Als je trouwens eens op google earth alleen naar snelwegen kijkt dan valt gewoon op dat er bijna nergens ter wereld snelwegen zijn.quote:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In Marokko 7 uur wegens het ontbreken van wegen.
Hebben ze daar auto's dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
In Marokko 7 uur wegens het ontbreken van wegen.
Iran heeft binnenkort wel een mooie geasfalteerde parkeerplek.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je trouwens eens op google earth alleen naar snelwegen kijkt dan valt gewoon op dat er bijna nergens ter wereld snelwegen zijn.
Het is het Noord-Westen van Europa (lees Duitsland, Oostenrijk, Nederland en Belgie) plus het Noord-Westen van de VS wat een dicht snelwegen net heeft, that's it.
Wat lul je nouquote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is het Noord-Westen van Europa (lees Duitsland, Oostenrijk, Nederland en Belgie) plus het Noord-Westen van de VS wat een dicht snelwegen net heeft, that's it.
Van wiens geld?quote:
Aangezien de afrikaan zo arm als de pest is niet de burger.quote:
Dan vraag ik mij toch af hoe ze aan die mobieltjes en auto's komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Aangezien de afrikaan zo arm als de pest is niet de burger.
Zo hoorde ik vandaag bij een presentatie dat ze in de derde wereld geen consultants zouden hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Dan vraag ik mij toch af hoe ze aan die mobieltjes en auto's komen.
Wat een verschrikkelijke onzinquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo hoorde ik vandaag bij een presentatie dat ze in de derde wereld geen consultants zouden hebben.
Ligt eraan wat voor informatie..quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef Reya het volgende:
Mutant! Nu Alicey binnenkort geen moderator meer is, kun jij me dan voorzien van informatie uit de crewfora?
en jij gelooft alles op een presentatie?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo hoorde ik vandaag bij een presentatie dat ze in de derde wereld geen consultants zouden hebben.
Toen ik een vraag stelde over industriele centra als Johannesburg en Sao Paolo werd de keutel toch half teruggetrokken.quote:
Nee, en aangezien ik Johannesburg en Sao Paolo een beetje ken...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef One_of_the_few het volgende:
en jij gelooft alles op een presentatie?![]()
Wat een bullshit. Kijk eens op Google-maps. Marokko heeft geen 1 echte snelweg. Snelweg he... (die zijn rood) dat betekent volledig gescheiden rijbanen en geen gelijkvoerse kruisingen op de hele weg. Anders is het geen snelweg he.quote:
Dan is er geen werk meer voor mij en mijn collega-bureaucratenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Een wereld zonder consultants zou een geweldige wereld zijn.
Nou, de snelweg houdt wel een beetje op ten zuiden van El Jadidaquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat lul je nouEr loopt gewoon een snelwegen-netwerk door heel Noord-Afrika naar het midden-oosten.
Kritischquote:Op donderdag 19 april 2007 19:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toen ik een vraag stelde over industriele centra als Johannesburg en Sao Paolo werd de keutel toch half teruggetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |