quote:Lindsay Lohan betrapt op seks in toilet
Lindsay Lohan moest toiletten schoonmaken in de afkickkliniek waar ze momenteel verblijft. De actrice gaf een eigen invulling aan de opdracht. Ze nam een knappe patiënt mee en werd even later betrapt. "Een hoop gekreun trok onze aandacht", vertelt één van de medewerkers. "Toen we de deur open deden zagen we Lindsay met een jongen. Het was overduidelijk dat ze seks met elkaar hadden."
"Stoute kinderen"
Het nieuwtje ging uiteraard als een lopend vuurtje door de kliniek. "De jongen voldeed aan Lindsay's eisen. Hij is lang, heeft bruin haar en is erg gespierd", vertelt een bron. Lohan voelde zich na het 'incident' ongemakkelijk. "Net twee stoute kinderen die stiekem hadden staan zoenen in het fietsenhok", grapt de medewerker, meldt De Telegraaf. (hln)
bronquote:Drugs, Rape and DUIs!!!!!
This is going to blow your mind! Michael Lohan “in his own words.”
Perez just got off the phone with Lindsay’s father and he gave us an exclusive interview about his family and ex-wife, Dina. We were talking with him for almost twenty minutes.
This is the most candid interview Michael Lohan has ever given.
And, we caught it all on tape - so there will not be any accusations of misquoting.
In our chat, Michael exclusively told PerezHilton.com that….
- Despite a court order, Dina is trying to prevent him from seeing his children.
- Dina is not supportive of a reconciliation with Lindsay.
- Dina is a cocaine user and abuser….and that he has proof!
- Dina’s new boyfriend is a rapist and a bad influence around his kids.
- Dina has had more than five drunk driving incidents resulting in accidents, which have not been caught by police.
- And much MUCH more!!!!!!!!!!!!!!!!
Is this crazy or what????
We’re transcribing the tape now.
Every single word he said….coming up!!!!
bronquote:Dina Responds!!!!
This is why we love the Lohans. They never know when to shut the fuck up!
Lindsay’s father, Michael, gave us this shocking interview, the most explosive and candid of his life.
In his exclusive chat with Perez, he claims that Dina is still using cocaine and exploiting Lindsay for financial gain, amongst other incendiary allegations.
Now, Dina Lohan is firing back!
Responding to our exclusive interview with Michael, Dina gave our friends and colleagues at VH1 this statement:
“Now the world will know why eight people were issued criminal stay away orders of protection until 2011 against Michael Lohan.”
How vague!
We love it!
Long live the Lohans, the best family in America!!!!!!!
quote:Lindsay Lohan betrapt op druggebruik in rehab.
Lindsay Lohan heeft een positieve drugstest afgelegd. De actrice schreeuwde moord en brand toen ze de test moest ondergaan. Nu blijkt ook waarom. De positieve test kan nare gevolgen hebben.
Dagje cel
Als Lindsay zo doorgaat, wordt ze zonder pardon uit de afkickkliniek gezet waar ze momenteel verblijft. En dat kan haar duur komen te staan. Het feestbeest hoeft maar een dagje de cel in omdat ze zich liet opnemen in de kliniek. De actrice beloofde om voorbeeldig het afkickprogramma te volgen. Lohan kreeg de straf omdat ze betrapt werd met alcohol en cocaïne achter het stuur, meldt De Telegraaf.
quote:Lindsay Lohan neemt coke in afkickkliniek.
Lindsay Lohan komt voorlopig nog niet uit de afkickkliniek. Ze heeft weliswaar het programma van twee maanden uitgezeten, maar haar ontslag is gedwarsboomd toen ze positief testte bij een drugonderzoek. Lindsay bleek cocaïne in haar bloed te hebben.
Dieetpillen, kalmeermiddelen
Volgens insiders wist ze niet alleen coke te bemachtigen, maar heeft ze ook alcohol gedronken en vermengde ze dieetpillen met kalmeermiddelen, alles om high te raken.
Vodka in fles water
In het Australische magazine New Weekly vertelt een bron: "Ze zou elke pil nemen die ze maar kan bemachtigen. Het was duidelijk dat ze daar onder invloed rondliep. Ze zorgde ervoor dat een vriendin vodka binnensmokkelde in een fles water tijdens een van de meetings van de AA. Iedereen wil haar als vriendin, dus doen ze alles wat ze vraagt. Ik vroeg haar of ze wel de intentie had om af te kicken, en ze keek me aan alsof ik gek was. Ze doet nog altijd waar ze zin in heeft".
Met pa de bergen in
Over enkele weken zou Lindsay aan filmopnames beginnen. In mei volgend jaar moet ze een dag de cel in wegens rijden onder de invloed. Gisteren kwam haar vader haar ophalen voor een vijfdaagse retraite in de bergen van Utah, waar ze verblijft in de Mormoonse Cirque Lodge ontwenningskliniek.
Het slachtoffer:quote:This is the chick that claims Lindsay Lohan stole her fiancee from right under her. Breanna Tierney spoke to The National Enquirer and bitch lays it on thick. Breanna first met HOHAN at a patients meeting.
She said, "She came into the meeting with Riley, and she comes over and sits next to me, being overly nice. She was complimenting me on my hair and trying to be my friend. It didn't seem sincere at all.
"A few days later, I get a text message from Riley telling me he wanted to 'take a break.' I knew instantly it was because of Lindsay."
Breanna and Riley were together for three years and planning to spend their life together until HOHAN's vagina came along.
"But when he finally confessed to me that he had sex with Lindsay in one of the stairwells at Cirque — that was it, we were done. Lindsay has no morals and needs some serious help — besides drug rehab — for all her other problems."
I always say if you're not gonna eff your boyfriend in the stairwell at a rehab facility, somebody else will!
Breanna ends this tell-all by basically confirming Riley never wanted her ass. He gave her a CZ engagement ring! "I wanted to scream when the jeweler told me the stones were cheap cubic zirconias."
That's too bad, because bitch could've pawned off that ring and got herself a nose job. Maybe then Riley would love her. Don't worry Breanna, Riley will come sniffing back to you after HOHAN's thunder thighs kick him to the curb. Unfortunately, he'll be coming back to you with a little disease grown between his legs....but at least you'll have him!
quote:Lindsay Lohan gaf fortuin uit aan drank en drugs
Haar wilde levensstijl heeft Lindsay Lohan een fortuin gekost. De actrice heeft bijna vijf miljoen euro uitgegeven aan feesten, zo meldt News of the World.
Haar wilde levensstijl heeft Lindsay Lohan een fortuin gekost. De Amerikaanse actrice heeft bijna vijf miljoen euro uitgegeven aan feestjes, drank en drugs, meldt de Britse krant News of the World.
De 21-jarige Hollywood-ster, die vorige week als herboren een ontwenningskliniek in Utah verliet, verdiende miljoenen met haar rollen in films als 'Mean girls' en 'Confessions of a teenage drama queen'. Ze zou het geld net zo gemakkelijk hebben uitgegeven. Volgens boze tongen is ze inmiddels blut.
Lindsay woonde het grootste deel van het jaar in het chique Chateau Marmont Hotel, waar haar rekening naar verluidt al snel drie ton bedroeg. Hetzelfde bedrag zou ze hebben besteed aan chauffeurs, die 24 uur per dag tot haar beschikking moesten staan. Lindsay gaf naar verluidt 250 duizend euro uit aan een luxe Mercedes en een BMW, 700 duizend euro aan kleding en 350 duizend euro aan feestjes. De drie opnames in ontwenningsklinieken kostten 21, 31 en 43 duizend euro.
Inmiddels lijkt La Lohan haar leven weer een beetje op de rails te hebben. De actrice begint maandag weer met de opnamen van de film 'Dare to love me'. Ze wordt in Los Angeles bijgestaan door een buddy, die haar 24 uur per dag gaat helpen nuchter te blijven. Dat vertelt haar vader Michael Lohan aan het Amerikaanse tijdschrift People.
Lindsay wil, zodra ze aan haar verplichtingen heeft voldaan, terugkeren naar Utah. Ze heeft daar volgens haar vader al een huis op het oog. Ze denkt in de provincie minder snel terug te vallen in oude gewoonten dan in Hollywood. Ze heeft ook een nieuwe vriend, die ze heeft ontmoet in de luxe afkickkliniek. "Het is een heele leuke jongen", vertelt Michael over Riley Giles, de laatste verovering van zijn dochter.
[Novum]
quote:Lindsay Lohan voelt zich herboren.
Lindsay Lohan vindt dat haar verblijf in een ontwenningskliniek haar heeft veranderd. "Ik voel me herboren", vertelde de ster in een radioshow op de lokale zender Mix 94.1 FM in Las Vegas. "Ik word volwassen."
De 21-jarige actrice, die begin oktober de exclusieve afkickkliniek in Utah verliet, vond het ook tijd om op te groeien. "Het is fantastisch, het gaat nu zo goed met me", beweert ze.
De rossige socialite, die bekendstond om haar voorliefde voor drugs en drank en haar roekeloze rijgedrag, zegt de paparazzi dan ook te vermijden.
Muziek en liefdadigheid
Lindsay houdt zich nu vooral bezig met muziek. "Ik ben aan de slag gegaan in de studio en dat gaat heel goed", onthult ze. Ze zou aan haar derde studioalbum werken, dat een 'urban popalbum' moet worden.
Naast haar muziek wil ze tijd vrijmaken voor liefdadigheid. Lohan hoopt binnenkort een bezoekje te brengen aan Afrika. "Ik hou van kinderen en het zou fijn zijn om eens wat terug te geven."
Liefdesleven
Over haar liefdesleven is Lohan wat minder loslippig, maar volgens de Amerikaanse showbizzsite TMZ is er een nieuwe man in haar leven.
Ze zou deze week zijn gezien in een hippe club in Los Angeles, waar ze een jongen aan haar vrienden voorstelde als 'mijn nieuwe vriendje Spencer'.
quote:'Lindsay Lohan is seksverslaafd'
AMSTERDAM - Lindsay Lohan is seksverslaafd. Volgens haar ex-vriend Riley Giles gebruikte de losbandige actrice seks om haar verlangens naar alcohol en drugs te vergeten. "Lindsay is absoluut een nymfomaan."
"Ze eiste dat we seks hadden, keer op keer", verklapt de 24-jarige snowboarder.
De twee leerden elkaar kennen in een afkickkliniek in Utah waar ze beiden werden behandeld. De 21-jarige Lindsay liet zich opnemen nadat ze twee keer was aangehouden, omdat ze dronken achter het stuur zat én cocaïne in haar bezit had.
Na de behandeling van zestig dagen gingen Lindsay en Riley in een blokhut wonen, midden in de besneeuwde bergen waar ook het afkickcentrum ligt. Volgens Riley was Lindsay een fantastische sekspartner. "We kwamen dagenlang ons bed niet uit. Lindsay is zo sexy, ze heeft een fantastisch lichaam."
De Amerikaanse actrice verbrak de relatie toen ze weer was teruggekeerd naar Los Angeles. Toch denkt Riley dat nymfomaan Lindsay wel echt van hem hield. " We waren een maand lang elke dag samen en ik weet zeker dat ze van me hield, omdat ze niet stopte met huilen toen we afscheid moesten nemen op het vliegveld."
quote:Wild child Lindsay Lohan kisses THREE men in 24 hours
Last updated at 13:18pm on 31st December 2007
Comments (10)
It seems Lindsay Lohan will 'Li-Lo' no more.
The Hollywood actress, whose star has been on the wane since a series of embarrassing drunken incidents and spell in rehab, clocked up THREE men in one 24-hour spell during a trip to Capri. The Mean Girls actress, 21, first met waiter Alessandro Di Nunzio shortly after arriving on the Italian island of Capri for a film festival.
The pair exchanged phone numbers at a film showing which the actress attended with Heroes star and friend Hayden Panettiere, 18.
But she dumped her friend shortly afterwards to meet up with, and lock lips with, Di Nunzio. The pair enjoyed a meal together before getting cosy on a hotel sofa together.
But it seems Lohan has a short memory when it comes to romance - the following day she was being whisked away by another Italian hunk, older actor Eduardo Costa.
Li-Lo, dressed provocatively in a silver foil mini-dress, listened attentively to Costa's jokes, but it was not long before she was snogging again.
The older man looked like the cat who got the cream after his passionate embrace with the young star who recently reconciled with her father and is said to be leading a 'healthy' lifestyle.
Her love life is certainly buoyant, as the third of her trio of kisses was another local actor, Dario Faiella.
The son of Italian music legend Peppino Di Capri shared a few intimate moments with the actress, who is also said to be dating the ex-love of troubled pop star Britney Spears — 28-year-old music producer JR Rotem.
Her romantic exploits come after a particularly difficult year for Lindsay Lohan.
She spent weeks in rehab during her second stint in which she gave up drinking alcohol after her arrest for drink-driving in Los Angeles.
After a very promising start to her Hollywood career with producers knocking at her door to sign her up, Lohan won a reputation for being difficult and late on set and has struggled to secure further roles.
Lijkt me dat je zoiets niet doet als je nuchter bent (even drie kerels achter elkaar voor de neus van de camera's).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:21 schreef milagro het volgende:
nu ja, ze is 21, jong dus en mooi (vind ik dan), en vrij, dus ach... maar die ouwe veel te bruine gladde macho... Linday, kom op, hey!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
...........rilllllll
dat denk ik ook wel, drank in het spel, maar op zich is het allemaal niet zo erg toch, beetje zoenen, slettebakken op zijn tijd, ach... ja, kerels worden nu eenmaal aantrekkelijker als JIJ alcohol op hebtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lijkt me dat je zoiets niet doet als je nuchter bent (even drie kerels achter elkaar voor de neus van de camera's).
Dus ze zal wel weer aan de drank en misschien meer zitten. Ze ziet er op de laatste foto ook slecht uit vind ik. Flinke kringen om de ogen.
Ben benieuwd of ze het ooit leert.
Ja *ril*. Maar wat zie ik op die foto's? Plamuurt ze al haar sproetjes weg. Zonde! Maar zo kan ze er ook nog goed mee door.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:21 schreef milagro het volgende:
nu ja, ze is 21, jong dus en mooi (vind ik dan), en vrij, dus ach... maar die ouwe veel te bruine gladde macho... Linday, kom op, hey!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
...........rilllllll
volgens mij heeft ze niet eens zoveel sproetjes in haar gezicht, wel op haar armen en decolleté , dus met een beetje make up of een zonnig kleurtje zie je die gezichtssproetjes niet meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja *ril*. Maar wat zie ik op die foto's? Plamuurt ze al haar sproetjes weg. Zonde! Maar zo kan ze er ook nog goed mee door.
Je bedoelt waarschijnlijk Tara Reid. 'Bekend' van tienerniemandalletjes als American Pie en nog wat puber-horror. Uiteindelijk is ze bekender door haar losgeslagen boezem, pens van gesmolten kaarsvet en haar uitgaansleven dan de films waarin ze de simpele bimbo mocht spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:44 schreef milagro het volgende:
dat denk ik ook wel, drank in het spel, maar op zich is het allemaal niet zo erg toch, beetje zoenen, slettebakken op zijn tijd, ach... ja, kerels worden nu eenmaal aantrekkelijker als JIJ alcohol op hebt, kan heel gevaarlijk zijn
en beschamend als je weer nuchter bent, en je plots een flashback krijgt van gezoen met die enge gluup die al weken achter je aan kwijlt
maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze is 21 , dus dan mag dat allemaal nog, op mijn leeftijd wordt het pas echt treurig.. gelukkig drink ik niet
Ja die van "I can't blow that far" in the Big Lebowski. Toch leuk zo'n film op je cv.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Tara Reid. 'Bekend' van tienerniemandalletjes als American Pie en nog wat puber-horror. Uiteindelijk is ze bekender door haar losgeslagen boezem, pens van gesmolten kaarsvet en haar uitgaansleven dan de films waarin ze de simpele bimbo mocht spelen.
En daar is geen 1 foto van...ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:19 schreef static het volgende:
Ze rollen regelmatig zoenend over straat.
Chris is knapper, als vrouwquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef Turbomuis het volgende:
Eigenlijk is Samantha Ronson een mannelijke versie van Chris 'leave Britney alone' Crocker en Chris Crocker is de vrouwelijke versie van Samantha Ronson. Zoiets dan.
Chris Crocker:
[ afbeelding ]
Samantha Ronson:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
En daar is geen 1 foto van...ik geloof het pas als ik het zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar er meer onverzorgd uitzien dan stoerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:09 schreef Manono het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)antha_real_love.html
Geen drugs dus
Vind die Samantha wel leuk op de foto's in de Spits staan, stoere chick. Wel een ontzettende dopehead zo te zien maja, ze gaan gezond zijn samen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind haar er meer onverzorgd uitzien dan stoerEn gewoon lelijk. Lindsay ziet er wel weer beter uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |