Komt ook door de kandidaten, ze zijn wel erg dom bezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Aventura het volgende:
Mijn aandacht is inmiddels totaal verslapt.
Nogal irritante acteursquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Aventura het volgende:
Mijn aandacht is inmiddels totaal verslapt.
Veel te druk met "what the fuck man" roepenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef amaranta het volgende:
Ze overleggen bijna niet. Die langhaar trekt zn plan en de ander volgt klakkeloos.
Omdat het acteurs zijn in de 1ste aflevering dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Cybart het volgende:
die mensen boeien niet !
spanning is daardoor ook niet echt aanwezig
je leeft niet met die mensen mee
Het doet me denken aan Masterplanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef TornadoDK het volgende:
het doet me erg denken aan zigzag. alleen inplaats van munten verdienen gaat er geld af.
flop inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk deze aflevering af en dan is het mooi geweest.
Top of flop.
Flop wat mij betreft.
Jep..straalt er van af. En dan ook nog 2 die acteurs erbij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef Aventura het volgende:
Ik word ook een tkkie moe van dat hippe rijke snelle jongens-sausje. Het ademt de Beau van Erven Dorens-lifestyle....Hippe rijke dertigers, Bloemendaal, Haarlem, racecircuit, hippe gadgets, snelle pakken...ik kan het productieteam zo uittekenen.
Idd. Zeker geen must-see (zoals ehh fort boyard oid vroeger was)... Volgende week nog 1 kans, en als ze dan deze ellende afleveren dan kijk ik 't niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk deze aflevering af en dan is het mooi geweest.
Top of flop.
Flop wat mij betreft.
te snelquote:
Ik was volgens mij de enige die Masterplan niet slecht vond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Masterplan
dat ken ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Masterplan
*meldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de enige die Masterplan niet slecht vond.
Het was 50% kans manquote:
Ze luisteren en kijken gewoon niet goed. Je kon er vanuit gaan dat je rechts moet, maar dan moet je natuurlijk wel uitgaan van de manier waarop jezus stond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was 50% kans man
Jij met je commentaar alweer, damn kunnen ze niks aan doen![]()
Inderdaad. Ze luisteren niet goed. En samenwerking is ook al ver te zoeken.quote:
oeh... damn wat was dat ook al weer???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Hoe heet die ene show ook alweer die de tros paar jaar (nuja veel jaren geleden) uitzond. Thema was: YOU CAN RUN BUT YOU CAN't HIDE. Dan moesten ze in zo'n telefooncel gaan staan en door heel nederland racen zonder gespot te worden door 'burgers' enzo?
Jack van gelder deed presentatie in studio.
Klinkt ook een beetje als The Hunt.. moesten ze daar ook niet door Nederland reizen zonder dat de kijkers hen konden vinden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Hoe heet die ene show ook alweer die de tros paar jaar (nuja veel jaren geleden) uitzond. Thema was: YOU CAN RUN BUT YOU CAN't HIDE. Dan moesten ze in zo'n telefooncel gaan staan en door heel nederland racen zonder gespot te worden door 'burgers' enzo?
The hunt niet dus?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Ik neem het aan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er werd hier geroepen dat het acteurs zijn, is dat officieel of nemen jullie dat aan?
niet bevestigd, maar wel vrij duidelijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er werd hier geroepen dat het acteurs zijn, is dat officieel of nemen jullie dat aan?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:24 schreef amaranta het volgende:
Ik ga het morgen ook doen
Gewoon iemand opbellen en zeggen, ga naar het station. Ga op perron 5 staan.
Kon 't op google/wiki ook al niet vinden helaas. Was iig super programma. Vond 't als klein jochie ontzettend spannend. Die uitspraak van 'you can run but you can't hide' ben ik nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef Cybart het volgende:
neee, the hunt was dat niet...
the hunt was een paar jaar na dat programma met Jack Van Gelder
(the hunt was van rolf wouters' zijn bedrijf)
Ik had wel het gevoel dat ik ze al ergens van kendequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
koop je toch gewoon zo'n gaar ding van een tientje. het lijkt me best priceless om iemand 200 km verderop te sturen.quote:
leuke prank om te onthoudenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef amaranta het volgende:
Hoi met de AVRO.
Als je 25000 druk 1 en anders hang je op.
Bart en ??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef pekel het volgende:
Wat waren de namen van deze "kandidaten" ook alweer?
Heb 'm al doorgestuurd naar de treiterlijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:26 schreef amaranta het volgende:
Hoi met de AVRO.
Als je 25000 druk 1 en anders hang je op.
Ik wil wel in het complot zitten. Stuur ze maar naar Ehv.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef Jovatov het volgende:
Laat ik nou net een telefoon overhebben, vind het wel een leuk idee eigenlijk, ff wat camcorders regelen, ik heb toch vakantie, kijken of ik dit kan regelen...
...to be continued
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |