ik vermoed pas 1 meiquote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Hee moet je nu eigenlijk niet werken JJ?
volgende week begin ik...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Hee moet je nu eigenlijk niet werken JJ?
het ruikt hier ineens lekker....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:58 schreef Muck het volgende:
zooo, ik ben klaar met badderen, nu even mijn haar doen enzo en dan ga ik koken
Dolce & Gabbana - Byquote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het ruikt hier ineens lekker....![]()
![]()
oeh! daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik was gisteren op Schiphol en toen zag ik dit:
[afbeelding]
Meteen een blikje van gekochtlekker dat het was! Je moet er niet teveel van drinken, maar het is goed lekker!
als het net zo lekker is als cherry coke laat ik het liever staanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Meteen een blikje van gekochtlekker dat het was! Je moet er niet teveel van drinken, maar het is goed lekker!
Cherry-up?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik dan weer enigzins te drinken.quote:
uhhhh, neequote:
Da's de verkeerdste combi die ooit gemaakt is!quote:
we have a winnerquote:
En op zijn hondjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef Muck het volgende:
wee je wat wel lekker is?
de kip met roerbakgroenten en noodles die ik zo ga maken
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef Muck het volgende:
Jup.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:19 schreef mcDavid het volgende:
En op zijn hondjes.
Whehe, ben je zo irritant vandaag dan daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef Diovarus het volgende:
Klote baas moet van me baas eerder naar huis om af te koelen op me eigen kosten.
Nou menzen misschien tot vanavond
Eet ik bijna dagelijksquote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef Muck het volgende:
Heb me collega bedreigd en stond op het punt uit te halen naar hemquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ben je zo irritant vandaag dan daar?
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Heb me collega bedreigd en stond op het punt uit te halen naar hem
Maar nu moet ik echt gaan, anders kan ik morgen niet terug komen.
Ltrz
Nee hoor, zo was ie gisteren ookquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ben je zo irritant vandaag dan daar?
je kunt zo de Gouden Kooi inquote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Heb me collega bedreigd en stond op het punt uit te halen naar hem
Maar nu moet ik echt gaan, anders kan ik morgen niet terug komen.
Ltrz
Whoehahahaquote:
Film-ze Tim Fritsquote:Op woensdag 18 april 2007 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
ik ben er vantussen mensen, filmpje pakken (hoe kan het ook anders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |