quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voelde em eigenlijk al wat langer....![]()
![]()
![]()
dus jij ook gestopt met roken..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm even tegen een blauwe lucht gezet voor je...
[afbeelding]
JOH....Avotar...das lang geleden...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef avotar het volgende:
[..]
dus jij ook gestopt met roken..
middag all...
nieuwe klus.. te weinig koffie-sc tijd
![]()
Klein halfjaartje inmiddels.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef avotar het volgende:
[..]
dus jij ook gestopt met roken..
middag all...
nieuwe klus.. te weinig koffie-sc tijd
![]()
Okay kabouter danquote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben 21
en 1.63 lang
en jij zegt mevrouw
wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jah. Spank mequote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh ja...gaan we zo beginnen...![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja, da's er eentje, die heb ik bij JJ vandaan gezogen met een rietje, ze wilde wat meer blauwe luchtquote:
ach, ik begin gewoon een harem, vind ie vast wel goedquote:
Ah, okquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, ik begin gewoon een harem, vind ie vast wel goed
Tuurlijk, als hoogbegaafdequote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien is het volgende dan ook wel interessant voor je om te lezen...
50 tot 80 % van de hoogbegaafden loopt vast in het onderwijs
wat een ongelofelijk domme reacties komen daar voorbij zeg
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JOH....Avotar...das lang geleden......
![]()
![]()
![]()
Dame kabouter danquote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ben 1.72 ...en bijna 35 jaar....![]()
![]()
![]()
ik zal het eens voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok
Zolang hij niet naast me ligt, vind ik het prima
het is een kut-topic, terwijl het gewoon klopt wat tong zegt.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, als hoogbegaafdega je natuurlijk niet op zo'n topic reageren
![]()
Hi Muck!![]()
Feli JJ![]()
![]()
hey lieve schat....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk, als hoogbegaafdega je natuurlijk niet op zo'n topic reageren
![]()
Hi Muck!![]()
Feli JJ![]()
![]()
topic-hoppen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaan we nog s topic-hoppen?Ik mag nu (na veel slijmen enzo) eindelijk in de grotem-mensen topics
![]()
(en OA is nog lang niet terug van vakantie)
ga jij naar de Kelder...?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaan we nog s topic-hoppen?Ik mag nu (na veel slijmen enzo) eindelijk in de grotem-mensen topics
![]()
(en OA is nog lang niet terug van vakantie)
Wat een zuigkrachtquote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, da's er eentje, die heb ik bij JJ vandaan gezogen met een rietje, ze wilde wat meer blauwe lucht
Maar als je niet hoogbegaafd bent weet je niet hoe dat werkt, dus krijg je dat soort reacties.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
het is een kut-topic, terwijl het gewoon klopt wat tong zegt.
oh ja, hoiiii papier
een slimme meid is op haar toekomst voorbereid....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, ik begin gewoon een harem, vind ie vast wel goed
ik kan niet boos worden op lieve aardige meisjesquote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee hoor
Tenzij je dat heel erg graag wilt...
Ik vind het niet zo erg namelijk
Misschien dat MPG boos wordt, maar ik niet hoor
De mijne ook nietquote:
ik ken mensen die zeggen groter te zijn dan ze werkelijk zijn...quote:
das waarquote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je niet hoogbegaafd bent weet je niet hoe dat werkt, dus krijg je dat soort reacties.
nee..jij.....?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef Diovarus het volgende:
[..]
De mijne ook niet![]()
Dacht dat jij ervan hield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |