Dat is te makkelijk! Of zal ik de OP maar even aanpassen?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Aoristus het volgende:
ik wil graag een meerkeuze vraag
Doe maar even jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Camphusius het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk! Of zal ik de OP maar even aanpassen?
Hoeft niet, je vraag is legitiem. Eigenlijk is elke discussie hier vrij zinloos, maar dat komt m.i. omdat pol een heel erg abstract begrip is wat ver van WFL, HOC en NWS af staat. Wat mij betreft zou het pol en maatschappij moeten heten, dan kun je morele zaken meenemen in je vraagstelling.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Camphusius het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk! Of zal ik de OP maar even aanpassen?
Ja, daar is veel voor te zeggen. Maar intussen heb ik OP aangepast.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoeft niet, je vraag is legitiem. Eigenlijk is elke discussie hier vrij zinloos, maar dat komt m.i. omdat pol een heel erg abstract begrip is wat ver van WFL, HOC en NWS af staat. Wat mij betreft zou het pol en maatschappij moeten heten, dan kun je morele zaken meenemen in je vraagstelling.
Volgende keer? Mijn eerste topic hier.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef PJORourke het volgende:
Waarom geen polletje?
Inderdaad. Ik ook, en vele met mij. Iedereen roept hier gewoon z'n mening een verschuift nooit een millimeter qua opvatting en toont vooral geen begrip voor de ander.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik voer geen discussie, ik roep alleen af en toe m'n mening!
haha herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Slarioux het volgende:
of het nou een bonk, een reus of toch een megaknikker heet.
enquote:je politieke postitie verkennen/ politiek bewustzijn ontwikkelen
Ik ben meestal wel benieuwd naar de reacties van sommigen.quote:Hobby
Een koet is een koet, niet zeuren. En alsies, flikker maar op, die zijn niets waardquote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb het weleens geprobeerd, maar het is een beetje alsof je met een jongetje van 8 ruzie gaat maken of het nou een bonk, een reus of toch een megaknikker heet.
Van alles een beetje. Ik probeer met meerdere fora mee te doen en mijn motieven variëren ook. Op Onzin en Mens-erge-je-niet als tijdverdrijf, op politiek, nieuws en geloof om politieke of maatschappelijke ideeën uit te dragen/spuugbak voor mijn meningen, maar ook deels om achter mijn eigen ideeën te komen en die te scherpen, om te lachen over absurde opmerkingen die toch serieus gesteld en genomen worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Camphusius het volgende:
Motivaties:
a Tijdverdrijf
b Hobby?
c Spuugbak voor frustraties?
d oefeninstrument om te leren debatteren
e Proefballonnentuin voor je ideeen
f Podium om je politieke idealen uit te dragen
g Bashspeeltuin
h het politieke spel leren
i je politieke postitie verkennen/ politiek bewustzijn ontwikkelen
j spuugbak voor je meningen
k olifantenhuid ontwikkelen (hard subforum)
l ?
Nou ja, vele motivaties zijn mogelijk. Wat drijft u/jou?
Voor een 8-jarige weet je opvallend veel van de oud-Griekse stamtijden!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een koet is een koet, niet zeuren. En alsies, flikker maar op, die zijn niets waard
Nou, dat zal wel. Dat betekent echter ook dat je ongelijk hebt. Dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Voor een 8-jarige weet je opvallend veel van de oud-Griekse stamtijden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |