quote:
Ik ben inmiddels gewend aan installatie-handleidingen die niets met de werkelijkheid te maken hebben, maar geeft niet hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef JDude het volgende:
Tank installeren onder je huis en wekelijks de bierwagen laten komen, Fles!
Amateurquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef JDude het volgende:
Tank installeren onder je huis en wekelijks de bierwagen laten komen, Fles!
Dat is lekkerquote:
Flat/kartonnendoos/viaduct/rijtuig/etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben inmiddels gewend aan installatie-handleidingen die niets met de werkelijkheid te maken hebben, maar geeft niet hoor
Ja, die vind ik echt heel erg lekkerquote:
Rijtuig komt in de buurtquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Flat/kartonnendoos/viaduct/rijtuig/etc.
Alfa ligt hier in de buurt geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amateur
Naast de brouwer gaan wonen en gewoon een directe pijplijn
Zet P er dan uit, kom ik daar wel wonenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alfa ligt hier in de buurt geloof ik.
Weet ik niet, dat koop ik nooit (en iets anders dan cola is alleen een alternatief als er geen cola in huis is, bijna nooit dusquote:
Waarom moet hij eruit? Je kan er nog wel bij hoor. plaats zat, heb nog een kamer over. en twee matrassen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet P er dan uit, kom ik daar wel wonen
Toch maar eens kopen danquote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat koop ik nooit (en iets anders dan cola is alleen een alternatief als er geen cola in huis is, bijna nooit dus).
Daar meld ik me dan wel voor aanquote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom moet hij eruit? Je kan er nog wel bij hoor. plaats zat, heb nog een kamer over. en twee matrassen.![]()
Maakt het niet uit wat voor een cola? Of Pepis/Coca Cola?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat koop ik nooit (en iets anders dan cola is alleen een alternatief als er geen cola in huis is, bijna nooit dus).
Omdat er ook ruimte nodig is voor die directe pijplijn naar alfa hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom moet hij eruit? Je kan er nog wel bij hoor. plaats zat, heb nog een kamer over. en twee matrassen.![]()
wb Dio..![]()
Pepsi vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt het niet uit wat voor een cola? Of Pepis/Coca Cola?
Zal niet lang zijn.quote:
Ik zei in de buurt, niet om de hoek he.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er ook ruimte nodig is voor die directe pijplijn naar alfa he
Schandalig, en ik hier maar wachten.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zal niet lang zijn.
Mailbox word steeds vollen
Ben jij zo populair ja?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zal niet lang zijn.
Mailbox word steeds vollen
First Choice? Ken ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Pepsi vind ik niet lekker. Ik heb altijd First Choice cola (light)
.
PI'squote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
Ik ben te afhankelijk geworden van PI's.
ik niet, maar ik lijk wel storingen aan te trekkenquote:
Kusje doen dan maarquote:Op woensdag 18 april 2007 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schandalig, en ik hier maar wachten.![]()
Met rijst?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
Broodje zalm
zonderquote:
Iets langere pijplijn dan hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei in de buurt, niet om de hoek he.![]()
Hoiquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een broodje ijs
Is dat niet zonde van het ijsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een broodje ijs
dat leest al lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin in een broodje bal uit de jus
Op sicilie niet:quote:
Wees blij, is helemaal niet goed voor jequote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat leest al lekker
Jammer geen kantine hier
Wat de boer niet kent....quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op sicilie niet:
lees maar
Echt superlekker. Zo'n puddingbroodje die we hier kennen met bolletjes ijs erin. En natuurlijk slagroom
Het is het bijna waard om dat te doen.quote:
Hier wel een kantinequote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
dat leest al lekker
Jammer geen kantine hier
Lang weekend breakquote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is het bijna waard om dat te doen.
Klopt, maar af en toe een warme hap ipv die normale broodjes die ik zelf smeer is best oké.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij, is helemaal niet goed voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |