quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef Crashcat het volgende:
TMA @ Kralingse Zoom hier.
Racistquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:26 schreef Staaf het volgende:
Trading Shit met Azie zuigt echt aars met die spleetogen. Ik doe Communicatie op de Kr. Zoom
CMD is toch zow easy dat je zelfs je p kan halen in 1 jaar. Wat ik heb gehoord is het echt zo'n opleidng waar je wat moet knippen en plakken en knutselen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:14 schreef parselmouth het volgende:
C&MD aan Wijnhaven hier2e-jaars, als het goed is. Momenteel nog wat gezeik met een onterechte BSA en studiepunten die nog niet toegewezen zijn (terwijl ik ze dus wel behoor te krijgen).
En over welke opleiding hebben jullie het nou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Staaf het volgende:
[..]
CMD is toch zow easy dat je zelfs je p kan halen in 1 jaar. Wat ik heb gehoord is het echt zo'n opleidng waar je wat moet knippen en plakken en knutselen.
Nee, knippen, plakken en knutselen heb ik nog nooit hoeven doen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Staaf het volgende:
[..]
CMD is toch zow easy dat je zelfs je p kan halen in 1 jaar. Wat ik heb gehoord is het echt zo'n opleidng waar je wat moet knippen en plakken en knutselen.
Me too. En die telkens wisselende roosters bevallen me ook niet zo. Maar goed, er is beterschap beloofd en zo, tenminste voor elk vak een docent nu.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:14 schreef parselmouth het volgende:
C&MD aan Wijnhaven hier2e-jaars, als het goed is. Momenteel nog wat gezeik met een onterechte BSA en studiepunten die nog niet toegewezen zijn (terwijl ik ze dus wel behoor te krijgen).
Ben jij nou zo stom?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:19 schreef Staaf het volgende:
[..]
CMD is toch zow easy dat je zelfs je p kan halen in 1 jaar.
psst... Heb jij geen colleges?quote:Op maandag 4 september 2006 11:07 schreef sensje het volgende:
1ste jaars Personeel en Arbeid op de HES hier !!
IE-pluginquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat vindt dat natschool ook op Firefox moet draaien..
Dat keuzevakken systeem is altijd al kut geweest, gelukkig heb ik al netjes 12 keuzepunten gehaald, dus daar ben ik mooi vanafquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef Toeps het volgende:
Zou leuk zijn als MIPS (new) weer eens behoorlijk zou draaien, en ik me in zou kunnen schrijven voor keuzevakken in periode 2. Maar aangezien wij nooit ergens bericht van ontvangen... Elke dag kijken maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |