moet nog rijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef nixxx het volgende:
biertijd en een whisky voor de dames
en je poep nog met een lange oe schreefquote:
Je vergeet oefenen. Veel oefenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij begint gewoon meteen met spanking! Daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Eerst mijn bloemetje laten plukken, dan trouwen, kinderen en dan misschien een keer zoiets kinky's.
quote:Het is hier wel weer vertrouwd gezellig!
![]()
Shit, dat doe ik nog steeds.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
en je poep nog met een lange oe schreef
Douchze! leuk dat je er weer even was.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij begint gewoon meteen met spanking! Daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Eerst mijn bloemetje laten plukken, dan trouwen, kinderen en dan misschien een keer zoiets kinky's.
Bah. Ik ga douchen!
Het is hier wel weer vertrouwd gezellig!
![]()
1 van de 7 geitjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
blonde haren, blauwe ogen
uit een sprookjesboek geslopen
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
blonde haren, blauwe ogen
uit een sprookjesboek geslopen
Zei ik dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Je hebt smaak, nixxx. Je hebt smaak.
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij mag vreemdgaan van Anna, zolang het maar met minderjarige maagdelijke meisjes is?
hihihih jouw account is gehacktquote:
Dat is ook diabloIIquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
Iron Maiden.
ook een ***cursequote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
Iron Maiden is een way of life.
op t moment dat ze zeker weten dat t doodbloedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef Pheno het volgende:
Wanneer doen ze nu -> GC?
Dat zal niet zo lang meer duren denk ik. Zou ik meteen een R&P ban krijgen als ze me aan de FA's doorgeeft?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer de nieuwe mod er is.
Dat kan ik!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef Pheno het volgende:
Wanneer doen ze nu -> GC?
be my guest, hebben we dat ook gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |