quote:Op donderdag 19 april 2007 10:38 schreef carpediem23 het volgende:
Wat is trouwens Jumpstyle??? Is het iets paupers?
Waarschijnlijk ben ik te oud hiervoor...
Is dat dan een serieuze band? Of hoe ze zichzelf ook willen noemen?quote:
Heb je kids? Ik ken het niet omdat ik dus geen TMF kijk, waarom heb ik het idee dat ze deze dans alleen in boeren-disco doen??quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat schattig.
Zelfs deze ouwe taart weet wat het is.![]()
Jumpen is leuk joh!!! Alleen niet als je kids boven staan te jumpen, dan is het net of het plafond naar beneden stort.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je kids? Ik ken het niet omdat ik dus geen TMF kijk, waarom heb ik het idee dat ze deze dans alleen in boeren-disco doen??Maaruhh ik heb gewoon vandaag weer iets geleerd!
8 plaatjes valt wel mee toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef petraa het volgende:
Zo weer genoeg foto's van Melissa gezien in deze cos![]()
Tsss als wij Nico plaatsen dan is het op gegeven moment ook genoegggggggggggggggg.quote:
Eg nie!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef petraa het volgende:
Zo weer genoeg foto's van Melissa gezien in deze cos![]()
ik ken het omdat het op de basisschool zo populair is, ik weet ook niet of het bij wat oudere jeugd wel aanslaat.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heb je kids? Ik ken het niet omdat ik dus geen TMF kijk, waarom heb ik het idee dat ze deze dans alleen in boeren-disco doen??Maaruhh ik heb gewoon vandaag weer iets geleerd!
Me dochter is 15 en bij haar op school is het ook helemaal HOTquote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ken het omdat het op de basisschool zo populair is, ik weet ook niet of het bij wat oudere jeugd wel aanslaat.
Pff ben blij dat ze vandaag voor het laatst is, dat gekwijl van jouquote:
Vind dat er wel weer een plaatje van Nico mag worden gepost.....Dus wil iemand dit doen????quote:Op donderdag 19 april 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsss als wij Nico plaatsen dan is het op gegeven moment ook genoegggggggggggggggg.![]()
Zat net even op Hyves en nu zie ik het ook dat het toch wel heel populair is onder de tieners...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Me dochter is 15 en bij haar op school is het ook helemaal HOT![]()
Want?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:06 schreef Dogga het volgende:
wat is die amanda toch ook een kneus zeg
Geen Melissa meer, geen Lieke meer, geen Nena meer....quote:Op donderdag 19 april 2007 12:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff ben blij dat ze vandaag voor het laatst is, dat gekwijl van jou![]()
![]()
eenschquote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Geen Melissa meer, geen Lieke meer, geen Nena meer....
En nog wel Palma, Herma, Amanda, melissa, Natasia, Sylvia....
Voor mannen met smaak wordt het een zware tijd...![]()
Je hebt gelijk, het is een complotquote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
gewoon hoe ze deed toen die hondenuitlaat service er weer vandoor ging.quote:
Ah, okay. Ik heb geen streams aan, zodoendequote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef Dogga het volgende:
gewoon hoe ze deed toen die hondenuitlaat service er weer vandoor ging.
is toch niet moeilijk om te bedenken dat je ff naar beneden moet lopen om te bedanken en te groeten
Nauw Zal ik me dan maar aanmelden...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Brian. Dom en oneerlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef maril het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Brain daadwerkelijk Jaap eruit gaat sturen, hij zou daarmee ziin eigen graf kunnen graven. bovendien zou ik het ook een dolk in de rug van jaap vinden.
Fotoquote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauw Zal ik me dan maar aanmelden...![]()
lekker belangrijk, dat is het spel.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef maril het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Brain daadwerkelijk Jaap eruit gaat sturen, hij zou daarmee ziin eigen graf kunnen graven. bovendien zou ik het ook een dolk in de rug van jaap vinden.
En zo bang als het maar zijn kan.. dus hij stemt Jaap er niet uit..quote:Op donderdag 19 april 2007 12:19 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Brian. Dom en oneerlijk.
Als FOK-gedelegeerde van de Commissie Bewondering Van Vrouwelijke Schoonheid moet ik dan natuurlijk wel eerst de zware taak op mij nemen om te bepalen of jij wel aan de strenge eisen voldoet....quote:Op donderdag 19 april 2007 12:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nauw Zal ik me dan maar aanmelden...![]()
Ook Huubmoe?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt een ongeïnteresseerde indruk, net alsof hij alleen maar meedoet omdat hij bang is niet in beeld te komen.
Voor de rest doet iedereen leuk mee.
Jij ?.....Naaaaahquote:Op donderdag 19 april 2007 12:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Durf ik niet te sturen....Ben bang voor de narereacties
maar Cora we hebben je toch allang op de streams gezien.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:22 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Durf ik niet te sturen....Ben bang voor de narereacties
http://www.tinypic.com/quote:Op donderdag 19 april 2007 12:24 schreef carpediem23 het volgende:
Waar moet ik een foto oploaden dan? En kan ik mijn foto na 1 min dan wel weer van fok verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |