abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 april 2007 @ 12:23:45 #101
22592 crew  Ole
pi_48700700
En om maar even OT te gaan: toen alles nog goed ging met de Breukhoventjes hing Connie meerdere malen per week aan de telefoon.
Nu belt ze dagelijks met haar advocaat
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 april 2007 @ 12:24:22 #102
22592 crew  Ole
pi_48700722
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Privé ook niet maar Zijonline wel dan nee dus.
Ik vind Privé dan nog nét even iets betrouwbaarder Haaibaaike
  woensdag 25 april 2007 @ 12:25:43 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48700779
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:

Privé ook niet maar Zijonline wel dan nee dus.

Waarom doe je zo tegen mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 25 april 2007 @ 13:17:15 #104
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48702671
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom doe je zo tegen mij.
Bedoelde niet zo Copycat Sorrie.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:18:45 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48702726
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik vind Privé dan nog nét even iets betrouwbaarder Haaibaaike
Ik ook Ole .
  woensdag 25 april 2007 @ 13:19:59 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48702776
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:

Bedoelde niet zo Copycat Sorrie.
We're cool again .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 25 april 2007 @ 13:20:43 #107
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48702796
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

We're cool again .
Thanx
pi_48703077
en de soap continues

Jordy Breukhoven klapt uit de school
door onze redactie
AMSTERDAM - Jordy Breukhoven verbreekt het stilzwijgen over de huwelijksgeruchten van zijn ouders. Volgens hem zijn Connie en Hans nog steeds bij elkaar vanwege het geld. "Mijn mening over het hele verhaal: dat ze nog gewoon getrouwd zijn om financiële redenen. Het gaat hier om tientallen miljoenen euro's. Als je eens wist wat voor een papierwerk en gedoe daar bij komt kijken om dat rond te maken..."

Het beeld dat Jordy schetst van het huwelijk van zijn ouders is niet positief. Volgens hem blijven ze bij elkaar vanwege het geld. "Mijn vader heeft een huis gekocht en op mijn moeders naam gezet en zij krijgt elke maand een x-bedrag van hem. Af en toe gaan ze samen naar premières om op de foto te gaan. Persoonlijk zou ik het niet trekken om op zo'n manier te leven, maar daar kiezen ze zelf voor."

Omdat hij geen contact meer met zijn ouders heeft, weet hij niet wat er momenteel allemaal speelt in Huize Breukhoven. "Ik kan het verhaal dus niet bevestigen, maar er zal wel een kern van waarheid in zitten." Jordy sluit het niet uit dat zijn vader door 'de hele situatie' inderdaad is vreemdgegaan. Met de 'situatie' bedoelt hij de gezinssituatie bij de Breukhovens. Hans en Connie zouden niet altijd op één lijn zitten als het om de kinderen gaat. Dit zou volgens Jordy wel eens van invloed kunnen zijn op de relatie van zijn ouders. "Mocht mijn vader inderdaad zijn vreemdgegaan, dan is dat zeker geen oplossing voor de hele situatie. Ik vind dat, als je echt ergens mee zit, je moet leren daarover te praten. En dat doet mijn vader dus niet."

Bron: telegraad
pi_48716743
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_48757728
HUISADVOCAAT WEET VAN NIETS! CONNNIE EN HANS BREUKHOVEN WILLEN SANTEGOEDS ACHTER TRALIES
Connie en Hans Breukhoven willen Evert Santegoeds, hooofdredacteur van het weekblad Prive achter de tralies zien. Het meest besproken 'liefdespaar' van Nederland begint namelijk geen kort geding tegen Prive of Santegoeds over diens publicaties over hun stukgelopen huwelijk, de Belgische minnares van Hans en een mogelijk liefdeskind dat Hans bij zijn Belgische bijvrouw verwekte, maar een strafzaak. Helaas lijkt ook dit weer eens leugen in een zo langzamerhand lange rij, want Mr. Kalff de advocaat van het de Breukhovens weet namelijk van niets....

In plaats van met Albert Verlinde van RTL Boulevard te bellen over een strafzaak die Connnie en Hans Breukhoven willen beginnen tegen Prive's hoofdredacteur Evert Santegoeds en verslaggever Leo van Rooijen, hadden de Breukhoventjes vanaf het terras in Zuid-Frankrijk beter even met hun advocaat Mr Kalff kunnen bellen. want die weet namelijk helemaal van niets van een mogelijke gang naar de rechter. Hij is dan ook met zekerheid niet de advocaat die Connie en Hans een grote kans van slagen heeft toegedicht bij hun poging het weekblad middels een strafzaak de mond te snoeren over hun huwelijksgeluk of het juist ontbreken van dat geluk.

'Huisvriend' Albert Verlinden meldde het met een zeker genoegen: Connie en Hans Breukhoven gaan het weekblad Prive aanpakken over recente publicaties over Hans Belgische minnares, de zoektocht van Connie naar die minnares waarbij ze geen middel schuwde en het interview van Prive met die minnares. Allemaal gelogen volgens Connie en Hans. Maar vreemd genoeg kiezen Connie en Hans niet voor een directe gang naar de rechter middels het aanspannen van een kort geding, maar kiezen ze voor een strafzaak tegen Santegoeds en Van Rooijen.

De Breukhoventjes lachen namelijk om de schadevergoeding van pakweg tienduizend euro die zij zouden krijgen als ze in kort geding zouden winnen. Dus kiezen ze voor een andere aanpak: ze willen de hoofdredacteur en verslaggever van het weekblad zelf financieel treffen en beginnen daarom een strafzaak. Beiden zouden dan kunnen worden veroordeeld tot een boete en/of taakstraf.

Helaas Voor Connie en Hans zal die aanpak op een paar juridische beletsels stuiten, want de uitgever van het weekblad Prive is verantwoordelijk voor de uitgave en niet de hoofdredacteur en/of verlsaggevers.

Waarschijnlijk wist Hans Breukhoven dat ook wel toen hij Albert Verlinde op zijn Zuidfranse terras plotseling te woord diende te staan toen Connnie tegen Albert gekird had: "We gaan een strafzaak beginnen". Waarschijnlijk uit pure liefde gooide Hans toen maar de strafzaak de ether in....

Serieus nam hij het blijkbaar allemaal niet, want hij lichte niet eens zijn huisadvocaat Mr. Kalff in. Die reageerde vanavond totaal verbaasd. "Rechtszaak? Ik weet helemaal van niets," zei Kalff tegen een verslaggever van het weekblad Prive die hem de publicatie over zijn clienten in het volgende nummer van het weekblad wilde voorleggen zodat Hans en Connie kunnen reageren op de nog komende onthullingen. Later donderdagavond toen hij door verschillende media bijgepraat was over de zaak die hij moet aanspannen was hij blijkbaar ook nog niet volop met de zaak bezig. Tegen SBS Shownieuws zei Kalff "nog niet te weten of Santegoeds een geldlboete of een taakstraf boven het hoofd hangt omdat hij geen idee had wat voor straf op het mogelijke -niet nader door de Breukhovens omschreven vergrijp- van de hoofdredacteur en de verslaggever staat

Met de aankondiging van een strafzaak tegen het weekblad lijken Connie en Hans aan de buitenwereld te willen vertellen wat bijna niemand meer gelooft- dat zij heel gelukig zijn samen. het feit dat Connnie Albert op tv liet vertellen dat zij zich samen met hans op een terras in Zuid-Frankrijk bevond kan niet anders worden beschouwd als een uitnodiging aan de bladen om het liefdesgeluk van Hans en Connie op de gevoelige plaat te komen vastleggen. De bladen zijn deze week in heuse oorlog verwikkeld rond het nieuws van de vermeende minnares van Hans en het nieuws van de blijkbaar ophande zijnde scheiding.

In Belgie, waar de affaire van de Free Record Shop-baas met zijn 'schoonmaakster', zoals de Belgen Beatrice omschrijven, nu ook nieuws is geworden, gaat overigens het gerucht dat Connie en Hans gebruik maken van een echtscheidingssluiproute. Een advocaat in Antwerpen zou de scheiding -lees verdeling van de miljoenen- voorbereiden, waarna de zaak panklaar aan een Nederlandse rechter zou worden gepresenteerd zodat de scheiding geen nieuw mediaspektakel wordt. Bovendien zou vooral Connie gruwen van de cameraploegen en papparazzi bij de scheiding. zijonline
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 april 2007 @ 00:25:56 #111
22592 crew  Ole
pi_48760263
Blijft smullen dit
pi_48786367
quote:
Topadvocaat acht Connie kansloos
Connie Breukhoven heeft Evert Santegoeds aangeklaagd wegens laster, maar volgens een Utrechtse topadvocaat is ze kansloos.

Connie Breukhoven is kansloos in de zaak die ze wegens laster en smaad heeft aangespannen tegen Evert Santegoeds, de hoofdredacteur van roddelblad Privé. Dat zegt de Utrechtse strafpleiter Piet Doedens tegen de entertainmentwebsite Sterrenstek. "Ik zou wel tien keer op mijn hoofd krabben voor ik aan deze zaak zou beginnen."

Volgens de advocaat is uit diverse publicaties gebleken dat Connie niet altijd even betrouwbaar is. "Dat is een heikel punt in deze zaak. Strafrechtelijk gesproken liggen smaad en laster niet eenvoudig. Santegoeds moet wel zeer veel feitelijke onjuistheden hebben gepubliceerd, terwijl ik aanneem dat hij zich uitstekend zal hebben gedocumenteerd alvorens tot publicatie over te gaan."

Het blad van Santegoeds schreef onlangs in een artikel dat de Clinic for Injectables van Connie wordt geplaagd door financiële tegenvallers. Privé verloor daarop een kort geding en moest een schadevergoeding betalen van zesduizend euro en werd door de rechter opgedragen een rectificatie te plaatsen.

Hans en Connie Breukhoven nemen daar geen genoegen mee en beginnen een strafzaak omdat het weekblad vorige week opnieuw met vermeende lasterlijke publicaties kwam. Daarbij werden alle pijlen gericht op Hans Breukhoven, die er een minnares op zou nahouden. De Breukhovens hopen dat Santegoeds nu zwaarder wordt gestraft, met een hogere boete of een taakstraf.

Doedens adviseert het stel de zaak te vergeten. Omdat Santegoeds hoor en wederhoor heeft toegepast en de familie zelf de publiciteit niet schuwt, hebben ze volgens hem geen sterke zaak.

Piet Doedens verdedigde in de jaren tachtig met succes de verdachte in de Zaanse paskamermoord. Ook was hij de advocaat van grote criminelen als de Hakkelaar en Charles Z. en was hij een tijdje wekelijks op televisie te zien in de Asoshow bij de KRO.

[Novum]
pi_48786810
Die kop van Hans ook altijd . Net alsof hij altijd een sateprikker verticaal in z'n mond heeft zitten.
pi_48814523
Mja, die Hans lijkt me niet te vertrouwen..
Evert eigelijk ook niet zo.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 29 april 2007 @ 11:52:58 #115
167723 sanni
Acima de seu
pi_48828293
Joh man die Santegoeds die heeft gewoon elke keer geld gereserveerd voor dit soort zaken.
Dat hele blad Prive is een en al roddel en achterklap en mensen smullen ervan. Zolang mensen
dit soort bladen blijven kopen en hun voyeurisme blijven ten toonspreiden dan zal dit soort
'onzin' altijd zijn weg in de maatschappij blijven vinden.
pi_48875945
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:52 schreef sanni het volgende:
Joh man die Santegoeds die heeft gewoon elke keer geld gereserveerd voor dit soort zaken.
Dat hele blad Prive is een en al roddel en achterklap en mensen smullen ervan. Zolang mensen
dit soort bladen blijven kopen en hun voyeurisme blijven ten toonspreiden dan zal dit soort
'onzin' altijd zijn weg in de maatschappij blijven vinden. [afbeelding]
Mee eens, maar vergeet niet dat de personen in kwestie ook vaak zelf die bladen (dus niet alleen Privé) nieuws verstrekken (en of dat altijd wáár is?) en als er dan wat minder leuks valt te melden zijn de 'sterren' opeens niet thuis. Het mes snijdt aan twee kanten, net zo scherp of net zo vleiend, en het ligt er maar net aan wie er baat bij hebben.

Conny Breukhoven neemt revanche op haar afvallige kinderen!
Heeft Connie Breukhoven op subtiele wijze wraak genomen op haar afvallige kinderen, Jordi en Constanza, die de zelfbenoemde diva vier jaar geleden onaangenaam verraste door haar priveleven op straat te gooien? Het heeft er schijn van nu boven water komt dat Connie met haar andere kinderen, Marvin en Shanna in het onroerend goed is gestapt. Eerste aankoop: appartementen ter waarde van 650.000 euro!

De liefde tussen Connie en ook echtgenoot Hans Breukhoven voor hun knderen Jordi en Constanza is al jaren niet meer wat die ooit was. De ruzie, die vier jaar geleden escaleerde, leidde er zelfs toe dat de kinderen een groep criminele Marokkanen op het dak van hun ouders stuurden. Recent vertelde Jordi nog dat zijn ouders, in tegenstelling tot wat die zelf vertellen over hun huwelijk- geen gezamenlijk leven meer hebben.

En dat komt ze, zo schrijft de website Sterrenstek, nu duur te staan. De site heeft de hand weten te leggen op het omonstotelijke bewijs dat zoon Jordy en dochter Constanza definitief uit de gratie van hun moeder zijn!

Sterrenstek ontdekte namelijk dat Conny samen met haar zoon Marvin en dochter Shanna appartementen heeft gekocht in Rotterdam. Het kan niet anders zijn alsdat de aankopen bedoeld zijn als een appeltje voor de dorst.
Het betreft geen miljoenenaankoop. Totaal is er voor ruim 650.000,-- euro aan onroerend goed gekocht en Conny heeft dat via haar bedrijf "Vanessa Euro Promontion B.V." gedaan.

Het kan niet anders, zo concludeert Sterrenstek, dat door deze actie een definitieve breuk tussen de twee afvallige kinderen en vader en moeder Breukhoven een feit is! Het complete verhaal plus de bewijzen zie je bij Sterrenstek! zijonline.

Kan hier niet aan afleiden dat het handel in onroerend goed betreft, misschien is er wel een andere reden? Overigens zijn Connie en Hans weer terug uit Nice meldde Boulevard en volgens medepassagiers zaten de twee niet naast elkaar in het vliegtuig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 30-04-2007 23:33:08 ]
pi_48876000
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Die kop van Hans ook altijd . Net alsof hij altijd een sateprikker verticaal in z'n mond heeft zitten.

hij lijkt ook een beetje op deze >>>
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48876046

[ Bericht 100% gewijzigd door Suko op 30-04-2007 23:32:22 ]
pi_48876338
wat voor onbetamelijke onwelgevalligheid stond daar, Suko
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48876547
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:41 schreef milagro het volgende:
wat voor onbetamelijke onwelgevalligheid stond daar, Suko
Verkeerde knoppie, zal mezelf weer te quoten, maar moest gewoon iets verbeteren in het origineel. Schemerlamp boven de pc is naar naar de ratsmodee. Dat ik dit nog ga uitleggen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 00:03:52 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_48876872
Waarom heeft die vent altijd een grijns op z'n smoel ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48877946
quote:
Op maandag 30 april 2007 23:29 schreef milagro het volgende:

[..]

hij lijkt ook een beetje op deze >>>

Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 02:10:16 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_48878818
Die grijns

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48898154
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 01:05 schreef Radegast het volgende:

[..]

[afbeelding]

Morgen weer naar HK, misschien kom ik 'm nog wel tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')