dat zit er wel in en mocht dat gebeuren dan krijgen ze daar een speler voor terug.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Herma is heel erg beroerd. Misselijk, overgeven, etc.
Ja, Herma, zo gaat dat.
De achterbakse snol tegen Lieke uithangen... EN WAT DOET GOD!?![]()
Dat is zo, maar wel weer een extra handvat om hem nog meer para te krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan hebben ze iets om hem op te pakken.. en dan? Daarmee krijg je hem de villa helaas niet uit
Ik wel. Jaap deed geen ene flikker en de popo was bekend, Jaap naar achteren en toen kwam the new and improved Jaap de weg blokkeren. Letterlijk blokkeren. Hij had ook gelijk snode plannen als kranten uit handen trekken.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in die toneelhaak
Ze hebben het er nu overquote:Op donderdag 19 april 2007 09:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar wel weer een extra handvat om hem nog meer para te krijgen.
En als Amanda nou eindelijk eens voet bij stuk houdt en niet meer gaat konijnen met dat hoerejong wordt het leven in DGK er voor onze huispsycho niet leuker op.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Herma is heel erg beroerd. Misselijk, overgeven, etc.
Ja, Herma, zo gaat dat.
De achterbakse snol tegen Lieke uithangen... EN WAT DOET GOD!?![]()
Snode plannenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wel. Jaap deed geen ene flikker en de popo was bekend, Jaap naar achteren en toen kwam the new and improved Jaap de weg blokkeren. Letterlijk blokkeren. Hij had ook gelijk snode plannen als kranten uit handen trekken.
Hij moet echt wat gaan doen anders wacht hem hetzelfde lot als Angelique.
Als Jaap eruit gestemd wordt.. mag hij Brian op zijn muil timmeren.. die slaat terug en kan ook oprotttenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef blomst het volgende:
Iedereen hoop dat Brian ,Jaap eruit gaat stemmen, maar ik denk niet dat hij het doet.
Volgens Sylvia bevalt een paard niet overdag, omdat het te druk is, die van ons dacht er anders over
Ah, een paardenkenner!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef blomst het volgende:
Iedereen hoop dat Brian ,Jaap eruit gaat stemmen, maar ik denk niet dat hij het doet.
Volgens Sylvia bevalt een paard niet overdag, omdat het te druk is, die van ons dacht er anders over
ja, paarden slapen meesta staand.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Slaapt een paard staand?
Doe mij die maarquote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
On topic
Ajax kan nog kampioen worden zegt Huub![]()
Ja omdat ze gisteren hebben gewonnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
On topic
Kan helaas niet antwoorden, ze hebben het er niet meer over op de streamsquote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja omdat ze gisteren hebben gewonnen.
Maar dat was toch bekerwedstrijd.
Wat in en in gemeen, foeiquote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef schatje het volgende:
Eric wilde de kaas niet aangeven aan Jaap.
Voor het hele artikel: Telegraaf-sitequote:Ex-studentes starten 'ontknaapservice'
door Martijn Koolhoven
ROTTERDAM - Er gloort hoop voor de tien- tot honderdduizend volwassen Nederlandse mannen die nog nooit het bed hebben gedeeld met een vrouw. Betaalde liefde kon altijd al, maar nooit zo invoelend als vanaf vandaag, bezweren twee studentes die nu met een 'ontknaapservice' komen.
[knip]
Japio durft nog niet zo goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:43 schreef noekje het volgende:
Jaap kan nu al wel beginnen met zijn snode plan!
Brian leest de krant.
Kom op, Jaap! Denk aan de toneelhaak!
Huub zegt ook dat hij van Lieke houdt....quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
On topic
En pietje is de tel kwijtquote:Op donderdag 19 april 2007 09:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub zegt ook dat hij van Lieke houdt....![]()
Goh, de bewoners in 't huis moeten de Libelle-lezer vertellen wat er buitenshuis gebeurd?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
On topic
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:48 schreef Judah het volgende:
[..]
Goh, de bewoners in 't huis moeten de Libelle-lezer vertellen wat er buitenshuis gebeurd?![]()
![]()
Een, twee, drie, vierquote:
Gladde praatjes, quasi-intellectueel geleuter, type spannend en een 'beetje' fout.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:48 schreef blomst het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat veel vrouwen in hem zien
[afbeelding]
En met een keukenrol op Melissa wachtquote:Op donderdag 19 april 2007 09:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een, twee, drie, vier
Pietje Puk die heeft plezier
Vijf, zes, zeven, acht
't Is Pietje Puk die altijd lacht.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Gladde praatjes, quasi-intellectueel geleuter, type spannend en een 'beetje' fout.
Daar vallen veel vrouwen op.
Van die types die zich op hun 35e vertwijfeld afvragen waarom ze nog steeds alleen zijn en klagen dat ze altijd op de verkeerde types vallen.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef Meganog het volgende:
Van die types die zich op hun 35e vertwijfeld afvragen waarom ze nog steeds alleen zijn en klagen dat ze altijd op de verkeerde types vallen.![]()
Ze zullen zich eerder afvragen wat ze in Boedapest doen in een commune met allemaal ordinaire vrouwen en slechts 2 euro per client verdient en de helft moet afstaan aan de man die ze ook met alle andere vrouwen moet delen Maar ze houdt van hem en heeft zelfrespect...daarom blijft ze bij hemquote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Gladde praatjes, quasi-intellectueel geleuter, type spannend en een 'beetje' fout.
Daar vallen veel vrouwen op.
Brrrrr, wat een psycho......Liefst rukt ie Sylvia's kop eraf op deze foto......quote:Op donderdag 19 april 2007 09:48 schreef blomst het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat veel vrouwen in hem zien
[afbeelding]
die hebben toch alleen kleine matenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:03 schreef Gigageil het volgende:
Cora kan haar Valentino Jurk wel op haar buik schrijven zo te horen.......![]()
Op Marktplaats staan ook leuke jurkjesquote:Op donderdag 19 april 2007 10:03 schreef Gigageil het volgende:
Cora kan haar Valentino Jurk wel op haar buik schrijven zo te horen.......![]()
Kindermishandeling, effe bellen?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
Er zit ook een baby in die bak met honden!
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En met een keukenrol op Melissa wacht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |