Ik vind het vreemd dat jij er van uit gaat (nooit in je levens aannames maken en vooroordelen hebben) dat mensen het vreemd vinden. Niet iedereen is zo!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
Dit vinden mensen vreemdTief op! Laat ons gothics lekker gothic zijn!
Nee toch dat is een travestiet, net zoals bij dat stukje van Dave Chappelle.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef rival het volgende:
is die linker nou een gast?
nee kampers nou goedquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zijn toch punkers ?
Dat zijn barbie gothic en gothic kenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zijn toch punkers ?
Je bent 16. Je weet niet beter. Later als je groot bent schaam je je rot omdat je het over "ons gothcis" hebt gehad.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
haha als ik terugdenk aan ik, met een half hoofd kaal. mat met staart. in me trainingspakkie.....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je bent 16. Je weet niet beter. Later als je groot bent schaam je je rot omdat je het over "ons gothcis" hebt gehad.
Vind je moeder dat wel goed dat je er zo bijloopt?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Gothics stinken en zijn lelijk!
gast het ís ook vreemd..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
zou zoiets ooit een fatsoendelijke baan krijgen ?quote:
-6 eens zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt, maar ieder mens is vreemd. Waarom mensen die ervoor uitkomen dan dissen?
da's waar.. ik heb een stuk of 3 collega's die ook zwarte haren hebben en wijde broeken dragen etc, en die zijn wel aardig. maar ze zijn niet zo extreem als die in de OP.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Syd het volgende:
Het zijn meestal wel aardige mensen, maar ik zou er niet mee willen rond lopen metr zo'n enge gast
ik vind dat ze allebei gewoon met mesjes in de weer moeten gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:13 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik vind gothics nog altijd toffer dan emo's.
Je hebt overigens wel de extreme pics tevoorschijn gehaald enzo
Ik heb met een gematigde Emo gehad, ze was mooi maar ze ging vreemd... kuthoerquote:
ze liet zich door anderen in haar polsen snijden?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb met een gematigde Emo gehad, ze was mooi maar ze ging vreemd... kuthoer
Emo's....daar moet je ook verre van blijven. Gothics daarentegenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb met een gematigde Emo gehad, ze was mooi maar ze ging vreemd... kuthoer
Niet dat ik weet en heb geen littekens bij haar ontdekt.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ze liet zich door anderen in haar polsen snijden?
ik las gaysquote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Janetje het volgende:
Guys, verzin eens wat nieuws.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Janetje het volgende:
Guys, verzin eens wat nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |