Wat een zuigkrachtquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, da's er eentje, die heb ik bij JJ vandaan gezogen met een rietje, ze wilde wat meer blauwe lucht
Maar als je niet hoogbegaafd bent weet je niet hoe dat werkt, dus krijg je dat soort reacties.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
het is een kut-topic, terwijl het gewoon klopt wat tong zegt.
oh ja, hoiiii papier
een slimme meid is op haar toekomst voorbereid....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, ik begin gewoon een harem, vind ie vast wel goed
ik kan niet boos worden op lieve aardige meisjesquote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee hoor
Tenzij je dat heel erg graag wilt...
Ik vind het niet zo erg namelijk
Misschien dat MPG boos wordt, maar ik niet hoor
De mijne ook nietquote:
ik ken mensen die zeggen groter te zijn dan ze werkelijk zijn...quote:
das waarquote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je niet hoogbegaafd bent weet je niet hoe dat werkt, dus krijg je dat soort reacties.
nee..jij.....?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
De mijne ook niet![]()
Dacht dat jij ervan hield
hup hup hup...aan het werk jij...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kan niet boos worden op lieve aardige meisjes![]()
dusse... no problemo
en weer aan het werk MPG
Jha sorry hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ken mensen die zeggen groter te zijn dan ze werkelijk zijn...![]()
die ene halve centimeter he....![]()
Ah, ik ben wel voorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaan we nog s topic-hoppen?Ik mag nu (na veel slijmen enzo) eindelijk in de grotem-mensen topics
![]()
(en OA is nog lang niet terug van vakantie)
jij snapt hetquote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een slimme meid is op haar toekomst voorbereid....![]()
![]()
![]()
ook niet echtquote:
Krijg een beetje inniminie en pino gevoelquote:
Badder ze!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik de douche maar eens in denk ik!
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik duik de douche maar eens in denk ik!
en dan ben je modquote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef buzzer het volgende:
Ik heb het gewoon te druk om te posten vandaag
awww....lief...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ook niet echt
Leed deze pijn voor jouw
Ik moest vandaag werken en zoquote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey lieve schat....![]()
...lekker gelunched...?
![]()
mja, 1.63 en 1.96 is niet echt standaard hequote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Krijg een beetje inniminie en pino gevoel
ik ga zekers met je mee....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken en zoGeen tijd om te fokken.
En de Kelder? Is dat leuk? Ik kon vanochtend de rest niet volgen, maar ze gingen niet naar de Kelder.![]()
Met jou wil ik wel naar de Kelder hoor![]()
Dat hebben JD en ik ook. Ziet er best lollig uit voor de buitenwereld denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef Muck het volgende:
mja, 1.63 en 1.96 is niet echt standaard he
maar we zijn wel heel lief voor elkaar hoor
Nee, ik ben nog nooit in het keldertje geweestquote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken en zoGeen tijd om te fokken.
En de Kelder? Is dat leuk? Ik kon vanochtend de rest niet volgen, maar ze gingen niet naar de Kelder.![]()
Met jou wil ik wel naar de Kelder hoor![]()
dat is bij ons ook zo jaquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hebben JD en ik ook. Ziet er best lollig uit voor de buitenwereld denk ik.
Jah erg he.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww....lief......heb je zoveel voor me over....
![]()
Ik weet precies hoe je je voeltquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef Muck het volgende:
dat is bij ons ook zo ja
je ziet mensen weleens omkijken
maar ik vind het geweldig, zo'n enorme man om tegenaan te kruipen
hij is trouwens de kleinste thuisquote:
wist even niet hoe ik het moest verwoorden.quote:
nee ook verkeerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wist even niet hoe ik het moest verwoorden.
Ik bedoele dus "Jah erg he, dat ik zoveel over voor iemand die bezet is"
ahhh..zo....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wist even niet hoe ik het moest verwoorden.
Ik bedoele dus "Jah erg he, dat ik zoveel over voor iemand die bezet is"
Hoe kun je dat doen tijden het douchen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga even eten koken (zo werken) en douchen enzo
tussendoor blijf ik wel meelezen hoor
ik begrijp je lieverd.....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
nee ook verkeerd.
Acht laat ook maar![]()
Je kan mooi dienen als luuntafel tijdens feestenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, 1.63 en 1.96 is niet echt standaard he
maar we zijn wel heel lief voor elkaar hoor
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Je kan mooi dienen als luuntafel tijdens feesten
Nee FOEI niet aardig.
* BD slaat Dio![]()
Jah gelukkig.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik begrijp je lieverd......ik begrijp je...
![]()
![]()
Ik heb vandaag niet de tijd om stevig te koffieëen, maar als er een paar een ander topic gaan spammen doe ik wel mee natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog nooit in het keldertje geweest
werl eens in 128.
aaaaaaaaahquote:
nou niet dood gaan he...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef Diovarus het volgende:
[..]
aaaaaaaaah
* DVD pakt lucht in gooit.
[afbeelding]
Wheheh.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Muck het volgende:
hij is trouwens de kleinste thuis
gezellig in het bos wandelen wordt voor mij en mijn schoonzusje (ook rond de 1.65) dus gewoon een potje achter de jongens aan rennen
Hij raakt een beetje in de war van jequote:
zou het denk je...???quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij raakt een beetje in de war van je![]()
Heel begrijpelijk overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |