quote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben dus 4 dagen per week een extra bewoner van 20.00uur tot 24.00 uur.
wel natuurlijker, maar zij zijn veel knapper.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
Lieke is veel mooier en sexier dan deze Conny Breukhoven!!!!!!!!!!!
Ik vind hem niet lelijk, maar toen hij zijn mond open trok vond ik hem al minder.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
[..]
maar wel lelijk.
Was dat een blik van verstandhouding tussen Eric en Natasia?
Bi?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Sonique het volgende:
Ik vind die gozer wel een twijfelgevalletje....
Lieke is Voltooid Verleden Tijd ......wen er maar vast aan.....en ze was ook lelijk....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
Lieke is veel mooier en sexier dan deze Conny Breukhoven!!!!!!!!!!!
Zal toch niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
Betekent dit dat Palma er ook van 7 -12 uur is als die butlers er ook zijn?
Ik doe met haar mee, en believe you me, dit is echt de eerste keer.quote:
buiten dat ze een kindje heeft in de gewone wereldquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef robert2006 het volgende:
melissa is gewoon ook veel te lang voor kabouter huub
ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Ik ben niets dan positief over Melissa! Ik vind haar geweldig. Voor het eerst dat ik haar zie maar ik ben nu al fan. Ik ga haar brieven sturen enzo. Melissa moet blijven als nieuwe bewoonster.![]()
anders ben ik weer een jaloers wijf natuurlijk.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
buiten dat ze een kindje heeft in de gewone wereld![]()
Ja, dat begrijp ik net uit het gesprek dat Huub met haar heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
Is dat die dame die eerst uit de auto kwam en toen Jaap (als bewoner)?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |