Doe jij dat even als je wilt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:26 schreef Casual-T het volgende:
@ Siegfried, zet de dingen die je aangepast hebt (plus jezelf) ook even in de Wiki, dan blijft dat voor altijd behouden.
Bij 'bewerken' dus.
En ik zou dat lijstje maken inderdaad, maar ik wist niet dat 't nieuwe topic vandaag al zou komen, dus daar was ik nog niet aan toegekomen.
Moet ik iedereen nog toevoegen of doet iedereen het zelf even?
Oké doe ik, kopieer jij morgen in de loop van de dag dan even de nieuwe wiki in je eerste post?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:52 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Doe jij dat even als je wilt.
Denk niet dat het ervan komt als iedereen het zelf moet gaan doen.
Ben d'r nu wel aan gewend. Dus mocht je vragen hebben..quote:Op donderdag 19 april 2007 07:56 schreef Elvi het volgende:
N@tschool zuigt... Ik snap er geen reet vantis té omslachtig...
Het ermee omgaan vind ik niet zo'n probleem. Alstie het maar doet ben ik tevreden, en op dit moment ligtiequote:Op donderdag 19 april 2007 09:00 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ben d'r nu wel aan gewend. Dus mocht je vragen hebben..
Neemt niet weg dat ik de blackboard systemen van andere instellingen wel makkelijker vind..
gewoon enorm veel les + projecten en een boel tentamens ook nietquote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef italiaan1987 het volgende:
4 tentamens in 1 week werkt niet echt :S
Mwa, je hebt soms stressweken, maar ik vind het reuze meevallen. Als je een goed groepje kan vormen met een paar maten heb je al 30 van de 60 studiepunten in een jaar binnen (allemaal groepswerk).quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef mark-1985- het volgende:
En bevalt dat nou, bedrijfseconomie? Of is het echt zo zwaar, zoals ik van velen hoor.
Bij ons is het prima geregeld, we hebben sinds jaar 1 blok 4 (dus bijna 2 jaar) steeds hetzelfde groepje bij alle projecten, alle vakken. De een is (oa) bijvoorbeeld perfect in excel, de ander is cijfertechnisch goed, de ander kan goed rapporten maken en de laatste houdt de continuïteit in de gaten en zorgt voor de tijdsplanning en communicatie. Belangrijkste is weten wat je aan elkaar hebt en hoe je samen iets kunt bereiken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef BlueCurl het volgende:
groepjes vormen is juist meeste irritante wat er is... je vind bijna nooit een fijn groeppie waarmee je goed kan samenwerken... zijn echt zeer zeldzaamiedereen heeft andere tijdsplanning voor szichzelf, werk ect
NEEquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kunnen sommige mensen gewoon niks goed doen?
wat vrienden van mij hebben die ook gevolgdquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef renz0r het volgende:
Hoppa keuzevak Flash gehaald
4de periode keuzevakvrij, dus elke maandag vrij
Die staat op het jaarrooster bij hint -> roosters iircquote:Op woensdag 25 april 2007 18:52 schreef Crashcat het volgende:
Weet iemand waar ik de vakantierooster kan vinden?
Hint is echt een zooitje. Management van HRO mag zelf ook wel weer een keertje hun eigen opleiding volgen.
Wel grappig, meer dan de helft van de mensen die dat volgde deden ICT of grafisch ontwerpen, dus die maakte in 1 seconde ff een hele flashy site, terwijl ik dat nog nooit dat had gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat vrienden van mij hebben die ook gevolgd
Asociale tijd voor een vrijdag...quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:26 schreef Crashcat het volgende:
Ma: Keuzevak om 16:00
Di: Van 10:00 / 14:00 en 16:30 / 18:00
Wo: 10:15 / 11:40 en 15:45 /18:00
Do: 9:15 / 10:00
Vr: 10:15 / 11:00 en 14:25 / 18:00
Kortom.. Kan het nog kutter!:(:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |