Heb 'm al doorgestuurd naar de treiterlijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef amaranta het volgende:
Hoi met de AVRO.
Als je 25000 druk 1 en anders hang je op.
Ik wil wel in het complot zitten. Stuur ze maar naar Ehv.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef Jovatov het volgende:
Laat ik nou net een telefoon overhebben, vind het wel een leuk idee eigenlijk, ff wat camcorders regelen, ik heb toch vakantie, kijken of ik dit kan regelen...
...to be continued
Die verzinnen ze toch gewoon dan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef jmac het volgende:
Stonden hun namen er niet in 't begin? If so, googlen
Ivo. Die helemaal niets anders kon zeggen dan "Fuck".quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef amaranta het volgende:
Bart en ??
Gewoon in de blue parrot leggen. Ben je er zeker van dat de deelnemer na het drinken van 10 breezers toch 0 euro ophaaltquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil wel in het complot zitten. Stuur ze maar naar Ehv.
What the fuck manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
Ivo. Die helemaal niets anders kon zeggen dan "Fuck".
Open er een topic overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef Jovatov het volgende:
Laat ik nou net een telefoon overhebben, vind het wel een leuk idee eigenlijk, ff wat camcorders regelen, ik heb toch vakantie, kijken of ik dit kan regelen...
...to be continued
Wanted, was dat toch? Moest er ook aan denkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Kon 't op google/wiki ook al niet vinden helaas. Was iig super programma. Vond 't als klein jochie ontzettend spannend. Die uitspraak van 'you can run but you can't hide' ben ik nooit meer vergeten.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Hoe heet die ene show ook alweer die de tros paar jaar (nuja veel jaren geleden) uitzond. Thema was: YOU CAN RUN BUT YOU CAN't HIDE. Dan moesten ze in zo'n telefooncel gaan staan en door heel nederland racen zonder gespot te worden door 'burgers' enzo?
Jack van gelder deed presentatie in studio.
Dat was TROS Wanted, en het is héél erg jammer dat dat niet meer te zien is (evenals DeHunt trouwens).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh... damn wat was dat ook al weer???
ik weet alleen dat The Hunt weer op dat programma gebaseerd was
Ik wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:30 schreef jmac het volgende:
[..]
Gewoon in de blue parrot leggen. Ben je er zeker van dat de deelnemer na het drinken van 10 breezers toch 0 euro ophaalt
Undercover?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:30 schreef Mike het volgende:
Mwah.
Hoe wist de productie in welke wagon die vent in de trein ging zitten? Want daar was het telefoonnummer. En al die camera's op de meest filmische plekken?
Het zal zeker een stuk geregisseerd zijn. Ik las in de gids een interview met die Beau, ze checken wel wie die telefoon opneemt, of die gezondheidsproblemen heeft (er wordt toch veel van je gevraagd, 2 kerktorens oprennen)..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:30 schreef Mike het volgende:
Mwah.
Hoe wist de productie in welke wagon die vent in de trein ging zitten? Want daar was het telefoonnummer. En al die camera's op de meest filmische plekken?
Zo legde Beau het uit bij "wat Heet" inderdaad.quote:
Ja fokking hell, wat een conditie moet je voor dit programma hebben... niet alleen zo'n pokke-eind rennen, maar dan ook nog tig van die kut-trapjes op en af naar die kerkklokken...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef Sirolf het volgende:
Maar sommige stukken waren wel een gigantisch eind rennen, vooral van station naar die bioscoop!
IDDquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil daar nog niet dood gevonden worden
Idd, alhoewel er veel tussendoor geknipt is natuurlijk maar ze hebben wel veel lopen rennen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja fokking hell, wat een conditie moet je voor dit programma hebben... niet alleen zo'n pokke-eind rennen, maar dan ook nog tig van die kut-trapjes op en af naar die kerkklokken...![]()
Ik denk dat legio (normale) mensen dat niet vol zouden houden hoor...
Had die ene nou wel of niet zijn rijbewijsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:37 schreef VoreG het volgende:
Die auto kan ook nog wel leuk zijn, want stel dat beide kandidaten geen rijbewijs hebben? Dan wordt het een heeeel stukkie lopen.
Oh ja! Ja, mooie tijden. Op vrijdagavond altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef pluisje het volgende:
[..]
Wanted, was dat toch? Moest er ook aan denken
Die ene niet, die andere wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had die ene nou wel of niet zijn rijbewijs
Langhaar had geen rijbewijs en die ander wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had die ene nou wel of niet zijn rijbewijs
Dat valt denk ik nog reuze mee hoor, ik denk dat dit hele geintje uiteindelijk wel zo'n drie/vier uur heeft gekost. Zo uitgesmeerd valt het allemaal nog wel mee, het zijn niet zo heel erg lange stukke lopen, en die trappen waren ook maar in twee gebouwen (de kerk (goed dat zijn wel behoorlijke trappen) en in die schouwburg, en dat waren iets van 5 verdiepingen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja fokking hell, wat een conditie moet je voor dit programma hebben... niet alleen zo'n pokke-eind rennen, maar dan ook nog tig van die kut-trapjes op en af naar die kerkklokken...![]()
Ik denk dat legio (normale) mensen dat niet vol zouden houden hoor...
Is ook best logisch, camera's hangen overal in Treinen, nummertje kan je zo opschrijven op een achterkant van een bank.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo legde Beau het uit bij "wat Heet" inderdaad.
Soms zien de kanidaten een camara maar het gros van de camera's niet.. en dat ze stomme fouten maken is het grappige ervan vanwege de stress om dat geld te winnen
KANDIDAAT SPELPROGRAMMA GEZOCHT DOOR JUSTITIEquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh ja! Ja, mooie tijden. Op vrijdagavond altijd![]()
heb nog nooit n camera in de trein gezien. En deze was gewoon in de handen van 'n persoon. Want hij ging ook mee over de banken toen de kandidaat aan de andere kant bezig was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is ook best logisch, camera's hangen overal in Treinen, nummertje kan je zo opschrijven op een achterkant van een bank.
Je kan toch gewoon achter iemand aanlopen, die kandidaat is toch alleen maar bezig met dat telefoonnummer zoeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:42 schreef jmac het volgende:
[..]
heb nog nooit n camera in de trein gezien. En deze was gewoon in de handen van 'n persoon. Want hij ging ook mee over de banken toen de kandidaat aan de andere kant bezig was.
Ja, bij nader inzien... `t is in 3-4 uur opgenomen dus (volgens Beau zelf), en teruggebracht tot 40 minuten TV, logisch dat het er dan vermoeidend uitziet, haha!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef Jovatov het volgende:
Dat valt denk ik nog reuze mee hoor, ik denk dat dit hele geintje uiteindelijk wel zo'n drie/vier uur heeft gekost. Zo uitgesmeerd valt het allemaal nog wel mee, het zijn niet zo heel erg lange stukke lopen, en die trappen waren ook maar in twee gebouwen (de kerk (goed dat zijn wel behoorlijke trappen) en in die schouwburg, en dat waren iets van 5 verdiepingen.
Dat kan een normaal mens heus wel hoor, en zeker voor ¤25.000
Ze kregen een microfoontje opgespeldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Betse het volgende:
Vind het veel raarder dat je ze altijd goed kon verstaan...
Dit stond in het nrc.next-stuk: de kandidaten krijgen microfoons opgespeld aan het begin. Ik ben nog steeds verbaasd over de vreselijke hype rond het programma, terwijl het met die kandidaten slaapverwekkend was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Betse het volgende:
Dat van de camera's geloof ik wel. Vind het veel raarder dat je ze altijd goed kon verstaan...
wat maakt het uit dat ze de camera zien? Ze weten toch zelf ook wel dat ze gevolgt worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:54 schreef rene90 het volgende:
Even volgende week kijken wat dat te bieden heeft, die camera moeten ze wel gezien hebben, zeker in die kerktoren.....dus dat is weer zonde, zou leuker zijn als ze echt worden gevolgd zonder dat ze het weten.
Undercover héquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:42 schreef jmac het volgende:
[..]
heb nog nooit n camera in de trein gezien. En deze was gewoon in de handen van 'n persoon. Want hij ging ook mee over de banken toen de kandidaat aan de andere kant bezig was.
Het programma maken kost wel meer dan die 25.000 euro hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:54 schreef rene90 het volgende:
maar het is toch al onwaarschijnlijk dat de AVRO 25.000 euro te besteden heeft aan zo een programma...
Helemaal omdat men heel enthousiast was in Cannes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het programma maken kost wel meer dan die 25.000 euro hoor![]()
Bovendien hebben ze een deel van de rechten gekregen van het programma, zo vertelde Beau. Dus de inkomsten die worden verkregen uit verkoop aan het buitenland vloeien deels weer naar de AVRO. En zo zou het zelfs behoorlijk winstgevend kunnen zijn/worden.
Daaromquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal omdat men heel enthousiast was in Cannes.
Je hebt gelijk; maar gelukkig konden ze weten dat op redelijke afstand alle postcode daar beginnen met 2quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:56 schreef Jovatov het volgende:
Gisteravond 334.00 kijkers, waar vorige week op dat tijdslot ruim 700.000 kijkers Nu we er toch zijn boeide is The Phone dus nog niet het succes wat Beau hoopte.
Daarnaast zat ik vanochtend tijdens werk na te denken over die postcode. De opdracht was als ik het me goed herinnerde:
- Twee gelijke getallen op het eind.
- Samen maken die het eerste getal
- Het eerste getal min de twee laatste is het tweede getal.
Dan kan 2011 inderdaad kloppen (die bedacht ik ook tijdens de uitzending) maar een 4022 en een 8044 kan toch ook, of heb ik iets gemist bij de aanwijzingen?
Ja, maar Haarlem begint met 2000quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:56 schreef Jovatov het volgende:
Gisteravond 334.00 kijkers, waar vorige week op dat tijdslot ruim 700.000 kijkers Nu we er toch zijn boeide is The Phone dus nog niet het succes wat Beau hoopte.
Daarnaast zat ik vanochtend tijdens werk na te denken over die postcode. De opdracht was als ik het me goed herinnerde:
- Twee gelijke getallen op het eind.
- Samen maken die het eerste getal
- Het eerste getal min de twee laatste is het tweede getal.
Dan kan 2011 inderdaad kloppen (die bedacht ik ook tijdens de uitzending) maar een 4022 en een 8044 kan toch ook, of heb ik iets gemist bij de aanwijzingen?
Toch een beetje flauw dus, er zijn dus meerdere oplossingen mogelijk... Maargoed, inderdaad als er op je tomtommetje dan verschijnt dat je naar Zeewolde (oid) moet moet er wel een belletje rinkelen.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:44 schreef Mike het volgende:
Ik kreeg aan de hand van de reacties op FOK! het idee dat het goedbekeken zou zijn, maar er keken maar 334.000 mensen. Da's zelfs veel te weinig om in de top 25 van de dag te komen.
Dat is inderdaad erg laag. Ik had ook wel meer verwacht. En na zo'n eerste aflevering gaat dat nooit direct nog echt meer worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:44 schreef Mike het volgende:
Ik kreeg aan de hand van de reacties op FOK! het idee dat het goedbekeken zou zijn, maar er keken maar 334.000 mensen. Da's zelfs veel te weinig om in de top 25 van de dag te komen.
Ja echt zonde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg laag. Ik had ook wel meer verwacht. En na zo'n eerste aflevering gaat dat nooit direct nog echt meer worden.
Zonde.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind het best een leuk programma, een beetje dat Wie is de Mol?-sfeertje
Nee, gewoon kandidaten die zich opgegeven hebben..Lijkt mij hoor !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:21 schreef RaymanNL het volgende:
Leuk programmaVolgens mij waren het geen acteurs hoor?
Wie gaat er anders ook rond het middag uur naar de bios ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon kandidaten die zich opgegeven hebben..Lijkt mij hoor !
Ik wel eens, lekker rustigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:00 schreef Wokker het volgende:
[..]
Wie gaat er anders ook rond het middag uur naar de bios ?![]()
Volgens beau moest het ongeveer tussen de 400.000-600.000 komen te liggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg laag. Ik had ook wel meer verwacht. En na zo'n eerste aflevering gaat dat nooit direct nog echt meer worden.
Zonde.
Precies!quote:
Vond ik ook, is eigenlijk een typische Nederland 1 programma.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgens beau moest het ongeveer tussen de 400.000-600.000 komen te liggen.
Vreemd dat ze zo'n groot programma dan op ned3 programmeren![]()
Andere zenders wilden het niet kopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgens beau moest het ongeveer tussen de 400.000-600.000 komen te liggen.
Vreemd dat ze zo'n groot programma dan op ned3 programmeren![]()
Dat was idd erg tof, met die telefooncellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Dat was TROS Wanted, en het is héél erg jammer dat dat niet meer te zien is (evenals DeHunt trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |