Ja, Serena.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
3e ronde evt. tegen Williams?
Dat was geen break hoor, ze serveert nu op 5-4.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
5-3 [afbeelding]
Edit: grrrrrr break terug... 5-4
Oeps, jeah right, was te veel met m'n smilie bezigquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was geen break hoor, ze serveert nu op 5-4.
Net als jullie op een EK of WK opeens voetbalfan worden, kijken wij opeens tennis als er wat te winnen valtquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef okee6 het volgende:
onverbeterlijk voetballers, ook hier weer spammen
Het is meer dat je het verkeerde topic pakt om vol te spammen, dit is een persoonlijk, niet over Perry. Aan de andere kant maakt zij weer wel dat het net voetbal is, 24 ongeforceerde fouten in de derde setquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Net als jullie op een EK of WK opeens voetbalfan worden, kijken wij opeens tennis als er wat te winnen valt
Als je nog aan een bal zit, dan wordt dat geen winner, maar is het ook geen geforceerde fout.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef Coelho het volgende:
Welke punten noemt men niet Winner en ook niet Unforced Error? Want de optelling van die twee komt niet op het totaal aantal punten uit. Terwijl ik dacht dat of ik een punt maak, of ik een fout maak, en hetzelfde bij de tegenstander. Kan me niet voorstellen wat er nog meer voor opties zijn.
als jij een fout maakt is het geen winner voor de andere natuurlijk..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef Coelho het volgende:
Uiteindelijk toch nog redelijk overtuigend in de 3e set. 90 ranking points erbij en nu op naar Serena.
Als die Perry toch de helft minder Unforced Errors slaat, dan heeft Misa niks te zeggen. Die Amerikaanse heeft zowaar 40 winners geslagen, tegen 9 van Krajicek.
Welke punten noemt men niet Winner en ook niet Unforced Error? Want de optelling van die twee komt niet op het totaal aantal punten uit. Terwijl ik dacht dat of ik een punt maak, of ik een fout maak, en hetzelfde bij de tegenstander. Kan me niet voorstellen wat er nog meer voor opties zijn.
quote:Droom
In de volgende ronde stuit Krajicek mogelijk op haar jeugdidool Serena Williams. "Dat zou mooi zijn. Het is een droom. Een paar weken geleden heb ik in Rome al tegen haar gespeeld, maar toen was ik ziek. Dat was niet ideaal."
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
Indien ze van Serena wint, speelt ze tegen..... Safina.
Doet ze inderdaad wel goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
Hoe komt het toch dat ze telkens dezelfde speelsters loot?
GMTAquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
Indien ze van Serena wint, speelt ze tegen..... Safina.
Het is een voortekenquote:
Als ze de top20 wil bereiken moet ze eerst structureel van mensen die lager geplaatst zijn dan zij gaan winnen. Daar schort het hem ook nog wel eens aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wil ze ooit de top 20 binnenkomen zal ze van toppers moeten gaan winnen.
Misschien deze keer wel ?!?
Mwoh.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ze de top20 wil bereiken moet ze eerst structureel van mensen die lager geplaatst zijn dan zij gaan winnen. Daar schort het hem ook nog wel eens aan.
Als je in de top10 wil komen moet je idd wel van toppers gaan winnen.
Nu moet ze gewoon standaard winnen van iedereen die lager staat (of rond dezelfde plek) op de wereldranglijst
Serena moet zelf eerst haar 2e ronde winnen, ze speelt na Hewitt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wanneer is die match tegen Serena? En is ie live te volgen.
Morgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wanneer is die match tegen Serena? En is ie live te volgen.
Groenefeld heb ik ALTIJD al een overschatte speelster gevonden. Vorig jaar was ze overal als 7e/8e geplaatst. Hoe ze aan die ranking komt, geen idee. Heb 2 wedstrijden van haar gezien vorig jaar, allebei zware bagger.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef thijsdetweede het volgende:
En 6-0 in de tweede set. Groenefeld is ook niet meer wat het zou gaan worden.
Groenefeld is de laatste 2 jaar iets te veel naar de McDonald's geweestquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Groenefeld heb ik ALTIJD al een overschatte speelster gevonden. Vorig jaar was ze overal als 7e/8e geplaatst. Hoe ze aan die ranking komt, geen idee. Heb 2 wedstrijden van haar gezien vorig jaar, allebei zware bagger.
Sodeju zeg.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Groenefeld is de laatste 2 jaar iets te veel naar de McDonald's geweest
2007: [afbeelding]
2005:
[afbeelding]
Hopen op onze vrienden van Eurosport en het mooie weer dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
Ze zal na Roland Garros - ook al verliest ze morgen - naar plek 33 stijgen. Ze speelt morgen de 4e partij op Lenglen, waar ze ook van Bremond won. Ze speelt na 2 mannenpartijen en een vrouwenpartij, dit zal pas in de avond zijn.
quote:Q. What about the next match? Michaella Krajicek?
SERENA WILLIAMS: Yeah, she's playing really well, and really tough. I played her in Rome. And I know her game now. She serves really well, so I'm going to definitely have to be ready for her. A feisty, young player, and a motivated player.
Q. The funny thing was she told us you used to be her idol?
SERENA WILLIAMS: Oh, that's nice.
Q. How's that?
SERENA WILLIAMS: That's awesome. I know. That's so sweet. I know the feeling because I loved Monica Seles, so whenever I got a chance to play her, I was just still really excited. And, you know, winning against her was like the ultimate goal. Every time was just so cool.
So I know the feeling. It's just kind of strange to be in the opposite position.
Q. On the other hand, she might be impressed, too much impressed?
SERENA WILLIAMS: No, I've played her before, and she definitely didn't play like she was impressed; she played like she wanted to win. You know, so it was definitely a tough match.
Belangrijker nog, word hij ook uitgezonden?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Hoe zijn de ontwikkelingen? Hoe laat kunnen we deze partij ongeveer verwachten? Tnx
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Artbij het volgende:
[..]
Belangrijker nog, word hij ook uitgezonden?
Ga maar uit van 18.00 uur op z'n vroegst, aangezien ze als 4e partij staan ingepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Hoe zijn de ontwikkelingen? Hoe laat kunnen we deze partij ongeveer verwachten? Tnx
Zoals op welke zender? Nederland gaat er kwart voor zes uit. Beste kans is Eurosport, maar die kunnen voor Henin kiezen.quote:
Das goed nieuwsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Rond kwart voor zeven gaat de NOS de partij brengen, werd net verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |