Ja *ril*. Maar wat zie ik op die foto's? Plamuurt ze al haar sproetjes weg. Zonde! Maar zo kan ze er ook nog goed mee door.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:21 schreef milagro het volgende:
nu ja, ze is 21, jong dus en mooi (vind ik dan), en vrij, dus ach... maar die ouwe veel te bruine gladde macho... Linday, kom op, hey!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
...........rilllllll
volgens mij heeft ze niet eens zoveel sproetjes in haar gezicht, wel op haar armen en decolleté , dus met een beetje make up of een zonnig kleurtje zie je die gezichtssproetjes niet meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja *ril*. Maar wat zie ik op die foto's? Plamuurt ze al haar sproetjes weg. Zonde! Maar zo kan ze er ook nog goed mee door.
Je bedoelt waarschijnlijk Tara Reid. 'Bekend' van tienerniemandalletjes als American Pie en nog wat puber-horror. Uiteindelijk is ze bekender door haar losgeslagen boezem, pens van gesmolten kaarsvet en haar uitgaansleven dan de films waarin ze de simpele bimbo mocht spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:44 schreef milagro het volgende:
dat denk ik ook wel, drank in het spel, maar op zich is het allemaal niet zo erg toch, beetje zoenen, slettebakken op zijn tijd, ach... ja, kerels worden nu eenmaal aantrekkelijker als JIJ alcohol op hebt, kan heel gevaarlijk zijn
en beschamend als je weer nuchter bent, en je plots een flashback krijgt van gezoen met die enge gluup die al weken achter je aan kwijlt
maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ze is 21 , dus dan mag dat allemaal nog, op mijn leeftijd wordt het pas echt treurig.. gelukkig drink ik niet
Ja die van "I can't blow that far" in the Big Lebowski. Toch leuk zo'n film op je cv.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk Tara Reid. 'Bekend' van tienerniemandalletjes als American Pie en nog wat puber-horror. Uiteindelijk is ze bekender door haar losgeslagen boezem, pens van gesmolten kaarsvet en haar uitgaansleven dan de films waarin ze de simpele bimbo mocht spelen.
En daar is geen 1 foto van...ik geloof het pas als ik het zie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:19 schreef static het volgende:
Ze rollen regelmatig zoenend over straat.
Chris is knapper, als vrouwquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:36 schreef Turbomuis het volgende:
Eigenlijk is Samantha Ronson een mannelijke versie van Chris 'leave Britney alone' Crocker en Chris Crocker is de vrouwelijke versie van Samantha Ronson. Zoiets dan.
Chris Crocker:
[ afbeelding ]
Samantha Ronson:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
En daar is geen 1 foto van...ik geloof het pas als ik het zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar er meer onverzorgd uitzien dan stoerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:09 schreef Manono het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)antha_real_love.html
Geen drugs dus
Vind die Samantha wel leuk op de foto's in de Spits staan, stoere chick. Wel een ontzettende dopehead zo te zien maja, ze gaan gezond zijn samen
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind haar er meer onverzorgd uitzien dan stoerEn gewoon lelijk. Lindsay ziet er wel weer beter uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |