Jaaa hahahaquote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef het.ismij het volgende:
Zeker nog nooit met alleen maar gasten op vakantie geweest naar een zuip oord?
gaylordquote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Sant het volgende:
[..]
Jaaa hahaha
- 4 man in 2-persoonsbed
- 2 man in 1 hangmat
- met 10 kerels in n jacuzzie
etc
etc
I rest my case.quote:
Gast. Ik ben 15quote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef het.ismij het volgende:
Zeker nog nooit met alleen maar gasten op vakantie geweest naar een zuip oord?
Dus?quote:
Nee hij schopt me eruit en dan moet ik bij 2 meiden gaan slapen (waarom opende ik dit topic ookalweer?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef Sant het volgende:
ik denk dat die anders juist homo is... die is gewoon bang dat ie je 's nachts in zijn slaap begint te knuffelen..
de nicht!!! maar relaxed toch?! Heb jij n 2-persoons bed voor jezelf!!!
eerst naar de meide,.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Nee hij schopt me eruit en dan moet ik bij 2 meiden gaan slapen (waarom opende ik dit topic ookalweer?). Maar dat gaat waarschijnlijk ook nie door (controle
) en dan mag ik gezellig alleen op een kamer gaan liggen ofzo
![]()
hier nog zo'n pauper...quote:
hahaha HIJ wil niet met 2-en in 1 bed slapen en HIJ schopt JOU eruit???quote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Nee hij schopt me eruit en dan moet ik bij 2 meiden gaan slapen (waarom opende ik dit topic ookalweer?). Maar dat gaat waarschijnlijk ook nie door (controle
![]()
Dude, je mist het vrouwendeel!!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef Sant het volgende:
[..]
hahaha HIJ wil niet met 2-en in 1 bed slapen en HIJ schopt JOU eruit???
Knappe jongen, die mij mijn bed uit kreeg in zo'n situatie... loop je te janken, dan tief zelf maar opIK lig prima!
einde problemen, hij huilt dan vanzelf ergens anders naartoe...
Dat dus. Los van het vrouwendeel.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef Sant het volgende:
einde problemen, hij huilt dan vanzelf ergens anders naartoe...
Op die leeftijd had ik daar geen problemen mee hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat dus. Los van het vrouwendeel.
Problemen mee? Dan slaap je toch lekker op de bank. Heeft verder te maken met de leeftijd. Op die leeftijd is dat nog homoWordt je ouder dan denk je "man zeik toch niet zo".
Homoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef Kleaujeau het volgende:
Ik heb geen idéé waar ik dit kwijt moet, dus dit leek wel beetje t beste![]()
Ik ga dus op excursie met school en dan is er grote kans dat dat we dan in 2-persoons bedden moeten slapen. Jongens bij jongens, meisjes bij meisjes... Nu doet dus iemand supermoeilijk over in 1 bed slapen, maar ik heb daar dus gewoon geen problemen mee![]()
Is dit nou homo of nie?Want dat zijn we allebei niet, maar hij heeft er dus een probleem mee en ik niet
![]()
lees eerst zijn alternatief, ik begrijp hemquote:
Oh, dus je bent zelf homoquote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
![]()
dat idee staat me dan weer wat minder aan.. om bij n andere kerel te doen althansquote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef DSS24 het volgende:
Om alles te proberen hoef je nog geen homo te zijn..
Gewoon ff reetneuken joh
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef InProduction het volgende:
[..]
Oh, dus je bent zelf homo? Als naar de meiden gaan zo'n probleem is moet dat haast wel
![]()
Oh, verveel je je met een kerel in bed niet danquote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
99% pakkans (met als gevolg je heel de avond/nacht te tyfus vervelen
)
Pratenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef InProduction het volgende:
[..]
Oh, verveel je je met een kerel in bed niet dan![]()
dat had ik ook in groep 8. omdat degene met wie ik dan in bed zou moeten de grootste viespeuk was van de klas...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef Kleaujeau het volgende:
Ik heb geen idéé waar ik dit kwijt moet, dus dit leek wel beetje t beste![]()
Ik ga dus op excursie met school en dan is er grote kans dat dat we dan in 2-persoons bedden moeten slapen. Jongens bij jongens, meisjes bij meisjes... Nu doet dus iemand supermoeilijk over in 1 bed slapen, maar ik heb daar dus gewoon geen problemen mee![]()
Is dit nou homo of nie?Want dat zijn we allebei niet, maar hij heeft er dus een probleem mee en ik niet
![]()
gaylordquote:Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef Sant het volgende:
[..]
hier nog zo'n pauper...![]()
losertje!! hahaha![]()
get a life man...
Wil hij niet met een man in één bed of wil hij niet met jou in één bed slapen? Lijkt mij een belangrijke nuance.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef Kleaujeau het volgende:
![]()
trekhaasquote:
Dat is het nooit.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:05 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
99% pakkans (met als gevolg je heel de avond/nacht te tyfus vervelen
)
Hoho, alleen als hij wakker wordt met een odol natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik denk inderdaad dat je homo bent als je met een andere man tegelijk in hetzelfde bed slaapt.
Als dat niet gebeurt, weet je zeker dat je naast een vrouw slaaptquote:Op woensdag 18 april 2007 16:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoho, alleen als hij wakker wordt met een odol natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |