Op een blog op de site van de Volkskrant is Daan Westerink een tot haataanhitsende lastercampagne tegen mij begonnen. Zie:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/119421Zij heeft mij geblokkeerd, zodat ik niet kon reageren. Als antwoord daarop ben ik een blog begonnen waarin ik reageerde op de haatcampagne van Westerink. Deze blog en een andere blog zijn door de redactie van de Volkskrant verwijderd en mij is het onmogelijk gemaakt nog te schrijven op mijn blog.
Deze verwijderde blogs staan op mijn site
http://www.andreas333.com/nl/weerwoord/onder de titels:
- Haatblog van Daan Westerink bij de Volkskrant
- Verwijderd bij de volkskrant.nl: Nazi-nederigland
In de journalistiek geldt het recht om te reageren wanneer je wordt aangevallen. Dit recht is mij door de Volkskrant ontnomen.
Al vanaf 1988 voeren diverse groepen haat- en lastercampagnes tegen mij. Sinds 1995 is dat georganiseerd en komt het voortdurend uit de hoek van extreem links. Ik noem ze linkse nazi's of nedernazi's. Daan Westerink heeft op haar blog bij de Volkskrant de schrijfsels van deze links-nazistische haatzaaiers aangehaald en lasterlijke suggesties gedaan. Zo beweert ze, dat ik er een dubieuze rassenleer op na zou houden, hergeen niet het geval is. Hiermee heeft zij zichzelf in de links-nazistische hoek geplaatst.
Ik heb de Volkskrant op de hoogte gesteld van de feiten. Deze reageerde hierop per email:
Beste meneer Vuurwolf
Uit niets blijkt dat u niet in staat was gesteld om te reageren op het weblog van Daan Westerink. Daarnaast is dat wat zij over u schreef niet te vergelijken met wat u over haar schrijft. Uit haar bericht spreekt bezorgdheid en verbazing; uit uw bericht, sorry dat ik het zeg, oprechte haat.
met vriendelijke groet,
GJ Bogaerts, chef redactie internet, de Volkskrant
De Volkskrant blijkt partij te kiezen voor iemand die zichzelf in de link-nazistische hoek heeft geplaatst en die een blog speciaal tegen mij is begonnen met geen ander doel dan haat zaaien en laster verspreiden. Ik ben anders. Ik ben afwijkend, een autochtone vreemdeling. De Volkskrant geeft hier haar haat tegen autochtone vreemdelingen bloot. Mensen met een alternatief spiritueel wereldbeeld zijn 'charlatans', 'bedriegers', 'gevaarlijke mensen waarover men zich oprecht bezorgd moet maken'. Kort samengevat: Ik ben de jood van de Volkskrant. Nazi's hebben joden nodig om hun nazisme volledig te maken.
Volkskrant discrimineert:
De volkskrant heeft niet de moeite genomen zorgvuldig naar de inhoud van de blogs te kijken. Er is ook geen aandacht aan mijn klacht besteed. Klachten van joden worden door nazi's niet serieus genomen. En ik ben de jood van de Volkskrant. Men heeft mijn blogs verwijderd en die van Daan Westerink laten staan. Daarmee discrimineert de Volkskrant op basis van levensovertuiging c.q. religie. Daarmee heeft de Volkskrant zichzelf in de link-nazistische hoek geplaatst.
Moordenaar van Pim Fortuyn:Zou Volkert van der G. Pim Fortuyn hebben vermoord indien hij niet voortdurend was aangehitst door de media? Als u een krant zou moeten noemen die het meest heeft bijgedragen aan het scheppen van een klimaat waarin Pim Fortuyn kon worden vermoord, welke krant zou u noemen? Als er een juryrechtspraak zou zijn als in de USA en u zou jurylid zijn en de aanklager zou de Volkskrant beschuldigen van moord op Pim Fortuyn, zou u de Volkskrant schuldig verklaren?
Een kwart eeuw links nazisme:
Rond 1982 begon extreem-links een haat- en lastercampagne tegen alles wat spiritueel is. Keerpunt is vermoedelijk het boek 'de onbekrepen wijze maagd', een pamflet van de kleine aarde vooral gericht tegen Mellie Uyldert. De schrijver, Felix Zwitser, heeft mij indertijd misleid over zijn bedoelingen en heeft utspraken van mij in dat boek verdraaid weergegeven en heel veel van wat ik gezegd heb en wat niet in zijn kraam tepas kwam gewoon weggelaten. Het is geen journalistiek werk, het is een lasterlijk en tot haataanhitsend pamflet.
Sinds de verschijning van dat boek wordt er voortdurend tot haat aangehitst door linkse nazi's. Mensen met een alternatief wereldbeeld worden voortdurend in een kwaad daglicht gesteld, er worden voortdurend lasterlijke suggesties gedaan. Sjamanen, mensen die mediteren, mensen die aan alternatieve genezing doen zijn volgens de linkse-nazi's allemaal extreem-rechts. Zelfs Jomanda is extreem rechts volgens de linkse nazi's Harry Westerink en Erik Krebbers. Sinds halverwege de jaren '90 hebben deze twee nazi's zich verenigd in stichting Simpos. Inmiddels hebben de linkse nazi's van AFA hun gedachtengoed overgenomen en deze voeren nu ook al heel veel jaren een voortdurende haat- en lastercampagne tegen alles wat alternatief is.
Simpos, AFA en hun aanhang krijgen voortdurend een podium in de media, met name ook bij de Volkskrant en het NRC Handelsblad. Ik herinner me een opinievormend artikel van een redacteur van het NRC Handelsblad, waarin lovend werd gesproken over AFA-Kafka en 'hun heroïsche strijd' tegen extreem rechts. Dat was voor mij reden om mijn abonnement op te zeggen.
Het linkse nazisme van het OM:
Toen ik in 1999 klachten indiende tegen Panorama, Harry Westerink en Simpos werden deze klachten op zeer beledigende wijze afgedaan door officier van justitie P. Velleman. Een verslag hiervan staat op internet, compleet met de volledige schrijfsels van P. Velleman. klik hier voor verslag Sindsdien beschouw ik OM als een eufisme voor 'Waffen SS'.
Gaan wij een 'jodenster' dragen?
Als het aan de linkse nazi's ligt, moeten mensen met een alternatief wereldbeeld binnenkort een variant van de 'jodenster' gaan dragen. Spelden wij onszelf een 'jodenster' op? Kopen wij zelf een enkele reis naar Auschwitz om daar onze rechtvaardige bestraffing te ondergaan voor het feit dat wij (nog) bestaan? Gaan wij vrijwillig 'onder de douche staan' om eens een ferme teug Zyclon-B in te ademen?
Ondergetekende doet dat niet. Ik eis van de nederlandse samenleving:
* harde maatregelen tegen het linkse nazisme;
* excuses van de nederlandse overheid;
* schadevergoeding van de nederlandse overheid, omdat het OM geweigerd heeft mij in bescherming te nemen tegen de haat- en lastercampagnes van de linkse nazi's en omdat zij geweigerd heeft mijn mensenrechten te handhaven.
Andreas Vuurwolf
Een betere wereld begint bij mezelf.
Wiedt eerst je eigen tuintje
alvorens je met je buren te bemoeien.