Bij mijn streams is er al een veulentje geborenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn streams bufferen als de kolere..en lopen 3 minuten achter..
waar woon jij?![]()
daar heb je inderdaad een punt. De aard van het beestje kun je natuurlijk niet veranderen (lees: palma die enkel discussies kan winnen door ieder leeg moment in het gesprek op te vullen met vuile praat zodat zij toch 90% aan het woord is en de ander er niet tussen kan komen met punten die wél van belang zouden zijn), maar de redactie is ook vuil door deze scènes te blijven scripten. Ze moeten toch inzien dat de magen van de streamers hier ondersteboven van komen te staan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Het is inderdaad maar een spel maar wie is hier nou verantwoordelijk voor?
Palma's super associale gedrag of de redactie die dat gedrag voorschrijft?
Owww en is de naam ook al bekend daarzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mijn streams is er al een veulentje geboren![]()
Natasia zei dat net. Er stond onder andere hoer.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Zei Palma dat zélf, dat haar huis is beklad?
Wat stond er dan??
Bij mij op de streams heet hij akveorquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en is de naam ook al bekend daarzo?![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mijn streams is er al een veulentje geboren![]()
Ja natuurlijk,ik keur dit ook absoluut af, maar dit is wel een van de negatieve kanten van ''in the picture staan''quote:
Bolle IIquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en is de naam ook al bekend daarzo?![]()
O.a. Gouden Kooi Hoer (Sylvia, Eric of Natasja)quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Wat stond er dan??
Relativeer Scan, het is maar een spel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet het geluid nu even uit want hier word ik echt kotsmisselijk van.
Dan zou ik me voortaan hier maar zeer politiek correct uitlaten... In jouw opinie mogen de lezers jou corrigeren door je huis te besmeuren. Ik zie de Jaap hooligans al voor je huis staan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad een punt. De aard van het beestje kun je natuurlijk niet veranderen (lees: palma die enkel discussies kan winnen door ieder leeg moment in het gesprek op te vullen met vuile praat zodat zij toch 90% aan het woord is en de ander er niet tussen kan komen met punten die wél van belang zouden zijn), maar de redactie is ook vuil door deze scènes te blijven scripten. Ze moeten toch inzien dat de magen van de streamers hier ondersteboven van komen te staan.
Je bevindt je in goed gezelschap!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
Maar nu weet ik dus nog niet over een ontslagronde voor Jaap is aangevraagd
Volgens mij niet, volgens mij kan het voor deze week ook niet meer.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
Maar nu weet ik dus nog niet over een ontslagronde voor Jaap is aangevraagd
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij niet, volgens mij kan het voor deze week ook niet meer.
Ik wil wel even duidelijk hebben dat ik niet de vader ben.... je weet hoe het gaat hier op de fora.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij mij op de streams heet hij akveor![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij niet, volgens mij kan het voor deze week ook niet meer.
niet verbaasd. sommige streamers gaan echt heel ver in hun fanatieke gedrag, wat varieert van politie bellen om hun bezorgdheid te uiten tot overweging van het plaatsen van advertenties in de telegraaf om hun steun aan huub te laten zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Gert het volgende:
Wat stond er dan??
Nee ik vraag het me af, zie de leestekens.quote:
Met allemaal positieve kreten, zeker? Ze kreeg immers toch zoveel bijval?quote:
Nee, ik vroeg me af of je echt denkt dat iedereen en dus ook Palma loopt te acteren?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Nee ik vraag het me af, zie de leestekens.
Ik geloof helemaal niet dat Palma loopt te acteren ,dat is juist wat me bezorgd maakt.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of je echt denkt dat iedereen en dus ook Palma loopt te acteren?
Zo ja, dan hebben we in Nederland een nieuwe Meryl Streep dus
Dat was ikquote:
Zegt hij dat? Want er is geen woord over gesproken vannacht voor zover ik weetquote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft dus voor Jaap aangevraagd.
Het enige positieve wat Eric tot nu toe aan het programma heeft bijgedragen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef Desii het volgende:
Stemronde voor Jaap is aangevraagd door Eric
En toch denk ik dat hier veel mensen zijn die de redaktie meer credits geven dan ze verdienen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:51 schreef Kinga het volgende:
Moeilijk wordt dat spel, als de redactie bepaalde mensen níet eruit wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |