abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 23:04:21 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  woensdag 18 april 2007 @ 23:04:53 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48484735
Voorrangsrecht seizoenkaarten verlengd tot 1 mei

Datum: 18-04-2007

Feyenoord heeft het voorrangsrecht voor het behoud van uw eigen plaats in de Kuip voor de komende twee seizoenen verlengd t/m 1 mei. In plaats van 22 april heeft u nu tot 1 mei de mogelijkheid om weer verzekerd te zijn van dezelfde plek in het stadion.

De club stuurde huidige seizoenkaarthouders vandaag een e-mail met het verzoek ook in mindere tijden de club te blijven steunen.

Een volle Kuip haalt ook in mindere tijden het beste boven. Geef Feyenoord daarom opnieuw uw steun en verleng uw seizoenkaart voor 1 mei.
pi_48484817
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja jij woont in Gouda dan. dichtbij Woerden toch ? das pas een ajax dorp
Gouda ja. Zitten echt teveel neuzen, zeker als je kijkt naar de afstand tot Rotterdam. Verder heb je ook nog best veel Galatasaray/Fenerbahce supporters maar dat komt door andere dingen.

13 apr FC Den Bosch Feyenoord 4 - 1

Den Bosch was het inderdaad. Die ook direct degradeerden dat jaar.

Oja, ik vind één ding nog erger dan een Ajax-supporter: een AZ-supporter die dat pas sinds twee of drie jaar is. Gatverdamme, vieze gloryhunters zijn dat gewoon. Als iemand zegt dat-ie voor AZ is dan neem ik die persoon gelijk niet serieus meer.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_48484850
Om even de discussie uit het vorige topic voort te zetten:

(reactie op post Jorien )

De ajacieden die ik ken zijn ook allemaal teletekst-volgers, of volgen het eigenlijk sowieso maar amper.

Dat valt me altijd wel op, vrienden van mij zeggen dat ook vaak, de ajacieden die zij kennen zijn ook allen teletekst en Telegraaf-volgers.

Gelukkig zijn de Feyenoorders hier in de regio best goed vertegenwoordigd, ik ken nog een hele club seizoenskaarthouders uit Zevenbergen. Ging ik vroeger altijd mee om, maar nu niet meer. Zij zitten nu nog op X, ik ben verhuisd naar VV.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_48484889
Hier in Zeeland is het gelukkig redelijk gemixt, al moet ik wel zeggen dat Ajax toch wel de overhand heeft
pi_48484949
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gouda ja. Zitten echt teveel neuzen, zeker als je kijkt naar de afstand tot Rotterdam.
Stellen niks voor die joden uit Gouda, schijterds zijn het.
Feijenoord Rotterdam
pi_48485101
Ben ook een teletekst-supporter maar ik vertegenwoordig Feyenoord wel op de trapveldjes in de buurt. Soms nog wel eens wat gehoon na een dikke verliespartij, maarja. En natuurlijk het welbekende: "Je hebt een vlek op je shirt."

Mja, als ik op kamers ga in Rotterdam ga ik misschien wel een seizoenkaart kopen. Ik ga wel weer naar de uitwedstrijden van Feyenoord in Doetinchem tegen De Graafschap. (Heeft mijn vader een seizoenkaart.) Altijd mooi als ik dan tussen de De Graafschapfans zit en in ene Hand in Hand begin te brullen.
pi_48485134
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Stellen niks voor die joden uit Gouda, schijterds zijn het.
Hehe, ik ken er ook die gewoon overgestapt zijn op Feyenoord na het winnen van de UEFA Cup in 2002. Wat ben je dan voor supporter?
pi_48485217
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hehe, ik ken er ook die gewoon overgestapt zijn op Feyenoord na het winnen van de UEFA Cup in 2002. Wat ben je dan voor supporter?
Zelfde als AZ. 5 jaar geleden zat de Alkmaarderhout niet eens vol. Heb je overigens bij alle clubs.
Feijenoord Rotterdam
pi_48487350
Woerden is wel gelijk verdeeld jorien (ook veel Utrechters)
pi_48488360
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef Piles het volgende:
Hier in Zeeland is het gelukkig redelijk gemixt, al moet ik wel zeggen dat Ajax toch wel de overhand heeft
Klopt... maar waar dat vandaan komt ??
Ik support gevallen topclubs!
pi_48488376
Weet iemand eigenlijk of het nog gevolgen heeft voor Feyenoord als AZ en ajax in de finale spelen van de beker. Heeft dit ook gevolgen als ze als 6e eindigen?
Ik support gevallen topclubs!
pi_48488799
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:53 schreef Fetai het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het nog gevolgen heeft voor Feyenoord als AZ en ajax in de finale spelen van de beker. Heeft dit ook gevolgen als ze als 6e eindigen?
Als Ajax en AZ het beiden niet zouden halen dan was de 5e plek volgens mij ook niet genoeg voor CL. Maar Ajax heeft het nu al gehaald.
  donderdag 19 april 2007 @ 01:22:29 #14
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_48488936
als ze 6e eindigen niet.

Kut-OP

gaat het ook nog eens over Feyenoord, of over waar de vervelendste supporters van andere clubs wonen
  donderdag 19 april 2007 @ 07:40:15 #15
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48490962
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ook een teletekst-supporter maar ik vertegenwoordig Feyenoord wel op de trapveldjes in de buurt. Soms nog wel eens wat gehoon na een dikke verliespartij, maarja. En natuurlijk het welbekende: "Je hebt een vlek op je shirt."
Altijd counteren met "mooie zakdoek".
Keer in een sportzaak, stond er een mannetje met een ajaxshirt in z'n handen.
"Mooie zakdoek"
Werd'ie uitgelachen door z'n wijf wat ernaast stond
-
Hier, in de Betuwe, is het goed verdeeld maar gezien het aantal Feijenoordcafé's in de buurt gok ik dat wij de bovenliggende hand hebben.
Ging een keer in Tiel in een kroeg een match kijken, hingen er 3 vaantjes:
FC Utrecht.
FC Den Haag.
Feijenoord.

Enfin, dit is wel een hele matige tvp
pi_48490995
Rotterdam, 3 x raden wat de overhand heeft
  donderdag 19 april 2007 @ 07:44:49 #17
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48490998
quote:
Op donderdag 19 april 2007 07:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Rotterdam, 3 x raden wat de overhand heeft
Sparta
  donderdag 19 april 2007 @ 08:43:02 #18
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_48491581
Lex Kroon kan weer gekopieerd en geplakt worden
quote:
DE LEUGEN REGEERT
april 19th, 2007

DE PRAVDA

In de Feyenoordkrant staat dat Henk Fräser en Feyenoord tot een overeenkomst zijn gekomen over het beëindigen van zijn contract. Fräser vertrekt met pijn in zijn hart maar is blij, want met nog meer rumoer met betrekking tot zijn persoon is de club niet geholpen. De zorgen bij Feyenoord overstijgen zijn belang, vindt hij.Henk is een echte clubman en daarom zegt hij: “Peter Bosz verdient een kans. Hij kan de man zijn die de club weer op de rails krijgt.“Ik vind het niet terecht dat supporters nu hun pijlen hebben gericht op Bosz. Hoe hij nu wordt aangepakt dat is niet terecht. Je kunt de huidige resultaten niet afschuiven op iemand die pas acht maanden bij de club zit.Ik heb regelmatig werkbesprekingen met Bosz en daar kwam hij bij mij heel capabel over. Feyenoord heeft iemand nodig die de daad bij het woord voert. Ik heb het idee dat hij die kwaliteiten in zich heeft. Ik zeg dit als clubman en zie het los van mijn eigen zaak. Want daar houd ik er een andere mening over zijn handelswijze op na.” (Bron: Lunaticnews.nl, zelf koop ik dat stinkblaadje niet meer)

HENK FRASER GEBELD

'HENK DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN?'

ANTWOORD FRASER: "Zoals gewoonlijk citeren de heren van De Feyenoordkrant je niet geheel juist, of ze laten belangrijke informatie weg. Men interviewt Wijnaldum en vraagt zijn mening over diverse trainers, maar over zijn mening betreffende de trainer die hem opgeleid heeft, lees ik niets terug. Robert Eenhoorn schreef in januari dat Henk Fraser goed bezig was met de jeugdopleiding! Tot verbazing van Eenhoorn werd die passage geschrapt, dat kwam de beleidsbepalers even niet goed uit. Tot slot mijn opmerking over Peter Bosz: Van alle figuren die er rondlopen bij Feyenoord is hij beslist de bekwaamste, hetgeen meer over Feyenoord zegt dan over Peter Bosz. Verder sluit ik het boek Feyenoord, daar ik in onderhandeling met een mooie club. Ik zou enkele dingen kunnen vertellen waardoor een persoon die nu nog functioneeert in de top, ongeloofwaardig zou worden. In het belang van de club (Ik blijf Feyenoorder voor het leven) houd ik nu nog mijn mond!" Tot zover Henk Fraser, die mij enkele dingen vertelde, waarmee ik goedkoop zou kunnen scoren, maar ik heb mijn woord gegeven te zwijgen totdat de tijd rijp is. Dat is geen dikdoenerij, maar een afspraak met Henk Fraser, die niet bepaald 'blij' klonk, zoals "Het Leugenaartje" beweert.

BESCHADIG DE KROMME

Onder de kop 'Zevende zeperd Feyenoord' meldde De Volkskrant na de afgang in De Kuip tegen FC Groningen dat het elftal van Erwin Koeman in deze competitie al voor de zevende keer met minimaal drie goals verschil had verloren. Het ochtendblad somde de duels op: uitnederlagen van 3-0 bij FC Groningen en FC Twente, terwijl zowel bij NEC, NAC als Ajax met 4-1 werd verloren. In de Kuip 4-0 verlies tegen Ajax en FC Groningen.

Daarmee evenaarde het huidige Feyenoord het trieste record dat in het seizoen 1994-'95 werd gevestigd. Onder trainer Wim van Hanegem maakte Feyenoord dat jaar ook zeven zeperds mee. Thuis 3-0 verlies tegen Vitesse en FC Twente, terwijl Ajax in De Kuip met 5-0 won. Uit bij PSV en Ajax met 4-1 verloren, FC Twente zegevierde in Enschede met 5-1 en Roda JC was in Kerkrade Van Hanegems elftal zelfs met 5-0 de baas. (Bron: Feyenoord Krant, waar de redactie bijzonder blij was met de Mokumse berichtgeving.)

De Pravda en De Volkskrant zijn nu (toevallig) een media-offensief begonnen om Willem van Hanegem te beschadigen. De Volkskrant noemde ooit via Marga van Praag (Die het Journaal las alsof wij allen kleuters zijn) Willem: "Zo onbetrouwbaar als de neten!" (Marga is de dochter van Jaap van Praag zaliger, en een nicht van de volkszanger Max van Praag, hoewel ik daar geen fan van was, hoorde ik die toch liever.) Nu worden de verloren wedstrijden van 12 jaar geleden weer even door deze 'prachtbladen' voor het voetlicht gebracht. Onze Mokumse vrienden (zou Gerard Cox zeggen) hebben nog nooit positief over Feyenoord geschreven. De Feyenoordkrant schrijft uitsluitend hosanna-stukjes over de zieke club, behalve als er iemand (Fraser & De Kromme) beschadigd moet worden. De tendens van de Kuip-Pravda is het best te illustreren als volgt: Er is een stokoude Feyenoord-bestuurder overleden aan een hartstilstand tijdens zijn vacantie aan de Riviera. Bruinverbrand ligt hij opgebaard in de aula van het crematorium. Tijdens de laatste condoleance-gelegenheid schuift een lange rij mensen langs de baar, waaronder een verslaggever van de Feyenoord-Pravda, die opmerkt: "Wat ligt hij er prachtig bij! Die vacantie heeft hem toch nog goed gedaan!"

CITAAT UIT INTERVIEW MET ERWIN KOEMAN

IN HET DAGBLAD 'DE STEM"

Je zaakwaarnemer Ger Lagendijk sprak gisteren met de directie en kreeg ongetwijfeld toezeggingen. Anders ben je in juli toch weg?

"Nou, toezeggingen… De mensen van de club doen hun uiterste best. Dat gesprek stond al op de agenda, het is alleen vervroegd. Er zal ook op papier moeten komen te staan dat er iets mogelijk is. Maar je moet het toch altijd eerst zien. Die miljoenen die zouden komen na het vertrek van Van den Herik, dat bleek luchtfietserij."

Johan Derksen zei op televisie dat een groep investeerders met veel geld wil komen als Willem van Hanegem weer trainer wordt

"Dan stap ik direct op. Als dat in het belang van de club is, als de miljoenen dan binnenstromen, dan gá ik. Daar hoef ik geen minuut over na te denken. Maar zou het waar zijn?" (Ja, het is waar Erwin. Willem komt er aan! Niet als trainer, maar als adviseur. Alleen moet Peter Bosz retour Uggelenstein, maar daar wordt voor gezorgd! Ga maar alvast jouw koffers pakken, want volgens jou spelen ze op de training als Real Madrid in haar beste jaren, maar in De Kuip lijkt dat team van je op een stel lamlendelingen. 'Opstappen' is het devies! L.K.)

RISICO - WEDSTRIJD

Op de open dag van Helmond Sport zou Feyenoord als tegenstander fungeren. Maar burgemeester Jacobs (geen familie van Onno) heeft deze ontmoeting verboden. Het Eindhovens Dagblad meldt: "Bij Helmond Sport is met grote teleurstelling en ook vol onbegrip gereageerd op het besluit. 'Wij krijgen niet elk jaar de kans tegen een topclub te spelen', aldus algemeen directeur Mario Captein." (Die boeren zien Feyenoord nog steeds als een topclub) Het initiatief kwam van Erwin Koeman, wiens zoon in de jeugd speelt bij Helmond Sport. Op de voorgestelde datum, 28 juli, bestaat Helmond Sport veertig jaar, en is Erwin Koeman assistent-trainer bij broer Ronald, die verbaal op Rinus Michels gaat lijken.

Conclusie: Af en toe schrijf ik ook zogenaamde Pravda-stukjes. Aan U om De Waarheid te destilleren, overigens ook een orgaan dat reeds lang ter ziele is, want wie wil de waarheid lezen?

Toch blijf ik van mening dat Henk Fraser had moeten blijven en Professor Bosz zijn biezen moet pakken.
pi_48491705
Ik word echt kwaad als ik zulke stukken lees. Als ook maar de helft waar is...
Bosz en woerts moeten echt optyfen, en heel snel ook.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 19 april 2007 @ 10:36:32 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_48494337
Lex Kroon weet veel en gaat echt een keer de bom laten barsten
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_48494452
Feyenoord!!!!
pi_48494819
werk die uitslagen is bij joh
pi_48494921
Lex en Henk help Feyenoord naar de top en maak Bosz en co het werk onmogelijk!!!

Nog een "bom" op Rotterdam........
  donderdag 19 april 2007 @ 11:15:04 #24
75252 TheCandyman
Sweet as Candy...... NOT
pi_48495590
Zo: net weer bijgetekend voor twee overgangsjaren. Ben benieuwd hoe het nieuwe seizoen er uit gaat zien want zoals het nu gaat grijpen we nog vrolijk lachend naast de intertoto.
Bruins, Slory, De Cler en Hofland daar moest ik even van bijkomen, maar Gio en Makaay??!?
Somebody pinch me plz
  donderdag 19 april 2007 @ 11:15:07 #25
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48495592
Hier in Emmen waar ik woon is het vrij verdeeld wie voor welke club is, maar de meesten zijn toch voor Ajax van de traditionele top 3. Fc Groningen is natuurlijk ook populair omdat het zo dichtbij is.

tevens tvp
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')