quote:Op donderdag 19 april 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
Volgens mij was er juist geen zweetsensor.
Ik ben DGK only, AT is niet meer nodig... het is toch 99% cosquote:Op donderdag 19 april 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel mensen zitten er nu te F5'en omdat ze niet weten dat er iets als "Active Topics" bestaat...![]()
Gadverdamme.quote:de bekkenbodemspieren worden soepel doordat de spieren rond de bilnaad verweken en ze lekt uit d'r tepels.
De aanstaande moeder heeft zowel een lig- als een zweetsensor.
Alles tussen 0% en 100%. Je kunt er gewoon niets van zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:59 schreef nueffeniet het volgende:
ik zal vanaf dit moment maar een beetje serious doen ,,, en heb dan meteen een vraag>> hoeveel kans dat vanacht dit veulen komt??
Hij stond direct in het COSmeldhoekje dus hij was te vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoeveel mensen zitten er nu te F5'en omdat ze niet weten dat er iets als "Active Topics" bestaat...![]()
F5 werkt vaak niet door de bug.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
Ik ben DGK only, AT is niet meer nodig... het is toch 99% cos![]()
Ach het is 3 uur 's nachts en ik mag graag overdrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tipje voor de OP. Dit ligalarm heeft GEEN zweetsensor.
Jij onderschat the power of the cuntnewbie...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij stond direct in het COSmeldhoekje dus hij was te vinden
ja zo ken ik er nog wel een paar>> eigenlijk wil ik naar bed maar wil het ook niet missen zodat ik tegen mn vrouw kian zeggen >> kijk schat zo kan t ook zonder schelden en schreeuwenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alles tussen 0% en 100%. Je kunt er gewoon niets van zeggen.
74,568945359947 %quote:Op donderdag 19 april 2007 02:59 schreef nueffeniet het volgende:
ik zal vanaf dit moment maar een beetje serious doen ,,, en heb dan meteen een vraag>> hoeveel kans dat vanacht dit veulen komt??
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:02 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja zo ken ik er nog wel een paar>> eigenlijk wil ik naar bed maar wil het ook niet missen zodat ik tegen mn vrouw kian zeggen >> kijk schat zo kan t ook zonder schelden en schreeuwen
Ga maar slapen want je hebt heul geen vrouw dus die zal het je niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:02 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja zo ken ik er nog wel een paar>> eigenlijk wil ik naar bed maar wil het ook niet missen zodat ik tegen mn vrouw kian zeggen >> kijk schat zo kan t ook zonder schelden en schreeuwen
Jaap nog gezien lately?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
Wat een dik paard trouwens...
Had je maar op moeten letten in de vorige COSquote:Op donderdag 19 april 2007 03:03 schreef STAP01 het volgende:
Nou lekker dit! Doe ik al die moeite om een nieuwe COS aan te maken en dan ben jij me voor Prospera!
Nope, en aangezien hier meestal elke scheet gepost wordt staat het altijd hoog in de AT.quote:
Schat, dat was al aangekondigd in de vorig cosquote:Op donderdag 19 april 2007 03:03 schreef STAP01 het volgende:
Nou lekker dit! Doe ik al die moeite om een nieuwe COS aan te maken en dan ben jij me voor Prospera!
wat betekend heul?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je maar op moeten letten in de vorige COS![]()
Maar had je een heul mooie OP?
Want dan is het zwaar kut.
Eten en lopen brengen vaak het veulenen sneller op gang. Ik geloof dat het bij mensen ook zo werkt (maar daar ben ik niet zeker van)quote:Op donderdag 19 april 2007 03:01 schreef FuTilE het volgende:
En maar wat onverschillig in dat hooi zitten porren met haar kop.
Dat paard houdt nergens rekening mee!
Joh... scherp van jequote:Op donderdag 19 april 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
Wat een dik paard trouwens...
bij mensen is het gewoon liggen en neukenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eten en lopen brengen vaak het veulenen sneller op gang. Ik geloof dat het bij mensen ook zo werkt (maar daar ben ik niet zeker van)
Ik ben een kutoldbiequote:Op donderdag 19 april 2007 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, en aangezien hier meestal elke scheet gepost wordt staat het altijd hoog in de AT.
Misschien ben jij wel de gelukkige die de volgende aanmaakt voor de langverwachte geboortequote:Op donderdag 19 april 2007 03:03 schreef STAP01 het volgende:
Nee! dus vind ik het minder erg.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je maar op moeten letten in de vorige COS![]()
Maar had je een heul mooie OP?
Want dan is het zwaar kut.
Daar zit een bevallende of hoogzwangere vrouw meestal ook echt op te wachten.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:05 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
bij mensen is het gewoon liggen en neuken
En ze eet langer dan alle vorige keren dat ik naar haar keek...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eten en lopen brengen vaak het veulenen sneller op gang. Ik geloof dat het bij mensen ook zo werkt (maar daar ben ik niet zeker van)
das niet belangrijkquote:Op donderdag 19 april 2007 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zit een bevallende of hoogzwangere vrouw meestal ook echt op te wachten.![]()
Uiteraard.. ff tsjekken hoe het paardje er aan toe isquote:Op donderdag 19 april 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk dat je ook op bezoek komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |