Het is een klassieker.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef HenriOsewoudt het volgende:
PARABRELLA!
maar die is niet volledig van het rijk...quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ach, ze kunnen nog altijd Schiphol verkopen:
[..]
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=9025
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wat moet ik er meer over zeggen?
Ben ik niet met je eens. Wel is het zo dat onder Zalm veels te veel geld is opgemaakt en te wienig gespaard..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zalm heeft het ook leuk gedaan door z''n laatste begroting mooi op te poetsen (fijn zo met verkiezingen vlak na prinsjesdag) maar dan kampt de opvolger met de problemen. Heb het al vaker geroepen dat er nog wel wat lijken uit de Zalmkast zullen komen rollen.
Bleh, ik schrijf nergens dat Zalm zuinig was. Ik schrijf wel dat hij voorzichtig begroot. Dat is waar jij ook de mist in gaat; Wouter claimt dan de zalmnorm te hanteren maar hij rekent met een hogere trendmatige gorei en lagere voorzichtigheidsmarges.. Dat is hetzelfde als voetballen terwijl de doelen 80% groter geworden zijn. De regels blijven hetzelfde maar is net ff anders.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Fijn hè, zo'n erfenis van zelfverklaard zuinige Zalm. Heb je het artikel wel gelezen?
[..]
Op papier zag het er goed uitquote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef Reya het volgende:
Het is een klassieker.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef Reya het volgende:
Weet je nou wat ik echt een heel ernstig pobleem vind in onze huidige maatschappij? Dat mensen geen hamer in hun auto hebben. Moet je eens voorstellen, dat je zomaar de keuze hebt om wel of niet een hamer in je auto mee te nemen. Verbieden!
quote:In iedere auto moet ook een veiligheidshamer komen, stelt de minister. Bij sommige automerken wordt zo'n hamertje standaard meegeleverd. Daarmee kunnen de zijruiten van binnenuit worden ingeslagen, waardoor de inzittenden kunnen ontsnappen.
Ik heb een hamer in de autoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef Reya het volgende:
Weet je nou wat ik echt een heel ernstig pobleem vind in onze huidige maatschappij? Dat mensen geen hamer in hun auto hebben. Moet je eens voorstellen, dat je zomaar de keuze hebt om wel of niet een hamer in je auto mee te nemen. Verbieden!
Het maakt niet uit of je er iets aan hebt, het moet er gewoon in!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb een hamer in de autoMaar dat ding wil nooit op z'n plek blijven zitten
Je hebt er dus GEEN REET aan.
En wat te denken van zo'n ding? Dan kunnen ze tenminste andere mensen helpen. Levensreddend!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef Reya het volgende:
Het wachten is natuurlijk op iemand die een ander de hersens inslaat met zo'n hamertje en er nog voor de verplichting goed en wel is ingevoerd alweer gepleit wordt voor een verbod op hamers in je autoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef Reya het volgende:
Dubbel op slot zelfsquote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef Monolith het volgende:
Komt er iemand hier klagen dat hij door de volkskrant gecensureerd wordt en dan krijgt z'n topic een slotje.![]()
Moet je ook niet met 180 door een bocht gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb een hamer in de autoMaar dat ding wil nooit op z'n plek blijven zitten
Je hebt er dus GEEN REET aan.
[afbeelding]
Zo'n onding!
Het is bijna hilarisvch te noemen, ware het niet dat we uiteindelijk allemaal lijdend voorwerp zijn van deze bemoeizucht.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]. Wat een prick.
Heb jij enig idee waar het topic nou precies overgaat? Hak-tak.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef Monolith het volgende:
Komt er iemand hier klagen dat hij door de volkskrant gecensureerd wordt en dan krijgt z'n topic een slotje.![]()
Een hamer?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef Reya het volgende:
Nu je het zegt, er moet dan ook maar een verplichte defribillator in elke auto komen. Ook levensreddend!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wat te denken van zo'n ding? Dan kunnen ze tenminste andere mensen helpen. Levensreddend!
[afbeelding]
(Wordt geleverd met hydropomp)
Of dat de verplichting en het verbod doodleuk allebei blijven bestaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op iemand die een ander de hersens inslaat met zo'n hamertje en er nog voor de verplichting goed en wel is ingevoerd alweer gepleit wordt voor een verbod op hamers in je auto
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Het wachten is natuurlijk op iemand die een ander de hersens inslaat met zo'n hamertje en er nog voor de verplichting goed en wel is ingevoerd alweer gepleit wordt voor een verbod op hamers in je auto
Tevens onderdeel van de verplichte integratiecursus.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]![]()
![]()
. Een verplichte training in het verantwoord gebruik van je autohamertje natuurlijk
.
en wat zegt den haag dan weer:quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Meneer is een kwakzalver met grootheidswaanzin die een ban heeft gekregen op de volkskrantwebsite ofzo. Oh ja en nazis waren links.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waar het topic nou precies overgaat? Hak-tak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |