*meldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de enige die Masterplan niet slecht vond.
Het was 50% kans manquote:
Ze luisteren en kijken gewoon niet goed. Je kon er vanuit gaan dat je rechts moet, maar dan moet je natuurlijk wel uitgaan van de manier waarop jezus stond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was 50% kans man
Jij met je commentaar alweer, damn kunnen ze niks aan doen![]()
Inderdaad. Ze luisteren niet goed. En samenwerking is ook al ver te zoeken.quote:
oeh... damn wat was dat ook al weer???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Hoe heet die ene show ook alweer die de tros paar jaar (nuja veel jaren geleden) uitzond. Thema was: YOU CAN RUN BUT YOU CAN't HIDE. Dan moesten ze in zo'n telefooncel gaan staan en door heel nederland racen zonder gespot te worden door 'burgers' enzo?
Jack van gelder deed presentatie in studio.
Klinkt ook een beetje als The Hunt.. moesten ze daar ook niet door Nederland reizen zonder dat de kijkers hen konden vinden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Hoe heet die ene show ook alweer die de tros paar jaar (nuja veel jaren geleden) uitzond. Thema was: YOU CAN RUN BUT YOU CAN't HIDE. Dan moesten ze in zo'n telefooncel gaan staan en door heel nederland racen zonder gespot te worden door 'burgers' enzo?
The hunt niet dus?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:20 schreef jmac het volgende:
Ik neem het aan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er werd hier geroepen dat het acteurs zijn, is dat officieel of nemen jullie dat aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |