GEKKENHUIS!quote:
Nou ja, het was iig iets als:quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag een receptje in de RAILS staan, gewoon eentje op het Bahnhof uit de automaat slopenaf laten koelen op weg naar huis en zo
Wacht, ik zoek dat receptje f
Zeker Appekooi.quote:
Oh?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
Het verbáást me trouwens dat je niet in het lijstje met 30-users-met-wie-ik-het-vaak-in-hetzelfde-topic-postte staat.
cijferregistratie is tofquote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Tentamens zijn weer geweest, tijd om mijn cijferregistratiezelf weer in te schakelen. Tot over een paar uur
Is er een spoor in de buurt waar vaak zelfmoordacties plaatsvinden?quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
O dus jij vindt die riem om je nekje wel lekker.![]()
Zit hier op 50 meter van het spoor rotterdam - gouda en 100 meter van de hsl en 50 meter van de randstadrail rotterdam - denhaag, dus die kans is wel groot jaquote:Op woensdag 18 april 2007 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er een spoor in de buurt waar vaak zelfmoordacties plaatsvinden?
Mannen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:56 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zeker Appekooi.
Zit met me handen in het werk.
Maar ik wil het niet doen nu
Heb ik tienen voor.quote:
De bierzuiper.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
EU geeft bierbrouwers miljoenenboetes.
Nou, foei. Wie denk je dat er voor die boetes gaat opdraaien?
Moet er eerst iets overheen rijden natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
50 meter van de randstadrail
Tof hequote:
Dat maakt niet uit, is toch geen lekker bier wat ze makenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
EU geeft bierbrouwers miljoenenboetes.
Nou, foei. Wie denk je dat er voor die boetes gaat opdraaien?
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet er eerst iets overheen rijden natuurlijk
Zoeen praatjes voor een ziekequote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb ik tienen voor.![]()
Neem me niet te serieus he. Als ik serieus ben merk je het echt wel, hoop ik.![]()
Op weg naar je poging door een vervangende Rampstadbus overreden wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet er eerst iets overheen rijden natuurlijk
Misschien ligt het daar wel aan, ben kots misselijk en zie zo nu en dan alles om me heen draaien.quote:
Ik ben te afhankelijk geworden van PI'squote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
Neem me niet te serieus he. Als ik serieus ben merk je het echt wel, hoop ik.![]()
Damn, net als in "Lost"quote:Op woensdag 18 april 2007 12:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Op weg naar je poging door een vervangende Rampstadbus overreden worden.
Nee, maar de stille hoop dat heineken kapot gaat aan die 219 M zal wel ijdel zijn... Zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, is toch geen lekker bier wat ze maken
Als ze dan Grolsch meenemen gaat het goedquote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar de stille hoop dat heineken kapot gaat aan die 219 M zal wel ijdel zijn... Zou mooi zijnEen wereld zonder uilenzeik
![]()
*dreamt on
Ai een PI verslaafde.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben te afhankelijk geworden van PI's.
Wat is daar mis meequote:
Nee gek, Grolsch is tof. En Bavaria kan ook nog (stationsbier he, dan hebbie datquote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze dan Grolsch meenemen gaat het goed
Ja, die hebben dus ook een boete gehad (net als Bavaria)
Maar het IS dus:quote:De boete voor Heineken is hoger, omdat het het grootste marktaandeel in Nederland heeft.
quote:De boete voor Heineken is hoger, omdat ze gruwelijk smerig kutbocht op de markt durven planten.
Grolsch is geen bierquote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gek, Grolsch is tof. En Bavaria kan ook nog (stationsbier he, dan hebbie dat)
Die hebben ook heul niet zo'n dikke boete gekregen alsHeineken
Heineken 219 M
Grolsch 32 M
Bavaria 23 M
DE MEDIA (maar dat zijn leugenaars) schrijven:
[..]
Maar het IS dus:
[..]
Duurquote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef Pheno het volgende:
Hertog Jan.
Nou, veel eigenlijk, altijd dat kijken naar die linker boven hoek.quote:
8 liter bier + 24 flesjes en de krat. Kilo of 11?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand trouwens wat een vol krat Grolsch weegt eigenlijk? Ik begrijp nou heul goed dat Heineken destijds weer snel gestopt is met die 48-flessen kratjes
Cola.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
Geen bier.
Ik fantaseer dan ook graagquote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou, veel eigenlijk, altijd dat kijken naar die linker boven hoek.
Is een teken dat je graag dingen fantaseert. uhmm eigenlijk niets mis mee dus.![]()
Nou ik denk minstens 15quote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
8 liter bier + 24 flesjes en de krat. Kilo of 11?
Dat haal je nietquote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk minstens 15sjouw me een breuk aan die zooi
koekol is muh friendjuhhquote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik denk minstens 15sjouw me een breuk aan die zooi
quote:Mijn geliefde weegt geen 25 kilo, maar wat weegt een krat bier? Ik vroeg het Grolsch.
Beste Grolsch,
Wat weegt een krat bier?
Met vriendelijke groet,
Bas
Antwoord
Beste bas,
Ons “oude” krat met 24 volle flessen weegt 14,85 KG. Het nieuwe krat met 24 volle flessen weegt 1350 gram meer.
Met vriendelijke groeten,
Petra
Consumentenservice
Ik ben inmiddels gewend aan installatie-handleidingen die niets met de werkelijkheid te maken hebben, maar geeft niet hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef JDude het volgende:
Tank installeren onder je huis en wekelijks de bierwagen laten komen, Fles!
Amateurquote:Op woensdag 18 april 2007 12:29 schreef JDude het volgende:
Tank installeren onder je huis en wekelijks de bierwagen laten komen, Fles!
Dat is lekkerquote:
Flat/kartonnendoos/viaduct/rijtuig/etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben inmiddels gewend aan installatie-handleidingen die niets met de werkelijkheid te maken hebben, maar geeft niet hoor
Ja, die vind ik echt heel erg lekkerquote:
Rijtuig komt in de buurtquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Flat/kartonnendoos/viaduct/rijtuig/etc.
Alfa ligt hier in de buurt geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amateur
Naast de brouwer gaan wonen en gewoon een directe pijplijn
Zet P er dan uit, kom ik daar wel wonenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alfa ligt hier in de buurt geloof ik.
Weet ik niet, dat koop ik nooit (en iets anders dan cola is alleen een alternatief als er geen cola in huis is, bijna nooit dusquote:
Waarom moet hij eruit? Je kan er nog wel bij hoor. plaats zat, heb nog een kamer over. en twee matrassen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet P er dan uit, kom ik daar wel wonen
Toch maar eens kopen danquote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat koop ik nooit (en iets anders dan cola is alleen een alternatief als er geen cola in huis is, bijna nooit dus).
Daar meld ik me dan wel voor aanquote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom moet hij eruit? Je kan er nog wel bij hoor. plaats zat, heb nog een kamer over. en twee matrassen.![]()
Maakt het niet uit wat voor een cola? Of Pepis/Coca Cola?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat koop ik nooit (en iets anders dan cola is alleen een alternatief als er geen cola in huis is, bijna nooit dus).
Omdat er ook ruimte nodig is voor die directe pijplijn naar alfa hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom moet hij eruit? Je kan er nog wel bij hoor. plaats zat, heb nog een kamer over. en twee matrassen.![]()
wb Dio..![]()
Pepsi vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt het niet uit wat voor een cola? Of Pepis/Coca Cola?
Zal niet lang zijn.quote:
Ik zei in de buurt, niet om de hoek he.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er ook ruimte nodig is voor die directe pijplijn naar alfa he
Schandalig, en ik hier maar wachten.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zal niet lang zijn.
Mailbox word steeds vollen
Ben jij zo populair ja?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Zal niet lang zijn.
Mailbox word steeds vollen
First Choice? Ken ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Pepsi vind ik niet lekker. Ik heb altijd First Choice cola (light)
.
PI'squote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
Ik ben te afhankelijk geworden van PI's.
ik niet, maar ik lijk wel storingen aan te trekkenquote:
Kusje doen dan maarquote:Op woensdag 18 april 2007 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schandalig, en ik hier maar wachten.![]()
Met rijst?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:51 schreef Pheno het volgende:
Broodje zalm
zonderquote:
Iets langere pijplijn dan hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei in de buurt, niet om de hoek he.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een broodje ijs
Is dat niet zonde van het ijsquote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een broodje ijs
dat leest al lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin in een broodje bal uit de jus
Op sicilie niet:quote:
Wees blij, is helemaal niet goed voor jequote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat leest al lekker
Jammer geen kantine hier
Wat de boer niet kent....quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op sicilie niet:
lees maar
Echt superlekker. Zo'n puddingbroodje die we hier kennen met bolletjes ijs erin. En natuurlijk slagroom
Het is het bijna waard om dat te doen.quote:
Hier wel een kantinequote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
dat leest al lekker
Jammer geen kantine hier
Lang weekend breakquote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is het bijna waard om dat te doen.
Klopt, maar af en toe een warme hap ipv die normale broodjes die ik zelf smeer is best oké.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij, is helemaal niet goed voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |