abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48648128
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef calvobbes het volgende:

En heb je bewijzen voor je beweringen?
Hhahaha wacht ff hoor

Ik hoef mijn mening niet te bewijzen .
Ik spreek namelijk hier niet in feiten .
Ik ventileer alleen mijn mening

Nogmaals voor jou dan .

Naar mijn mening : 9/11 is verlopen volgens plan er is naar mijn mening bijna niks misgegaan .
NORAD heeft gedaan wat er van hun is verwacht en de leiding gevende op crusiale plekken binnen de overheid zijn gepromofeerd en of hebben ere onderscheidingen gehad .

Er is niet 1 kop gerold omdat er iets zou zijn misgegaan of zo .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_48648161
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:

Volgens my zeg je dus nu ook verkapt dat het een inside job is. iig zo dat allerlei instanties medewerking heeft verleend zodat het precies volgens plan kon gaan.
Er zijn geen bewijzen dat het op die dag anders zou gegaan dan op andere dagen. Jij hebt geen bewijzen dat NORAD wel op tijd zou zijn, dat die Wargames plaatsvonden tijdens de aanslagen etc.
pi_48648236
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Lambiekje het volgende:

8:11 en 10.10 is 2 uur

Men wist dus 2 uur lang dat er rotzooi in het luchtruim is.
Probeer jij maar eens een muis te vangen als er 4 verschillende rondlopen en je weet niet waar... Benieuwd of het jou lukt.
  maandag 23 april 2007 @ 21:29:40 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48648305
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen dat het op die dag anders zou gegaan dan op andere dagen. Jij hebt geen bewijzen dat NORAD wel op tijd zou zijn, dat die Wargames plaatsvonden tijdens de aanslagen etc.
Maar jy vindt dus niet dat de 19 lapdansarabiertjes geen ongelovelijk mazzel hebben gehad op die ene dag.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48648400
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Precies alles verliep volgens plan. Maar konden de 19 kapertjes daar wel van uitgaan. Dit is toch te gemakkelijk op deze manier.

Volgens my zeg je dus nu ook verkapt dat het een inside job is. iig zo dat allerlei instanties medewerking heeft verleend zodat het precies volgens plan kon gaan.
Jazeker .
Bewust of onbewust en of gedwongen medewerking verleent
pi_48648415
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef MMXMMX het volgende:

Hhahaha wacht ff hoor

Ik hoef mijn mening niet te bewijzen .
Ik spreek namelijk hier niet in feiten.
Dat blijkt wel.
Maar als je roept
quote:
Norad had gewoon een standown order zo simpel is het .
Lijk je het toch wel behoorlijk zeker te weten.
quote:
Naar mijn mening : 9/11 is verlopen volgens plan er is naar mijn mening bijna niks misgegaan .
NORAD heeft gedaan wat er van hun is verwacht en de leiding gevende op crusiale plekken binnen de overheid zijn gepromofeerd en of hebben ere onderscheidingen gehad .
Is dat ook een mening of een feit?

Mensen worden in de loop der tijd gewoon gepromoveerd hoor. Als er dingen zijn gebeurd die je niet had kunnen voorkomen, loopt een promovatie over het algemeen geen gevaar.
En onderscheidingen, tja, ik weet niet welke je bedoeld want je spreekt dus in meningen, maar misschien dat die persoon iets anders heeft gedaan dan het allemaal laten gebeuren.

Ik zie dus nog steeds geen bewijzen dat NORAD de aanslagen bewust heeft laten gebeuren.
  maandag 23 april 2007 @ 21:34:14 #57
52357 Lambiekje
pi_48648515
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Probeer jij maar eens een muis te vangen als er 4 verschillende rondlopen en je weet niet waar... Benieuwd of het jou lukt.
Men wist wel waar. Alleen men deed niets. En uiteraard volgens de laatste versie was NORAD een phantom F11 aan het volgen. Ik vind dat er onkunde en incompentie was door FAA en NORAD. Dat commissie zegt van niet dat zal me een worst wezen. Er was gewoon incompentie. Maar net paar weekjes voor de aanslagen was eindverantwoordelijk van NORAD afgepakt en was Cheney in full command. Ik vind dat highly verdacht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48648537
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Lambiekje het volgende:

Maar jy vindt dus niet dat de 19 lapdansarabiertjes geen ongelovelijk mazzel hebben gehad op die ene dag.
Jawel.
Maar een stel anderen hadden de pech dat 'hun' vliegtuig in opstand kwam. Laten we dat niet vergeten.

En bij dergelijke aanslagen zoekt men wel uit wat de zwakke plekken zijn en hoe het aangepakt moet worden. Je gaat niet met een schroevendraaier op een massief stalen deur af. Als je daar naar binnen wilt, dan zoek je een andere manier of een gat in de beveiliging.

Lijkt me logisch. Ook al was het een zelfmoordmissie, ze zullen wel onderzocht hebben hoeveel kans ze hadden dat ze voortijdig werden neergehaald.
  maandag 23 april 2007 @ 21:36:05 #59
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_48648615
quote:
Mensen worden in de loop der tijd gewoon gepromoveerd hoor. Als er dingen zijn gebeurd die je niet had kunnen voorkomen, loopt een promovatie over het algemeen geen gevaar.
quote:
Ik zie dus nog steeds geen bewijzen dat NORAD de aanslagen bewust heeft laten gebeuren
pi_48648623
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:34 schreef Lambiekje het volgende:

Men wist wel waar. Alleen men deed niets.
Dat is jouw mening. Geen feit.
quote:
En uiteraard volgens de laatste versie was NORAD een phantom F11 aan het volgen. Ik vind dat er onkunde en incompentie was door FAA en NORAD. Dat commissie zegt van niet dat zal me een worst wezen. Er was gewoon incompentie.
Incompetentie is wel wat anders dan de aanslagen bewust hebben laten gebeuren.
quote:
Maar net paar weekjes voor de aanslagen was eindverantwoordelijk van NORAD afgepakt en was Cheney in full command. Ik vind dat highly verdacht.
Dat mag je vinden. Het bewijst niks.
pi_48648834
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef merlin693 het volgende:

[..]

[..]
En nu?
  maandag 23 april 2007 @ 21:41:07 #62
52357 Lambiekje
pi_48648902
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Geen feit.
[..]

Incompetentie is wel wat anders dan de aanslagen bewust hebben laten gebeuren.
dat is nu JUIST het incompetentie ..daardoor kon het precies volgens plan gaan. Cheney was in command.
pi_48649036
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef Lambiekje het volgende:

dat is nu JUIST het incompetentie ..daardoor kon het precies volgens plan gaan. Cheney was in command.
En jij hebt geen bewijzen dat Cheney bepaalde zaken heeft tegengehouden of dat bepaalde zaken op 9/11 ineens compleet anders zijn gegaan.

Vermoedens, aannames, interpretaties....
  maandag 23 april 2007 @ 21:44:55 #64
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_48649113
wow...woow wouwle go on
  maandag 23 april 2007 @ 21:47:48 #65
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_48649239
weapons off mass distruction...have to be found in " Irack" to couse a real bullshit

damn we dont find them...

use the old contracts...repeat..use theold contracts
pi_48649328
General Ralph Eberhart was in charge of NORAD on 9/11/01. NORAD's Cheyenne Mountain Operations Center maintains up-to-the-second monitoring of airspace over the entire nation. It would have easily tracked the unfolding attack from 8:20, when Flight 11 went off course, to 10:06, when Flight 93 crashed. Instead of dispatching interceptors from bases near the targets, or calling for intercepts from multiple bases, it chose a few far-away bases. Eberhart was promoted to head the new "Northern Command" established in October of 2002.

Ralph Eberhart was in charge of NORAD on 9/11/01.

A real Hero woehahahahaha he is .

BRON http://911review.com/coverup/

[ Bericht 9% gewijzigd door MMXMMX op 23-04-2007 21:59:13 ]
pi_48649448
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:49 schreef MMXMMX het volgende:

Eberhart was promoted to head the new "Northern Command" established in October of 2002.
Misschien is die wel weggepromoveerd....
Northern command klinkt als Alaska ofzo.

Het zegt niks...

edit: Als je kijkt naar de rest van zijn cariere, dan zie je dat die eens in de zoveel tijd wel gepromoveerd werd. Dus ook deze verandering in carriere is, zeker voor mij, geen overtuigend bewijs.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ralph_Eberhart

En zijn rang is ook niet hoger geworden sinds augustus 1997.
pi_48649527
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Misschien is die wel weggepromoveerd....
Northern command klinkt als Alaska ofzo.

Het zegt niks...
Het zegt heel veel

Het zegt er is niks mis gegaan en alles ging volgens plan
pi_48649605
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:54 schreef MMXMMX het volgende:

Het zegt er is niks mis gegaan en alles ging volgens plan
En dat wil nog niet zeggen dat er sprake was van een complot of dat Norad de opdracht had om toe te kijken.
  maandag 23 april 2007 @ 22:01:55 #70
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_48649840
ontkennen is makkelijker dan toegeven...
pi_48650176
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:01 schreef merlin693 het volgende:
ontkennen is makkelijker dan toegeven...
Zomaar wat beweren is makkelijker dan goed beargumenteren hoe en waarom het gebeurd is.
Zomaar wat beweren is makkelijker dan bewijzen of dat het zo gebeurd is.
pi_48650483
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zomaar wat beweren is makkelijker dan goed beargumenteren hoe en waarom het gebeurd is.
Zomaar wat beweren is makkelijker dan bewijzen of dat het zo gebeurd is.
Eerlijk duurt het langst want al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel .
pi_48650562
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:18 schreef MMXMMX het volgende:

Eerlijk duurt het langst want al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel .
Laten we daar dan gewoon op wachten ipv allerlei beschuldigingen te gaan uiten zonder bewijs daarvoor.
pi_48651093
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Laten we daar dan gewoon op wachten ipv allerlei beschuldigingen te gaan uiten zonder bewijs daarvoor.
Hahahah wacht ff hoor .

De FBI beschuldgt 19 arabieren van 9/11 .
Waar was het beweis hiervoor ook al weer te vinden ?

BTW Norad heeft geen gekaapt vliegtuig neergehaald dat hoeft niet bewezen te worden dat is een vaststaand feit.

[ Bericht 6% gewijzigd door MMXMMX op 23-04-2007 22:42:15 ]
pi_48651317
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:35 schreef MMXMMX het volgende:

De FBI beschuldgt 19 arabieren van 9/11 .
Waar was het beweis hiervoor ook al weer te vinden ?
Ik weet niet waar en hoe ze dat bewijs precies gevonden hebben. Maar ik heb meer vertrouwen in de FBI dan in jouw beweringen.

Jij hebt diverse beweringen gedaan die gewoon niet klopten en jij hebt geen bewijs dat de beweringen van de FBI of NORAD niet kloppen.
quote:
BTW Norad heeft geen gekaapt vliegtuig neergehaald dat hoeft niet bewezen te worden dat is een fast staand feit .
Ja maar jouw mening cq bewering dat NORAD de opdracht heeft gekregen om niet in te grijpen is dus geen vaststaand feit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')