Word, yo.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben de mensen die hun verplichtingen niet nakomen helemaal zat, zoals zure-apple zonet heeft gedaan. Ik open straks een topic om sancties te bespreken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:33 schreef ScottTracy het volgende:
En ik ben trouwens bezig met het leren van een tentamen, dus ik heb geen tijd andermans rotzooi op te ruimen. Punten tel ik dus straks wel op.
Vroeger was er een 10-gebodenlijstje. Waar is dat gebleven dan? Daar stond dat in.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je als je straks tijd hebt ook een zinnetje toevoegen dat flashen echt niet mag, hadden we laatst weer een discussi over.
Je bedoelt de 10 AKQ geboden die nu alleen nog in het SC topic staan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vroeger was er een 10-gebodenlijstje. Waar is dat gebleven dan? Daar stond dat in.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Stond Asmo daar niet vroeger ook in
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef DiviFilius het volgende:
[..], maar door de rebellie van Yuri is het 2e gebod ooit veranderd in Uzelve ( eerst in Yurithemaster
) en dat is uiteindelijk nooit meer teruggedraaid
Vond het knap genoeg van mezelfd dat ik er überhaupt één wist te reproduceren. (maar dan was tabel 45 ook wel verreweg de meest gebruikte).quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Toch heeft ZureAppel een puntje gehaald.
ZureAppel +1
Punten in dit deel:
ZureAppel 1
Dan stel ik voor dat de TS iedere keer zijn eigen naam invult, als dankbetoon voor het openen van het topicquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef DiviFilius het volgende:
[..], maar door de rebellie van Yuri is het 2e gebod ooit veranderd in Uzelve ( eerst in Yurithemaster
) en dat is uiteindelijk nooit meer teruggedraaid
Dan moeten we ook toevoegen,quote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef Yestuuur het volgende:
bij gebod 7 loopt het vaak mis..
Valt wel mee vind ik meer het stellen van een nieuwe vraagquote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef Yestuuur het volgende:
bij gebod 7 loopt het vaak mis..
het is een kloteklus, dus ja, het is moeiljk.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef zure_apple het volgende:
Pff.... tinus-vlug-op-de-kut. Ik was even weg, hoe moeilijk is het om voor mij een nieuw topic te openen? En dan ook nog een pm sturen erover![]()
Je was even een paar uur weg? Flikker toch op manquote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef zure_apple het volgende:
Pff.... tinus-vlug-op-de-kut. Ik was even weg, hoe moeilijk is het om voor mij een nieuw topic te openen? En dan ook nog een pm sturen erover![]()
Als het niet zo'n moeite is kun je het zelf ook wel openen lijkt me.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef zure_apple het volgende:
Precies onder het "opzoeken verboden" plaatje..lijkt me een mooie plek.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ben nu trouwens toch bezig met de OP, waar zal ik die geboden ergens plaatsen? De OP is al zo groot
heb je het zelf al eens gedaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef zure_apple het volgende:
Nee joh, tuurlijk nietquote:Op woensdag 18 april 2007 16:57 schreef DiviFilius het volgende:
Overigens als je er dan toch bent zure_apple, gooi er meteen een nieuwe vraag in, dat moest ja namelijk ook nog doen
Wasmachines?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan maar een nieuwe vraag.
Wat voor product maakte Citroën oorspronkelijk?
daarvoor nogquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef methan het volgende:
materiaal voor de wapenindustrie ?
Ten eerste: ik wist niet dat dat moest (staat namelijk niet in de OP zoals eerder vermeld)quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je was even een paar uur weg? Flikker toch op manJe weet donders goed dat het best veel werk is.
Je verplichtingen ontlopen is 1, maar ook nog zo te durven reageren![]()
Ik neem het maar even overquote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Klicina het volgende:
Eh, iets met tandwielen, is het niet?
Hehe, nee. Ik heb al een ME-wagen, een tractor, diverse oldtimers, een camper, een vw golf cabrio 1 (erg fout) voorbij zien komen. Maar die zijn niet degene die ik zoek.quote:
Nopequote:Op woensdag 18 april 2007 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ ZA. BMW M3
Egyptenaren?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:06 schreef methan het volgende:
Rome zou er zonder de............beslist anders hebben uitgezien. Het rioleringssysteem (cloaca), de wegenbouw, het atrium-huis, de (Romeinse) tempels, allemaal zijn ze op ............ ideeën gebaseerd. Op het gebied van de architectuur waren zij immers onovertroffen grootmeesters: ze voerden de boog en het gewelf in, en het gebruik van baksteen uit gebakken klei. De...................................?
neequote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef slaveloos het volgende:
grieken?
quote:
Serieus???quote:Op woensdag 18 april 2007 20:14 schreef zure_apple het volgende:
[..]
![]()
Stand deel 719:
klicina 1
methan 2
banzaiaap 1
quote:Americana (1971)
End Zone (1972)
Great Jones Street (1973)
Ratner's Star (1976)
Players (1977)
Running Dog (1978)
Amazons (1980) (onder pseudoniem "Cleo Birdwell")
The Names (1982)
White Noise (1985)
Libra (1988)
Mao II (1991)
Underworld (1997)
The Body Artist (2001)
Cosmopolis (2003)
heb je ze allemaal gezien? Masochistquote:
Daaom kutfilmsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zegt het iets over mij als ik geen enkele van de bovengenoemde items ken?
quote:(geboortedatum 20 november 1936) is een Amerikaanse schrijver. Hij is vooral bekend vanwege zijn romans, die een gedetailleerd portret schilderen van het Amerikaanse leven aan het eind van de twintigste eeuw en het begin van de eenentwintigste eeuw. Critici beschouwen
als een van de centrale figuren van het literaire postmodernisme. Veel jongere Engelstalige schrijvers zoals Bret Easton Ellis en David Foster Wallace zeggen door
te zijn beïnvloed. Tegenwoordig leeft hij in New York.
De criticus Harold Bloom heefteen van de vier grote amerikaanse romanciers van zijn tijd genoemd, samen met Thomas Pynchon, Philip Roth en Cormac McCarthy.
Verkapt 'ik-heb-een-ferrari-F430-gezien-en-jullie-niet topic?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef zure_apple het volgende:
Dit is een moeilijke:
Ik woon midden in het centrum en volgens mij is er ergens een gala, want ik zie allemaal kindertjes van 16 in dure auto's zitten.
De vraag:
Wat voor auto had de patserige hockeyer die al zijn vriendjes moest laten zien dat HIJ in die auto zat?
Gok er maar op los!
je kunt het idd geen kennisvraag noemen...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Der_Michael het volgende:
Verkapt 'ik-heb-een-ferrari-F430-gezien-en-jullie-niet topic vraag?![]()
Nee mij ook effe nietquote:
Stanley_Climbfall+1quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Clooney
sorry he, ik ben aan het werkquote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef erkel het volgende:
Geen nieuwe vraag stellen natuurlijk, 'dat is veels te veel werk, daar zadel ik iemand anders maar mee op'
OK dan snel!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Di Stefano
Wie is Paolo Nutini?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet Paolo Nutini's nieuwe single?
Als het Marlon Brando was geweest dan had je een punt gehad, maar hij is het nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Geen idee lijkt wel een beetje opMarlon Brando.
On The Waterfront a streetcar named desire en the godfather dan maar.
X-men 2quote:Op woensdag 18 april 2007 23:56 schreef Carolyne1575 het volgende:
Extra foto dan maar en oeps, dan geef ik tussen neus en lippen ook even één film weg (voor de oplettende kijker)
[afbeelding]
X men 2 is goed en ik zal de naam verklappen, Brian Cox, de 2 films leveren een punt op. Extra hint, meestal heeft hij een baard en en hij heeft een soort voorkeur voor "historische" rollenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
X-men 2
Maar hoe hij heet en andere films![]()
grab and roll ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:11 schreef Plasterk het volgende:
Hoe wordt de manier van doden genoemd waarop krokodillen hun prooi doden en verslinden?
Dat had ik nou ook toen ik hem na X-Men 2 van de week op imdb opzocht en toen dacht ik laat ik daar eens een vraag aan besteden, maar goed, niemand (her)kent hem heb ik het ideequote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de beste man opgezocht en het is echt bizar in hoeveel films hij voorkomt die ik gezien heb maar hem daarvan niet herken
zoeits was ik al bang voorquote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de beste man opgezocht en het is echt bizar in hoeveel films hij voorkomt die ik gezien heb maar hem daarvan niet herken
Op grond van de hint dat hij vaak een baard heeft en een voorkeur heeft voor historische rollen zou ik persoonlijk best een gokje kunnen wagenquote:
Er zijn best veel historische rollen met mannen met baardenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Op grond van de hint dat hij vaak een baard heeft en een voorkeur heeft voor historische rollen zou ik persoonlijk best een gokje kunnen wagen
En als ik daarbij vermeld dat het een Schot is...noem eens twee typisch "Schotse" historische films uit de jaren '90(meer specifiek 1995) en je hebt een puntquote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Op grond van de hint dat hij vaak een baard heeft en een voorkeur heeft voor historische rollen zou ik persoonlijk best een gokje kunnen wagen
Da's er alvast één en in datzelfde jaar werd er nog zo'n film gemaakt met mannen in rokjes in hooglanden (eentje met een hele goede rol van Tim Roth als bad guy) en Brian Cox natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Braveheart
Geweldige film neequote:Op donderdag 19 april 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
En de tweede film is Rob Roy
Geweldige film trouwens, en Tim Roth speelt super!
Wélquote:
quote:Tim Roth super ja
Welterusten, ik blijf wel wakkerquote:Op donderdag 19 april 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Niemand? Dan ga ik naar bed, en het was 'the 10th Kingdom'
![]()
Die heb ik wel gezienquote:Op donderdag 19 april 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Niemand? Dan ga ik naar bed, en het was 'the 10th Kingdom'
![]()
Sorry. Ik wist het antwoord niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
En nou komen ze ineens weer allemaal tevoorschijn
Normaal gesproken zegt dan iemand: 'hintje??'quote:
Precies, dat staat dan ook linksboven in de hoek van de foto als weggevertje. Maar kom op!! De naam is zooooo bekend!!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef broer het volgende:
Ja, dat is die man van Thin Lizzy. Maar hoe hij heet...?
quote:
O, verdomd.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
Precies, dat staat dan ook linksboven in de hoek van de foto als weggevertje.
Ik weet het echt niet.quote:Maar kom op!! De naam is zooooo bekend!!
Ben er weer...Phil Lynott (RIP) Whiskey in the Jarrrrrquote:Op donderdag 19 april 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, dat staat dan ook linksboven in de hoek van de foto als weggevertje. Maar kom op!! De naam is zooooo bekend!!
quote:
TVP, antwoord reeds in de ether geslingerdquote:Op donderdag 19 april 2007 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Zijn voornaam is Phil en er is ongeveer een half jaar geleden een standbeeld voor hem opgericht in Dublin.
Oeps! Excuus, had ik even over het hoofd gezien!!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:51 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
TVP, antwoord reeds in de ether geslingerd
Da's er één en ja hoe heet die zanger van The Who ook alweer (want dat is die andere)?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:06 schreef broer het volgende:
Pete Townshend en...
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
Henk Poort?
Da's uiteraard goed...en had je die gisteren al gesteld? Da's toevalligquote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Marathon Man
EN die heb ik gisteren al gesteld
Inderdaad! Ik had alleen gevraagd hoe de film heette waarin de quote 'Is it safe' voorkwamquote:Op donderdag 19 april 2007 02:32 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Da's uiteraard goed...en had je die gisteren al gesteld? Da's toevallig![]()
Tja, welke zal ik dan eens kiezen. Mijn vader zou me niet meer aankijken als hij hoorde dat ik dit niet weetquote:Op donderdag 19 april 2007 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Nope
Jaaaaaquote:Op donderdag 19 april 2007 02:45 schreef Carolyne1575 het volgende:
Zauberflöte?
Ik hou het wel vol, ik moet nog tot 7 uur. Vraag onderwegquote:Op donderdag 19 april 2007 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
Mag nog wel hoor, als jij het uithoudt. Anders wordt ie morgen wel opgelost
quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 19 april 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe heet de beroemde universiteit in Dublin
Vertel mij niks, ik ben een hele grote fanquote:Op donderdag 19 april 2007 03:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Who cares! Zingen kan ie! En teksten schrijven ook!!
ja, ben in ierland geweest maar niet in Dublin. maar ga nu slapen. nog veel plezier damesquote:Op donderdag 19 april 2007 03:07 schreef Carolyne1575 het volgende:
Doe je ook nog mee Yestuuur?
Nou welterusten dan maar, ik hou wel de wacht vannacht hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Jammer Carolyne, dan zien we morgen wel ik ga nu slapen enzoThanks for the company!!
Opgezocht, en lijkt me goed:quote:Op donderdag 19 april 2007 07:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Goedemorgen dan maar hè lui, de uni in Dublin heet Trinity college volgens mij.
quote:"Harderwijk is een stad van negotie,
Men verkoopt er bokking, blauwbessen en bullen van promotie."
Ja, Fusil Automatique Léger. Ofwel de Fal.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef Mark het volgende:
Oh Nederland: de FAL?
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:38 schreef steekbal het volgende:
is dat Joval ?
Daar was ik al bang voor, no hard feelingsquote:Op donderdag 19 april 2007 09:55 schreef steekbal het volgende:
je bedoelt de goede naam, maar is helaas echt verkeerd geschreven
Colonizationquote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, eens met Marklang leve colonization
Dat klopt, maar hij heeft een specifieke naam (bestaande uit bijvoeglijk naamwoord en jongensnaam)quote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef PhysicsRules het volgende:
piratenvlag
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jolly Roger
Pauze zul je bedoelenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef PhysicsRules het volgende:
ik moet even een overleg in. een momentje...
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:23 schreef Mark het volgende:
Oekraine en Polen
Haha, die had ik niet voorzienquote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef steekbal het volgende:
Magnum, Higgins en 2 honden Apollo en Zeus
En weer terugquote:Op donderdag 19 april 2007 15:02 schreef steekbal het volgende:
Rommel ?
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op donderdag 19 april 2007 15:06 schreef steekbal het volgende:
Thanks
Welke Zweeds echtpaar schreef 's nachts thrillers, omdat de kinderen dan naar bed waren?
Heel goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef Mark het volgende:
Stephen Dorff
Ook gij, erkel?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:53 schreef erkel het volgende:
En ik ben even naar de bloedbank
natuurlijk, die werd het immers toen Nixon wegmoestquote:Op donderdag 19 april 2007 16:55 schreef erkel het volgende:
Ford?
Jep John Howard. Howard kunnen de meesten wel opkomen, vandaar ook ff de voornaam erbijquote:Op donderdag 19 april 2007 17:00 schreef Mark het volgende:
Achternaam is Howard, dacht ik. Voornaam John?
Opgezocht en klopt. Was laatst al langsgekomen, maar wist het niet meerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:00 schreef broer het volgende:
Alex Brenninkmeijer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |