kutkutkut ik heb het gelezen en ik heb geen youtube account om door te postenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:51 schreef RickoKun het volgende:
DONT READ! on friday u will be kissed by the love of ur life. tomorrow will be the best day of ur life. repost this 3 times to other vids or u will die in 2 daysomg!
Zo jij hebt dan echt pech lolquote:Op woensdag 18 april 2007 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
kutkutkut ik heb het gelezen en ik heb geen youtube account om door te postenSnel even de begrafenisondernemer bellen om alvast alles te regelen
Verdomme, wat kan ik nog doenquote:
Als ik jouw was zou ik even een mailtje sturen naar een van de admins van Youtube en even je situatie uitleggen. Misschien kunnen die je verder helpen, want tis idd echt kut voor je!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verdomme, wat kan ik nog doenIk wil helemaal niet dood!!
Dat zou best droog zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik even een mailtje sturen naar een van de admins van Youtube en even je situatie uitleggen. Misschien kunnen die je verder helpen, want tis idd echt kut voor je!
Okay.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Aurelianus het volgende:
Dit is echt gebeurd! Iemand kopieerde dit bericht niet en werd 's nachts bezocht door Jozias van Aartsen in een gele tanga! Kopieer dit bericht direct en plaats het in drie andere topics anders overkomt jou hetzelfde!
Even snel doen dan. Ik heb alvast een lening afgesloten voor de begrafenis, en bij Frisia heb ik ze lekker niks verteld over YouTubequote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik even een mailtje sturen naar een van de admins van Youtube en even je situatie uitleggen. Misschien kunnen die je verder helpen, want tis idd echt kut voor je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |