een joep sertons achtige rip-offquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:02 schreef amaranta het volgende:
Die presentator is wel mjammie...
quote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe
en dat was voor kinderen
en had Yvonne Jaspers
2011Haquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Snappen jullie de raadsel?
Komt ook door de kandidaten, ze zijn wel erg dom bezig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Aventura het volgende:
Mijn aandacht is inmiddels totaal verslapt.
Nogal irritante acteursquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef Aventura het volgende:
Mijn aandacht is inmiddels totaal verslapt.
Veel te druk met "what the fuck man" roepenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:10 schreef amaranta het volgende:
Ze overleggen bijna niet. Die langhaar trekt zn plan en de ander volgt klakkeloos.
Omdat het acteurs zijn in de 1ste aflevering dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:11 schreef Cybart het volgende:
die mensen boeien niet !
spanning is daardoor ook niet echt aanwezig
je leeft niet met die mensen mee
Het doet me denken aan Masterplanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef TornadoDK het volgende:
het doet me erg denken aan zigzag. alleen inplaats van munten verdienen gaat er geld af.
flop inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk deze aflevering af en dan is het mooi geweest.
Top of flop.
Flop wat mij betreft.
Jep..straalt er van af. En dan ook nog 2 die acteurs erbij.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef Aventura het volgende:
Ik word ook een tkkie moe van dat hippe rijke snelle jongens-sausje. Het ademt de Beau van Erven Dorens-lifestyle....Hippe rijke dertigers, Bloemendaal, Haarlem, racecircuit, hippe gadgets, snelle pakken...ik kan het productieteam zo uittekenen.
Idd. Zeker geen must-see (zoals ehh fort boyard oid vroeger was)... Volgende week nog 1 kans, en als ze dan deze ellende afleveren dan kijk ik 't niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk deze aflevering af en dan is het mooi geweest.
Top of flop.
Flop wat mij betreft.
te snelquote:
Ik was volgens mij de enige die Masterplan niet slecht vond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Masterplan
dat ken ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Masterplan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |