Ik vind Privé dan nog nét even iets betrouwbaarder Haaibaaikequote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Privé ook niet maar Zijonline wel dan
![]()
nee dus.
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Privé ook niet maar Zijonline wel dan
![]()
nee dus.
![]()
Ik ook Ole .quote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind Privé dan nog nét even iets betrouwbaarder Haaibaaike
We're cool againquote:
quote:Topadvocaat acht Connie kansloos
Connie Breukhoven heeft Evert Santegoeds aangeklaagd wegens laster, maar volgens een Utrechtse topadvocaat is ze kansloos.
Connie Breukhoven is kansloos in de zaak die ze wegens laster en smaad heeft aangespannen tegen Evert Santegoeds, de hoofdredacteur van roddelblad Privé. Dat zegt de Utrechtse strafpleiter Piet Doedens tegen de entertainmentwebsite Sterrenstek. "Ik zou wel tien keer op mijn hoofd krabben voor ik aan deze zaak zou beginnen."
Volgens de advocaat is uit diverse publicaties gebleken dat Connie niet altijd even betrouwbaar is. "Dat is een heikel punt in deze zaak. Strafrechtelijk gesproken liggen smaad en laster niet eenvoudig. Santegoeds moet wel zeer veel feitelijke onjuistheden hebben gepubliceerd, terwijl ik aanneem dat hij zich uitstekend zal hebben gedocumenteerd alvorens tot publicatie over te gaan."
Het blad van Santegoeds schreef onlangs in een artikel dat de Clinic for Injectables van Connie wordt geplaagd door financiële tegenvallers. Privé verloor daarop een kort geding en moest een schadevergoeding betalen van zesduizend euro en werd door de rechter opgedragen een rectificatie te plaatsen.
Hans en Connie Breukhoven nemen daar geen genoegen mee en beginnen een strafzaak omdat het weekblad vorige week opnieuw met vermeende lasterlijke publicaties kwam. Daarbij werden alle pijlen gericht op Hans Breukhoven, die er een minnares op zou nahouden. De Breukhovens hopen dat Santegoeds nu zwaarder wordt gestraft, met een hogere boete of een taakstraf.
Doedens adviseert het stel de zaak te vergeten. Omdat Santegoeds hoor en wederhoor heeft toegepast en de familie zelf de publiciteit niet schuwt, hebben ze volgens hem geen sterke zaak.
Piet Doedens verdedigde in de jaren tachtig met succes de verdachte in de Zaanse paskamermoord. Ook was hij de advocaat van grote criminelen als de Hakkelaar en Charles Z. en was hij een tijdje wekelijks op televisie te zien in de Asoshow bij de KRO.
[Novum]
Mee eens, maar vergeet niet dat de personen in kwestie ook vaak zelf die bladen (dus niet alleen Privé) nieuws verstrekken (en of dat altijd wáár is?) en als er dan wat minder leuks valt te melden zijn de 'sterren' opeens niet thuis. Het mes snijdt aan twee kanten, net zo scherp of net zo vleiend, en het ligt er maar net aan wie er baat bij hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 11:52 schreef sanni het volgende:
Joh man die Santegoeds die heeft gewoon elke keer geld gereserveerd voor dit soort zaken.
Dat hele blad Prive is een en al roddel en achterklap en mensen smullen ervan. Zolang mensen
dit soort bladen blijven kopen en hun voyeurisme blijven ten toonspreiden dan zal dit soort
'onzin' altijd zijn weg in de maatschappij blijven vinden. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef pberends het volgende:
Die kop van Hans ook altijd. Net alsof hij altijd een sateprikker verticaal in z'n mond heeft zitten.
Verkeerde knoppie, zal mezelf weer te quoten, maar moest gewoon iets verbeteren in het origineel. Schemerlamp boven de pc is naar naar de ratsmodee. Dat ik dit nog ga uitleggen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:41 schreef milagro het volgende:
wat voor onbetamelijke onwelgevalligheid stond daar, Suko![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
hij lijkt ook een beetje op deze >>>![]()
quote:
Hahaquote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef Suko het volgende:
[..]
Kan hier niet aan afleiden dat het handel in onroerend goed betreft, misschien is er wel een andere reden? Overigens zijn Connie en Hans weer terug uit Nice meldde Boulevard en volgens medepassagiers zaten de twee niet naast elkaar in het vliegtuig.
Ik heb ooit een keer gelezen dat hij niet durft te lachen met zijn tanden bloot dus dat hij daarom altijd zijn mond dicht heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Waarom heeft die vent altijd een grijns op z'n smoel ?
Hij is fijn.... IJdeltuiterigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:49 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer gelezen dat hij niet durft te lachen met zijn tanden bloot dus dat hij daarom altijd zijn mond dicht heeftHij vindt het lelijk als zijn tanden te zien zijn..
quote:Breukhovens winnen kort geding tegen websites.
Connie en Hans Breukhoven hebben het kort geding dat zij aanspanden tegen zijonline.nl en witheet.nl gewonnen. Een rechter in Amsterdam veroordeelde de sites tot het verwijderen van een artikel, waarin wordt gesuggereerd dat Connie werkzaam is geweest als prostituee.
Ook moeten zij een rectificatie plaatsen en een boete betalen van tienduizend euro.
De sites schreven in de artikelen dat Connie voorkomt in een dossier van de Haagse zedenpolitie. Voordat zij in 1987 met Hans trouwde, zou de blondine als dame van lichte zeden hebben gewerkt.
Overwinning
Het is de tweede keer in korte tijd dat de Breukhovens een overwinning behalen op de roddelpers. Vorige maand won het glamourechtpaar een kort geding tegen het weekblad Privé en De Telegraaf.
Deze media hadden artikelen geplaatst waarin werd gesteld dat de Clinic for Injectables van Connie grote verliezen lijdt.
quote:EX CHAUFFEUR CONNIE BREUKHOVEN BESCHULDIGT DIVA VAN KEIHARD LIEGEN!
Connie Breukhoven staat binnenkort weer voor de rechter. En ditmaal is het in het beklaagdenbankje, want de ex chauffeur van Connie, Danny, wil dat zijn voormalige bazin diep door het stof gaat. Zo wil Danny dat Connie een rectificatie laat plaatsen op haar kosten over alle beschuldigingen die zij uitte in het weekblad Weekend aan het adres van haar voormalig werknemer en ook wil Danny een forse schadevergoeding voor de leugens die Connie over hem zou hebben verteld. De diva heeft nog een week tijd om vrijwillig aan de eisen van Danny te voldoen. Doet zij dat niet dan zal Danny's advocaat Oscar Hammerstein Connie Breukhoven voor de rechter dagen om haar te dwingen te doen wat Danny wil...
'Mensen die boven me staan zullen me niet beledigen en mensen die onder me staan kunnen me nooit beledigen, ' zeí Connie Breukhoven in Weekend, het weekblad waar haar hartsvriendin Petra Boots de scepter zwaait.
Maar het heeft er alle schijn van dat het verhaal dat Connie haar vriendin Peter Boots liet publiceren over haar 'gestoorde ex-chauffeur' die gelekt zou hebben naar weekblad Privé over de Belgische minnares van echtgenoot Hans van Breukhoven, een leugenverhaal was.
De betrokken chauffeur is namelijk woedend over de aantijgingen van Connie Breukhoven en dreigt naar de rechter te stappen als Connie haar beweringen niet terugneemt...
De chauffeur heeft inmiddels het kantoor van advocaat Oscar Hammerstein in de arm genomen om zich te verweren tegen de aantijgingen van Connie Breukhoven. Tot volgde week heeft Connie de gelegenheid de zaak in den minne te schikken en in het weekblad Weekend -op haar kosten- een rectificatie te plaatsen over de door haar gedane uitlatingen over Danny. Ook wil de chauffeur een schadevergoeding.
In Weekend zei Connie o.a: "Al snel (na zijn indiensttreding, red) bleek dat Danny genoot van het opzetten van allerlei intriges, met klaarblijkelijk als doel de familie te ontwrichten. Hans heeft hem een aantal keer gewaarschuwd op te houden met stoken, maar zonder enig resultaat. Het leek wel of hij in een fantasiewereld leefde. Navraag bij zijn vorige werkgever leerde ons dat zijn vreemde gedrag daar de reden was geweest voor ontslag. Uiteindelijk zag Hans zich genoodzaakt de arbeidsovereenkomst te beëindigen en is Danny verhuisd naar een dorpje in Friesland.'
Volgens chauffeur Danny nam hij echter zelf al ontslag in 2001 omdat hij overspannen was geworden van het werken en het constante gebel van Connie naar hem om er achter te komen waar haar Hans uithing...
Ook ontkent hij dat het zijn idee is geweest om Hans te ontmaskeren als vreemdganger zoals Connie in Weekend beweerde. Connie in Weekend; "Vorig jaar mei belde Danny mij plotseling op. Hij wilde een keer op de koffie komen en bijkletsen. Nou best hoor, dacht ik. Na de koffie: zegt Connie, 'vertelde hij me over een maîtresse die Hans zou hebben in Waterloo. Ik sloeg steil achterover van verbazing! Danny dacht mij een briljante tip aan de hand te hebben gedaan, en daar achteraf grof geld mee te willen gaan verdienen.'
De chauffeur heeft echter een heel ander verhaal. Hij zegt dat hij door Connie benaderd werd die hem 25.000 euro beloofde voor zijn medewerking bij de ontmaskering van haar man. Ook zegt de man dat hij door de diva in augustus 2006 gedwongen werd mee te werken om een val op te zetten voor Hans Breukhoven om het bewijs te leveren van zijn vreemdgaan met de Belgische Beatrice.
En ook, beweert Danny, zou Connie zelfs een privé-detective hebben ingehuurd en achter Hans hebben aangestuurd toen die op zakenreis ging naar de Dominicaanse Republiek. Een reisje waarvan Connie vermoedde dat haar Hans zich zou laten vergezellen door een andere vrouw.
De chauffeur, zo schrijft advocaat Hammerstein aan Connie Breukhoven, zou voor zijn beweringen meer dan voldoende bewijs hebben. Zo bewaarde hij de meer dan 250 sms-jes die Connie aan hem stuurde over allerhande zaken en kan Danny bewijzen dat Connie hem ook na het door hem genomen ontslag nog regelmatig inhuurde. Zo reed de volgens Connie Breukhoven 'gestoorde chauffeur' haar nog op haar verzoek in december 2006 naar de Amsterdamse vestiging van De Bijenkorf waar zij haar smeerseltjes ging aanprijzen. zijonline
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |