Hhahaha wacht ff hoorquote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef calvobbes het volgende:
En heb je bewijzen voor je beweringen?
Er zijn geen bewijzen dat het op die dag anders zou gegaan dan op andere dagen. Jij hebt geen bewijzen dat NORAD wel op tijd zou zijn, dat die Wargames plaatsvonden tijdens de aanslagen etc.quote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens my zeg je dus nu ook verkapt dat het een inside job is. iig zo dat allerlei instanties medewerking heeft verleend zodat het precies volgens plan kon gaan.
Probeer jij maar eens een muis te vangen als er 4 verschillende rondlopen en je weet niet waar... Benieuwd of het jou lukt.quote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Lambiekje het volgende:
8:11 en 10.10 is 2 uur![]()
Men wist dus 2 uur lang dat er rotzooi in het luchtruim is.
Maar jy vindt dus niet dat de 19 lapdansarabiertjes geen ongelovelijk mazzel hebben gehad op die ene dag.quote:Op maandag 23 april 2007 21:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn geen bewijzen dat het op die dag anders zou gegaan dan op andere dagen. Jij hebt geen bewijzen dat NORAD wel op tijd zou zijn, dat die Wargames plaatsvonden tijdens de aanslagen etc.
Jazeker .quote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies alles verliep volgens plan. Maar konden de 19 kapertjes daar wel van uitgaan. Dit is toch te gemakkelijk op deze manier.
Volgens my zeg je dus nu ook verkapt dat het een inside job is. iig zo dat allerlei instanties medewerking heeft verleend zodat het precies volgens plan kon gaan.
Dat blijkt wel.quote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef MMXMMX het volgende:
Hhahaha wacht ff hoor
Ik hoef mijn mening niet te bewijzen .
Ik spreek namelijk hier niet in feiten.
Lijk je het toch wel behoorlijk zeker te weten.quote:Norad had gewoon een standown order zo simpel is het .
Is dat ook een mening of een feit?quote:Naar mijn mening : 9/11 is verlopen volgens plan er is naar mijn mening bijna niks misgegaan .
NORAD heeft gedaan wat er van hun is verwacht en de leiding gevende op crusiale plekken binnen de overheid zijn gepromofeerd en of hebben ere onderscheidingen gehad .
Men wist wel waar. Alleen men deed niets. En uiteraard volgens de laatste versie was NORAD een phantom F11 aan het volgen. Ik vind dat er onkunde en incompentie was door FAA en NORAD. Dat commissie zegt van niet dat zal me een worst wezen. Er was gewoon incompentie. Maar net paar weekjes voor de aanslagen was eindverantwoordelijk van NORAD afgepakt en was Cheney in full command. Ik vind dat highly verdacht.quote:Op maandag 23 april 2007 21:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een muis te vangen als er 4 verschillende rondlopen en je weet niet waar... Benieuwd of het jou lukt.
Jawel.quote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Lambiekje het volgende:
Maar jy vindt dus niet dat de 19 lapdansarabiertjes geen ongelovelijk mazzel hebben gehad op die ene dag.
quote:Mensen worden in de loop der tijd gewoon gepromoveerd hoor. Als er dingen zijn gebeurd die je niet had kunnen voorkomen, loopt een promovatie over het algemeen geen gevaar.
quote:Ik zie dus nog steeds geen bewijzen dat NORAD de aanslagen bewust heeft laten gebeuren
Dat is jouw mening. Geen feit.quote:Op maandag 23 april 2007 21:34 schreef Lambiekje het volgende:
Men wist wel waar. Alleen men deed niets.
Incompetentie is wel wat anders dan de aanslagen bewust hebben laten gebeuren.quote:En uiteraard volgens de laatste versie was NORAD een phantom F11 aan het volgen. Ik vind dat er onkunde en incompentie was door FAA en NORAD. Dat commissie zegt van niet dat zal me een worst wezen. Er was gewoon incompentie.
Dat mag je vinden. Het bewijst niks.quote:Maar net paar weekjes voor de aanslagen was eindverantwoordelijk van NORAD afgepakt en was Cheney in full command. Ik vind dat highly verdacht.
dat is nu JUIST het incompetentie ..daardoor kon het precies volgens plan gaan. Cheney was in command.quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Geen feit.
[..]
Incompetentie is wel wat anders dan de aanslagen bewust hebben laten gebeuren.
En jij hebt geen bewijzen dat Cheney bepaalde zaken heeft tegengehouden of dat bepaalde zaken op 9/11 ineens compleet anders zijn gegaan.quote:Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
dat is nu JUIST het incompetentie ..daardoor kon het precies volgens plan gaan. Cheney was in command.
Misschien is die wel weggepromoveerd....quote:Op maandag 23 april 2007 21:49 schreef MMXMMX het volgende:
Eberhart was promoted to head the new "Northern Command" established in October of 2002.
Het zegt heel veelquote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien is die wel weggepromoveerd....
Northern command klinkt als Alaska ofzo.
Het zegt niks...
En dat wil nog niet zeggen dat er sprake was van een complot of dat Norad de opdracht had om toe te kijken.quote:Op maandag 23 april 2007 21:54 schreef MMXMMX het volgende:
Het zegt er is niks mis gegaan en alles ging volgens plan
Zomaar wat beweren is makkelijker dan goed beargumenteren hoe en waarom het gebeurd is.quote:Op maandag 23 april 2007 22:01 schreef merlin693 het volgende:
ontkennen is makkelijker dan toegeven...
Eerlijk duurt het langst want al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel .quote:Op maandag 23 april 2007 22:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zomaar wat beweren is makkelijker dan goed beargumenteren hoe en waarom het gebeurd is.
Zomaar wat beweren is makkelijker dan bewijzen of dat het zo gebeurd is.
Laten we daar dan gewoon op wachten ipv allerlei beschuldigingen te gaan uiten zonder bewijs daarvoor.quote:Op maandag 23 april 2007 22:18 schreef MMXMMX het volgende:
Eerlijk duurt het langst want al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel .
Hahahah wacht ff hoor .quote:Op maandag 23 april 2007 22:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Laten we daar dan gewoon op wachten ipv allerlei beschuldigingen te gaan uiten zonder bewijs daarvoor.
Ik weet niet waar en hoe ze dat bewijs precies gevonden hebben. Maar ik heb meer vertrouwen in de FBI dan in jouw beweringen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:35 schreef MMXMMX het volgende:
De FBI beschuldgt 19 arabieren van 9/11 .
Waar was het beweis hiervoor ook al weer te vinden ?
Ja maar jouw mening cq bewering dat NORAD de opdracht heeft gekregen om niet in te grijpen is dus geen vaststaand feit.quote:BTW Norad heeft geen gekaapt vliegtuig neergehaald dat hoeft niet bewezen te worden dat is een fast staand feit .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |