Met dank aan de Bulls zien hun kansen er ineens heel goed uit. Washington moeten ze kunnen sweepen en daarna de winnaar van Tor - NJN. Goede kans dat Bron ze daar ook langs kan loodsen en dan staan ze ineens in de Conf. Finals tegen Det/Mia/Chi. Zal wel moeilijk voor ze worden maar als die teams een of twee zware series achter de rug hebben zijn ze echt niet kansloos. Zeker als Hughes nog een beetje op niveau kan komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vraag me ook af wat de Cavs gaan laten zien. Ze hebben het gehele seizoen vrij anoniem gespeeld en LeBron ook 'gewoontjes'.
Denk ook dat ze gaan winnen, maar hoop dat het PHX toch lukt om de titel binnen te halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Spurs winnen de playoffs met twee vingers in de neus.
Zolang ze het maar niet lachend doen, komt alles goedquote:Op donderdag 19 april 2007 12:41 schreef ShaoliN het volgende:
Spurs winnen de playoffs met twee vingers in de neus.
Heb hem ingevuld met de juiste keuzes....quote:Op donderdag 19 april 2007 15:05 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb maar even de traditionele fok-playoff-bracket aan gemaakt op nba.com.
http://www.nba.com/playoffs2007/picknroll/game.jsp
League en paswoord zijn hetzelfde: fok
Dus meld je aan en maak de juiste keuzes![]()
miami 'matcht' goed met Detroit heb ik het gevoel. Ik heb een hekel aan die term maar die gaan we nog vaak horen de komende weken. Het draait allemaal om matchupsquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik heb Detroit over Miami in round 2...
Als Miami dat wint boeit die bracket me toch niet meer![]()
Je laat de Heat winnen van Bulls, Pistons én Cavaliers? Pff, zwaar, maar je weet het nooit tijdens de playoffs.quote:
Jup, maar daardoor verliezen ze dus van Spursquote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Djensen het volgende:
[..]
Je laat de Heat winnen van Bulls, Pistons én Cavaliers? Pff, zwaar, maar je weet het nooit tijdens de playoffs.
Las trouwens een aardige stat: van de teams die in regular season 65+ wins hadden, wonnen er 10 van de 11 de titel. Zal Dallas dat dit jaar gaan lukken.. ?!
Eens over Nowitzki. Heb Suns over Heat. Denk dat de Cavs geen probleem zijn. Eerste ronde tegen Bulls wordt lastig, maar als ze daar door komen zie ik ze ook Detroit weer verslaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef no-look het volgende:
nee, Dirk is een choker. En Avery Johnson een vervelende chipmunck.
Met druk om gaan kun je ook leren. Kijk, een vrije wop missen, zelfs een paar keer op rij, wil nog niet choken betekenen. Choken is het pas als je spel dermate beïnvloed wordt dat het significant minder is (stats die veel lager zijn, brain cramps etc). Je kunt misschien zeggen dat hij tot nu toe de killermentaliteit nog mist in clutch situaties.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef Colplay het volgende:
Je moet juist niet naar de stats kijken. Die zien er wel goed uit. Maar vorig jaar tegen Heat bij 2-0 was hij onzichtbaar en het viel me bij Mavs - Suns ook op. Weliswaar nog regular season, maar juist hij mist acht seconden voor tijd cruciale vrije worp en twee kansen om de wedstrijd te beslissen of een derde verlenging af te dwingen. Heb het idee dat hij niet goed met de druk om kan gaan en zie Mavs ook niet van Suns of Spurs winnen.
Voor de play-offs, dus ik zou hem vandaag of morgenvroeg nog invullen als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:34 schreef PirE het volgende:
Wanneer sluit die bracket, ik ben namelijk nog bezig met het bekijken van de match-ups.
Hoe zit dan met andere spelers? Ik wil niet zeggen dat het onzin is (als het zo is, dan is het zo), maar je moet het wel vergelijken met andere high profile spelers, anders zegt het niets.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:29 schreef no-look het volgende:
Dirk schiet rond de 90% vrije worpen geloof ik. Heb ooit een commentator horen zeggen dat hij, als hij miste, dit echt significant vaak in het vierde kwart deed. Ik vind dat choken, als je zo'n goede techniek hebt.
Verder ook wat Colplay zegt, vorig jaar in de Finals was hij gewoon niet goed genoeg.
Volgens mij is het zo dat bijvoorbeeld O'Neal in het vierde kwart juist meer van zijn vrije worpen maakt. Nog steeds geen geweldig percentage, maar je zag vaak dat als teams met Hack-A-Shaq begonnen dat hij er wel regelmatig twee maakte.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoe zit dan met andere spelers? Ik wil niet zeggen dat het onzin is (als het zo is, dan is het zo), maar je moet het wel vergelijken met andere high profile spelers, anders zegt het niets.
Als je in een 4e kwart gemiddeld 4 vrije worpen schiet en normaal mis je er 1 en in een pressure situatie mis je er 2, dan mis je ineens de helft van je vrije worpen, in plaats van slechts een kwart. Toch scheelt het maar 1Significant? Neuh... Statistisch gezien wel, realistisch niet.
Uiteindelijk zijn er spelers die minder goed met druk om kunnen gaan (en totaal imploderen) en mensen die dol zijn op dit soort situaties (hoewel bij deze groep ook mensen kunnen zitten die alles misses, maar ja - bal-geil).
Heat winnen gewoon 4-2. Shaq owns Ben Wallace. Heeft hij altijd al gedaan en doet hij nu ook weer. Je ziet waarschijnlijk 2 mega-blocks van Wallace maar voor de rest heeft Shaq hem gewoon in zijn broekzak. Het gaat niet om Wade in deze series, het gaat om de complete mismatch Shaq-Wallace.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:29 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.nba.com/nba_news/20070420213848070000101_story.html
Dit stukje baarde mij toch zorgen voor de Heats. Als Bulls lekker hard blijven spelen, voornamelijk op Wade, dan moet ie nog gaan uitkijken dat ie niet weer iets met zn arm uithaalt.![]()
En je gaat heel veel Posey/Jones zien, die kunnen de jumpshots van de Bulls goed verdedigen. Als ik de Heat was, zou ik Wade niet meer dan 30 minuten per wedstrijd laten spelen in de eerste ronde.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Heat winnen gewoon 4-2. Shaq owns Ben Wallace. Heeft hij altijd al gedaan en doet hij nu ook weer. Je ziet waarschijnlijk 2 mega-blocks van Wallace maar voor de rest heeft Shaq hem gewoon in zijn broekzak. Het gaat niet om Wade in deze series, het gaat om de complete mismatch Shaq-Wallace.
Yeps, nouja pech gehad als het misgaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:54 schreef Ricard0j het volgende:
Ook tiebracker ingevuld? en gesaved?
ja dat postte ik net 1 post voor jequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef Ricard0j het volgende:
op RojaDirecta.com staat ook dat ze komen op Sopcast (Viper) en op PPStream
O jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:22 schreef jmac het volgende:
[..]
ja dat postte ik net 1 post voor je![]()
goede sfeer daar iig![]()
Nooit gezien.. misschien voor bescherming van Duncan zelf?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:49 schreef jmac het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=1df_1176998233 wordt ie nou door de politie weggebracht? of is dat normaal?
Same as Carter. Denk dat die tjahh niet comfortabel speelt met het publiekquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
Bosh nog vrij onzichtbaar.
ja goede driepunter. NJ zal wel winnen nu. hopelijk OT.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
92-85 met nog 1m21 te spelen
Ben je mal, Miami vliegt er in de eerste ronde uit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:37 schreef Colplay het volgende:
Lijkt wel of Miami niet wil winnen. Net al dat verschrikkelijke brick van Williams, TO van Wade. Fout plus bonus. Bulls komen dus op 1-0, maar gelukkig nog kansen zat voor de Heat.
ja das wel minpuntje van NBA. Maar nu lijkt het mij echt gespeeld nu Wade mist. Miami heeft geen timeouts meer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:46 schreef popolon het volgende:
Met al die timeouts verlang je gewoon weer naar college.
Yup. Maar toch geeft de wedstrijd wel hoop voor Miami. O'Neal en Wade in foultrouble in de wedstrijd en toch nog een close game. Dus als ze volgende keer uit foutenlast kunnen blijven zouden ze kans moeten hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:47 schreef popolon het volgende:
Maar goed, 1-0 Bulls dus.
Eerste wedstrijd gaat de goede kant iig op.quote:Op zondag 22 april 2007 01:31 schreef popolon het volgende:
Normaal gesproken moet Detroit deze series makkelijk moeten winnen maar ja, de Pistons zijn soms zo wisselvallig als wat.
Gebeurd altijd in de NBA.quote:Op zondag 22 april 2007 03:36 schreef popolon het volgende:
Wat slordig op het einde, laten Orlando terugkomen.
link van gister zal vandaag ook gewoon werkenquote:Op zondag 22 april 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
vanaf half 7 NL tijd weer verder http://www.myp2p.eu/NBA.htm heb je een link waar je kan kijken![]()
en n stuk onzinniger... Hij lijdt aan het theo koomen (sp?) syndroom. ikvind e alleen leuk met wielrennen en schaatsen..quote:Op zondag 22 april 2007 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer, met Mart is het toch een stuk leuker.
Ach je krijgt er SkySports voor terug, da's een hele vooruitgang.quote:Op zondag 22 april 2007 13:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
en n stuk onzinniger... Hij lijdt aan het theo koomen (sp?) syndroom. ikvind e alleen leuk met wielrennen en schaatsen..
Maar ja... ik kan toch geen NOS meer zien...
Ja, maar dan moet SkySports het wel doenquote:Op zondag 22 april 2007 15:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach je krijgt er SkySports voor terug, da's een hele vooruitgang.
Wizards spelen inderdaad niet slecht, dankzij de Cavs... Cavs spelen een beetje met een air van "yeah yeah, we'll beat you 1,2,3..."quote:Op zondag 22 april 2007 19:38 schreef TheClown1 het volgende:
prachtig schot en zeker iets wat ze nodig hadden.
Hij moet wel anders komen de Lakers nergens. Lamar is niet wakker en verder is er niemand bij het team dat echt wat kan laten zien. Ik hoop dat Kwame Amare een beetje onder controle kan houden.quote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Zwansen het volgende:
Vanavond weer een Kobe-show denk ik.
Ik eet niet goed wat ik moet verwachten eigenlijk. Vorig jaar speelden de Lakers op het eind goed en hoefde Kobe niet zoveel te doen... dit jaar speelden ze op het einde een stuk minder en moest Kobe een stuk meer scoren... Ik verwacht dus een hoger aantal schoten van Kobe...quote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Zwansen het volgende:
Vanavond weer een Kobe-show denk ik.
Kwame is best een goede verdediger. Hij is atletisch, goed voetenwerk en heeft inzicht. Ook is de defense van Amere niet zo best, wat nog voordelen voor Kwame kan hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 19:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Hij moet wel anders komen de Lakers nergens. Lamar is niet wakker en verder is er niemand bij het team dat echt wat kan laten zien. Ik hoop dat Kwame Amare een beetje onder controle kan houden.
Ziet er niet uit alsof hij door kan gaan zoals normaal. duidelijk last vanquote:Op zondag 22 april 2007 20:09 schreef ScienceFriction het volgende:
hmmm, hij speelt weer gewoon...
het zou de cavs wel wakker schudden maar ook de nets of de raptors meer zwakke punten geven hehequote:
http://www.azcentral.com/(...)421sunsmain0421.htmlquote:A championship can change the taste of a $12 million luxury tax forecast for next season. Already there is talk in league circles that the Suns would consider pairing a star with the lottery pick they might get from Atlanta to move up into the top two of the draft, where Greg Oden and Kevin Durant will be available. That means more of the usual Shawn Marion summer-trade talk, which now has become more than just rumors. Marion will make $34.25 million over the next two years. Stoudemire, another All-Star, would not be untouchable without a trophy. Like Marion, Stoudemire, who plays center, craves a larger portion of offense and fame and dislikes playing one position up from his natural spot. Arizona Republic
Lijk toch een beetje rebuilden... lijkt me ook niet handig om dat nu naar voren te brengen zo aan het begin van de playoffs...quote:Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef TheClown1 het volgende:
SCHOKKEND NIEUWS
Er is een gerucht aan het rond gaan dat de Suns Marion willen gaan traden voor de nummer 1 pick.
[..]
http://www.azcentral.com/(...)421sunsmain0421.html
Ik heb niet het gevoel dat het naar buiten mocht gebracht worden. Het is per ongeluk bij een een verslaggever gekomen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lijk toch een beetje rebuilden... lijkt me ook niet handig om dat nu naar voren te brengen zo aan het begin van de playoffs...
het is uiteraard maar een gercht en erg vroeg. de playoffs zijn nog bezig. het is te vroeg om nu al over de off-season te praten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef popolon het volgende:
Suns heben sowieso weinig aan Oden, wat een type Stoudemire is.
Durant dan misschien. Maar lijkt me wel erg in het onbetrouwbare geruchtencircuit.
Now Lakers @ Suns.
Ik ken je niet maar ik vind je nu al een goede vriend. GO LAKERSquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 21:41 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar ik vind je nu al een goede vriend. GO LAKERS
Ja zeker. Maar heb nu wat geld op de Lakers staan.quote:Op zondag 22 april 2007 21:52 schreef Leatherface het volgende:
Ik vraag me trouwens af of je ook nog steeds sympathie hebt voor de Bulls, zwans, ook al is MJ daar al weer bijna 10 jaar geleden vertrokken.
Bad choice.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar heb nu wat geld op de Lakers staan.
Nou als Kobe zo doorgaat kan nog erg leuk worden in de vierde. Ik vertrouw op de Lakers voor deze serie dit jaar.quote:Op zondag 22 april 2007 21:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Bad choice.
14-2 run Suns, ze worden worden wakker.
Ik heb deze keer ook lichte sympathie voor de Spurs.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar heb nu wat geld op de Lakers staan.
Heb eigenlijk niet een uitgesproken favoriet, heb lichte sympathie voor de Bulls, Lakers en de Spurs.
zo nederlands is elson nietquote:Op zondag 22 april 2007 22:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb deze keer ook lichte sympathie voor de Spurs.
Vanwege Elson ook. Het zou cool zijn als eens een Nederlander een ring won.
Dat is dus echt niet waar. Marion is eveneens een bovengemiddelde verdediger en wordt niet voor niets genoemd als Defensive Player of the Year kandidaat. Bryant maakt op het moment echt belachelijke schoten. Hopen dat ze straks even een periode niet meer vallen en dat de Suns daar gebruik van maken. Gaan toch wel meer dan 39 punten maken in tweede helft..quote:Op zondag 22 april 2007 22:05 schreef popolon het volgende:
Bell gaat straks wat harder verdedigen. Altijd leuke gevechten tussen die twee.
Trouwens de enige goede verdediger die de Suns hebben.
Moet-ie wel oppassen, want hij heeft al 3 fouls...quote:Op zondag 22 april 2007 22:05 schreef popolon het volgende:
Bell gaat straks wat harder verdedigen. Altijd leuke gevechten tussen die twee.
Trouwens de enige goede verdediger die de Suns hebben.
moet je even gaan tellen @ boxscore oid. iets van 10 ofzo?quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel scoorde Kobe nu in de laatste 3 minuten ofzo?
Marion als het hem uitkomt ja. Dat noem ik dus niet goed. Geen bijter.quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar. Marion is eveneens een bovengemiddelde verdediger en wordt niet voor niets genoemd als Defensive Player of the Year kandidaat. Bryant maakt op het moment echt belachelijke schoten. Hopen dat ze straks even een periode niet meer vallen en dat de Suns daar gebruik van maken. Gaan toch wel meer dan 39 punten maken in tweede helft..
Maar hoe slecht de verdediging van de Suns is wordt echt overdreven. Per 100 possessions horen ze bij de tien teams die de minste punten tegen krijgen. Dus dat is wel bovengemiddeld. Alleen spelen ze niet in dat verschrikkelijk trage tempo van bijvoorbeeld Detroit en SA, die daardoor weinig tegen krijgen en dus als veel betere verdedigende ploegen worden gezien.quote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Marion als het hem uitkomt ja. Dat noem ik dus niet goed. Geen bijter.
Dat is voor ons natuurlijk niet te merken. Wij zien niet hoeveel aandacht er voor NBA playoffs in de VS is. Maar heeft denk ik ook met het format te maken hebben. Als de wedstrijd van nu best-of-one zou zijn zou iedereen heel anders kijken. Zelfs als Lakers nu winnen zie ik de Suns gewoon doorgaan. Zij hebben de kwaliteit om ook in LA te winnen. March Madness is natuurlijk ook one-and-outquote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef popolon het volgende:
't Blijft opvallend trouwens hoeveel minder populair de NBA playoffs zijn vergeleken met College March Madness.
Ik moet er nog steeds aan wennen.
Bij de Suns komt dat meer omdat teams worden gedwongen te scoren en dus minder goede schoten te nemen. Als het tempo van de wedstrijd langzamer wordt, dan wordt het shooting percentage van de andere teams beter. De Suns zijn dus geen goed verdedigend team (ook niet ontzettend slecht, maar zeker niet goed).quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Maar hoe slecht de verdediging van de Suns is wordt echt overdreven. Per 100 possessions horen ze bij de tien teams die de minste punten tegen krijgen. Dus dat is wel bovengemiddeld. Alleen spelen ze niet in dat verschrikkelijk trage tempo van bijvoorbeeld Detroit en SA, die daardoor weinig tegen krijgen en dus als veel betere verdedigende ploegen worden gezien.
Ik durf m'n hand ervoor in het vuur te steken dat NBA populairder is in China dan in de VS.quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat is voor ons natuurlijk niet te merken. Wij zien niet hoeveel aandacht er voor NBA playoffs in de VS is. Maar heeft denk ik ook met het format te maken hebben. Als de wedstrijd van nu best-of-one zou zijn zou iedereen heel anders kijken. Zelfs als Lakers nu winnen zie ik de Suns gewoon doorgaan. Zij hebben de kwaliteit om ook in LA te winnen. March Madness is natuurlijk ook one-and-out
Manute Bol, Gheorge Muresan, Shawn Bradley... allemaal grote reuzen... maar zoals Yao Ming speelt is erg uitzonderlijk en zeker niet de norm...quote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef TheClown1 het volgende:
Heb beelden van die kerel gezien en hij is wel erg sloom. zeker niet klaar voor de nba. denk niet dat hij een indruk kan maken zoals Yao
Bynum.quote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kwame is the second coming of Kareem Abdul Jabbar...![]()
Kwame weigerde hulp van Abdul-Jabbar en vond zichzelf te goed voor dat. de arrogantie straalt ervan af.quote:
In eerste instantie... maar hij wordt nu, net als Bynum, gewoon gementord door Abdul Jabbar hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:34 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Kwame weigerde hulp van Abdul-Jabbar en vond zichzelf te goed voor dat. de arrogantie straalt ervan af.
Bedoel je niet BIG BUST want tot nu toe heeft hij niet echt bewezen dat hij die first round first pick waard is. Zal nooit snappen wat Jordan in hem zag.quote:Op zondag 22 april 2007 22:35 schreef popolon het volgende:
Dat mag ook wel eens voor een first round, first pick overall.
Ik was eerder sarcastisch.quote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet BIG BUST want tot nu toe heeft hij niet echt bewezen dat hij die first round first pick waard is. Zal nooit snappen wat Jordan in hem zag.
Jordan heeft Kwame mentaal totaal de vernieling in geholpen...quote:Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet BIG BUST want tot nu toe heeft hij niet echt bewezen dat hij die first round first pick waard is. Zal nooit snappen wat Jordan in hem zag.
Dat wist ik vantevoren al.quote:Op zondag 22 april 2007 22:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zie de Suns de wedstrij wel weer winnen...
Wat doen dequote:Op zondag 22 april 2007 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Barbosa achtelijke kutmongool!!!!!!!
Ik houd niet van baseball...quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat doen deYankees
in je sig?
Met de rest kan ik leven maar dit kan echt niet, die miljarden dollar bandwagon.
Weg met die kakkerlakken dan !!!quote:
Neequote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Weg met die kakkerlakken dan !!!
All tied up.
Wil je de Yankees niet met Feyenoord vergelijkenquote:Op zondag 22 april 2007 22:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Weg met die kakkerlakken dan !!!
All tied up.
Ach zo hoor ik ze wel eens voorbijkomen, ik ben achter bang dat de mensen die dat zeggen geen flauw benul hebben wat Feyenoord is.quote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wil je de Yankees niet met Feyenoord vergelijken
Maar Suns hebben de leiding en dat met Nash op de bank.
Nah.quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef Colplay het volgende:
Suns vergeten het af te maken. Hadden het duel al lang moeten beslissen.
idd, de enige fatsoenlijke spelerquote:Op zondag 22 april 2007 23:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Alle ballen naar Kobe!
Juist in de periode dat ze er vier voor stonden misten de Lakers een hoop. Bryant miste er negen op rij. En de Suns hadden daar al uit kunnen lopen naar tien verschil.quote:Op zondag 22 april 2007 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah.
Lakers speelden bovengemiddeld in de eerste, vooral defensief en de Suns vertrouwden op jumpertjes.
In de tweede helft zie je de Suns zoals ze heel het seizoen al spelen. Dan heb je defense nodig. En die was er niet in de 2e.
Lakers hebben het hele seizoen al veel moeite om een voorsprong te behouden...quote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef Colplay het volgende:
[..]
Juist in de periode dat ze er vier voor stonden misten de Lakers een hoop. Bryant miste er negen op rij. En de Suns hadden daar al uit kunnen lopen naar tien verschil.
Slechts elf na rust, dat is mede de reden dat de Suns van ruime achterstand terug konden komen. 1-0 en hopen dat ze dit door kunnen trekken.quote:Op zondag 22 april 2007 23:25 schreef Ricard0j het volgende:
Omg, NBA topic verdwijnt ook zomaar ff in de lijst
Dit laten de Suns niet meer gaan, maar 39 punten van Kobe
Punctuation and spelling...quote:Op zondag 22 april 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
Eat that Koby lover.
Zou lekker zijn voor de Suns als ze er een 4-0 van kunnen maken, dat zou voor de halve finale beter uitkomen en beetje fris zijn tegen Spurs is niet slecht.quote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef Colplay het volgende:
[..]
Slechts elf na rust, dat is mede de reden dat de Suns van ruime achterstand terug konden komen. 1-0 en hopen dat ze dit door kunnen trekken.
Zelfs een Nuggets fan gaat er van uit dat de Spurs winnen? Hoop dat Melo en AI minimaal een paar wedstrijdjes kunnen pakken van SA, zodat de Suns frisser aan de tweede ronde kunnen beginnen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zou lekker zijn voor de Suns als ze er een 4-0 van kunnen maken, dat zou voor de halve finale beter uitkomen en beetje fris zijn tegen Spurs is niet slecht.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 23:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zelfs een Nuggets fan gaat er van uit dat de Spurs winnen? Hoop dat Melo en AI minimaal een paar wedstrijdjes kunnen pakken van SA, zodat de Suns frisser aan de tweede ronde kunnen beginnen.
Nah Nuggets die zullen vast wel een wedstrijdje of 1/2 pakken op de Spurs. AI is dodelijk voor de verdediging van Spurs (vooral in zn phili tijd). Melo heeft in de playoffs nog niet geschitterd zoals ie dat doet in regular season, maar ja misschien komt daar verandering inquote:Op zondag 22 april 2007 23:49 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zelfs een Nuggets fan gaat er van uit dat de Spurs winnen? Hoop dat Melo en AI minimaal een paar wedstrijdjes kunnen pakken van SA, zodat de Suns frisser aan de tweede ronde kunnen beginnen.
Dan slaap ik vannacht goedquote:Op maandag 23 april 2007 03:27 schreef popolon het volgende:'t Zal toch niet? Denver 8 punten voor , 1 minuut nog.
Dit hebben ze 2 jaar geleden ook geflikt tegen Spurs, helaas werd het wel 4-1 in series.quote:Op maandag 23 april 2007 03:30 schreef popolon het volgende:
Dit moeten ze kunnen redden. Toch wel een verassing.
Spurs neem ik aan dat ze inderdaad wel doorgaan (Popovich is een goede coach, én ze hebben TD). Mavericks moeten hun defense wat gaan opschroeven.quote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Miami, Spurs en Dallas allen nog wel doorgaan.
Nou goed was het niet hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Erg leuk begin van de playoffs zo, nu de favorieten (begalve de Suns) verliezen... Eigenlijk heeft alleen Detroit, als titlkandidaat, goed gespeeld.
Barbosa doet het altijd goed tegen de Lakers... ze kunnen hem gewoon totaal niet verdedigen. Smush, toen hij even in het veld stond, werd gewoon links en rechts voorbij gerend. De last second 3pointer van Barbosa op het eind van het 3e(?) kwart was gewoon gepruts op verdedigend gebied... momentum shifter.quote:Op maandag 23 april 2007 13:59 schreef no-look het volgende:
Ik vond de Suns gisteren, toen het écht moest, griezelig goed hoor. Nash echt een MVP performance. Mooie passjes, maar als het moest ook zelf scoren. En hij heeft een backup in Barbosa waar andere teams alleen van kunnen dromen.
Kobe's tweede helft was matig, om het zacht uit te drukken. Over geforceerde schoten gesproken. Wel de verdienste van Phoenix natuurlijk maar hij was echt een schim van zijn eerste helft versie.
moet je VLC player downloadenquote:Op maandag 23 april 2007 16:51 schreef no-look het volgende:
godver. Heb ik een bulls - heat torrent gedownload, is het een totaal onbekende file-type.
is wat lastig als je getripled wordtquote:Op maandag 23 april 2007 15:48 schreef BitetheBullet het volgende:
Kobe had ook gewoon zijn spel moeten aanpassen, 1-10 in het vierde kwart is inexcusable, ga dan naar de basket toe.
Warriors zijn misschien het enige team dat net rücksichtlos offense kan spelenquote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef popolon het volgende:
't Is heel simpel, de Suns stop je af door defense. Als je met ze mee gaat rennen verlies je bijna altijd.
In dat geval moeten er 2 man vrij staan. Je hebt echt een kutteam als je dan nog niet kan scoren.quote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
is wat lastig als je getripled wordt
Tsja, defense is dus niet echt het sterkste punt van de Lakers (eerste helft deden ze het trouwens goed)quote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef popolon het volgende:
't Is heel simpel, de Suns stop je af door defense. Als je met ze mee gaat rennen verlies je bijna altijd.
And voilá.... de Lakersquote:Op maandag 23 april 2007 18:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In dat geval moeten er 2 man vrij staan. Je hebt echt een kutteam als je dan nog niet kan scoren.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eigenlijk bijzonder dat een team wat bestaat uit 1 speler de playoffs haalt.
Ik heb idd niet veel van de Lakers gezien dit seizoen. Maargoed die zijn over 3 wedstrijden toch niet meer van belang.quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef popolon het volgende:
[..]Ik denk dat je ze niet hebt zien spelen dan.
SF is wat theatraal.Met Walton en Odom terug van blessures hebben ze toch weer een aardig team. en jong ook.
Ja, maar het is wel Kobe hequote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eigenlijk bijzonder dat een team wat bestaat uit 1 speler de playoffs haalt.
De blessures hebben ze gedeeltelijk de das om gedaan... maar het begin van het seizoen was wel erg gunstig voor de Lakers met zwakke teams... dat leidde tot een 26-13 start...quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef popolon het volgende:
[..]Ik denk dat je ze niet hebt zien spelen dan.
SF is wat theatraal.Met Walton en Odom terug van blessures hebben ze toch weer een aardig team. en jong ook.
Kobe is echt een super speler, maar hij kan niet altijd de enige blijven die de schoten moet maken. Zal leuk zijn als ie dat over 3 jaar ook nog moet doen, omdat de rest nog niet echt meedraait.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel Kobe heDe enige speler die in z'n eentje een ander team outscoren. Exceptioneel, miraculeus, fabelachtig, gedreven, MJ 2.0, offensive deity, machine, killer, Black Mamba...
#24![]()
Ik overdrijf een beetje... nou... ik overdrijf eigenlijk niet... :pquote:Op maandag 23 april 2007 22:11 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Kobe is echt een super speler, maar hij kan niet altijd de enige blijven die de schoten moet maken. Zal leuk zijn als ie dat over 3 jaar ook nog moet doen, omdat de rest nog niet echt meedraait.
Het lijkt me een interessant experimentquote:Op maandag 23 april 2007 23:11 schreef no-look het volgende:
dat is een enorme tegenhanger van small ball![]()
Ik vind het overigens wat ver gaan om Lamar pg-skills toe te wijzen. Voor zijn lengte heeft hij een fenomenale handle maar hij blijft een left-handed-bandit
2x 90-98. Utah was op 't eind niets meer dan boozer, en mcgrady stond er telkens met yao op de beslissende momenten op 't eind (alhoewel utah nog terugkwam van 12 naar 4 maar toen vielen alle ft's goed voor hou).quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:45 schreef popolon het volgende:
Pistons op 2-0. 90-98.
Kijken of Houston ook op 2-0 kan komen.
Ik verwacht meer van Utah in Salt Lake city...quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef jmac het volgende:
[..]
2x 90-98. Utah was op 't eind niets meer dan boozer, en mcgrady stond er telkens met yao op de beslissende momenten op 't eind (alhoewel utah nog terugkwam van 12 naar 4 maar toen vielen alle ft's goed voor hou).
Alleen was de defense van Magoic wel heel erg slechtquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:08 schreef no-look het volgende:
Magic was een legendeMijn trainer heeft een videoband van die kerel, die heb ik bij hem ooit gezien toen ik 8 of 9 was. Sindsdien vind ik hem ook geweldig
Ik vond Farmar trouwens goed tegen de Suns.
ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde detroit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:23 schreef popolon het volgende:
Rasheed trouwens weer met zo'n toverbal via het bord.30 feet 3pointer to beat the shotclock.
"He hits crazy shots like that," Billups said. "I can't say he meant to do that, but I'll take it."
Kort: Controlerend. Je kreeg nooit het idee dat Orlando zou gaan winnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe speelde detroit?
Dat hebben de Lakers ook... maar dan over een heel seizoen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:44 schreef popolon het volgende:
Het grote voordeel van Detroit is dat ze vijf spelers hebben die met gemak 20+ kunen scoren.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat hebben de Lakers ook... maar dan over een heel seizoen...
Opmerking van de dag!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat hebben de Lakers ook... maar dan over een heel seizoen...
probeer eens de website vd suns...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:39 schreef EKterror het volgende:
Ik ben op zoek naar een casual shirtje van de Suns. Weet iemand waar ze die hebben? Tot nu toe nog niks gevonden op internet
Of het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
probeer eens de website vd suns...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |