Heerlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel een kantine
MET broodjes bal
UIT de jus
VOOR maar ¤ 1,50
Geen probleem, veul handiger dan steeds dat kleingeld en wisselenshit.quote:WAAR je alleen maar met chip kan betalen
Ov-chipknip komt hier ook nog niet.. Steeds meer passies.. hoe verzint men 'tquote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet geen chip
en heul geen OV-chipkaart trouwens
Dan ga je straks toch een probleem hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet geen chip
en heul geen OV-chipkaart trouwens
Anniequote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ov-chipknip komt hier ook nog niet.. Steeds meer passies.. hoe verzint men 't
Ik heb geen OV chipknip nodig. Ik gebruik het OV dan ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ov-chipknip komt hier ook nog niet.. Steeds meer passies.. hoe verzint men 't
Jouw tolpoortjes, parkeerautomaten en onbemande benzinepompen hebben straks ook allemaal een pasje nodig hoor, ben maar niet bangquote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen OV chipknip nodig. Ik gebruik het OV dan ook niet.
Lang leve de auto!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen OV chipknip nodig. Ik gebruik het OV dan ook niet.
Ben ik ook niet. Straks ben ik voortaan met de fietsquote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw tolpoortjes, parkeerautomaten en onbemande benzinepompen hebben straks ook allemaal een pasje nodig hoor, ben maar niet bang
dan kom je nooit ergensquote:Op woensdag 18 april 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Straks ben ik voortaan met de fiets
De nieuwe Renaults hebben wel allemaal zoeen pasje om de motor mee te starten.quote:
Maar dat is toch al langer bij nieuwe auto's? Met 1 klik de auto starten als je bijv. de deur uitlooptquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De nieuwe Renaults hebben wel allemaal zoeen pasje om de motor mee te starten.
Geef er ff een paar beukers opquote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Heh, m'n cijferregistratiesysteemdinggeval doet het niet meer.
Handig! Maarja, ik rijd voorlopig wel rond in m'n Kuukblikske van 10 jaar oud.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
Maar dat is toch al langer bij nieuwe auto's? Met 1 klik de auto starten als je bijv. de deur uitloopt
Dan vallen de cijfers er uitquote:
Nou dan veeg je die weer op en kiep je ze er later weer inquote:
Ja, dat wel, een nieuwe dan. Moet alleen nog steeds nieuwe platen regelen.quote:
Ik van 14quote:Op woensdag 18 april 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Handig! Maarja, ik rijd voorlopig wel rond in m'n Kuukblikske van 10 jaar oud.
Er gaat niets boven een charmant oud brik.quote:
Doe mij maar een lekker jong dingquote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
Er gaat niets boven een charmant oud brik.
*meldt.quote:
Ah onder het bureau tijdquote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef JDude het volgende:
* JD verzet de papierbak om ruimte onder het bureau vrij te maken.
Juustem.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achja, het brengt je van A naar B hehquote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
Juustem.
Enkel mag 't af en toe wat meer power inzitten, maar ach
Renaultsquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De nieuwe Renaults hebben wel allemaal zoeen pasje om de motor mee te starten.
Ik heb ook nergens naar toe te gaanquote:
Daaromquote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achja, het brengt je van A naar B heh
Precies!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef Sjowhan het volgende:
Daarom
En de andere weggebruikers moeten dan maar wat langzamer rijden![]()
Ik zit geregeld in een charmant oud brik van 43 jaar oudquote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Auto of vrouw?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit geregeld in een charmant oud brik van 43 jaar oud
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
Goh Fles:
http://www.nu.nl/news/104(...)in_verschiet%27.html
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
2007-43=1964. Ik snap 'm.
quote:
Johquote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
Goh Fles:
http://www.nu.nl/news/104(...)in_verschiet%27.html
Je weet dat de Veetjes vanaf 1966 pas kwamen he?quote:
Details, details. Wees blij dat ik niet met een Hondekop kwam aanzettenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Je weet dat de Veetjes vanaf 1966 pas kwamen he?
Hele volksstammen hebben geen idee dat dat sowieso iets anders isquote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef JDude het volgende:
Details, details. Wees blij dat ik niet met een Hondekop kwam aanzetten.
Jaaaa, claims van de horecaquote:106 Teletekst wo 18 apr
Horeca claimt geld van bierbrouwers
` Horeca Nederland bereidt een claim
voor tegen de brouwers Heineken,Grolsch
en Bavaria.Eerder vandaag werd bekend
dat de Europese Commissie de drie een
boete oplegt van 274 miljoen euro.Ze
hebben afspraken gemaakt om de prijs
van bier kunstmatig hoog te houden.
De hoogte van de claim is nog niet
bekend,maar volgens Horeca Nederland
gaat het om een "substantieel" bedrag.
De branchevereniging roept de brouwers
op de prijzen voor de horeca nu al te
verlagen.
Heineken kreeg met 219 miljoen euro de
hoogste boete.Grolsch en Bavaria hebben
al gezegd in beroep te gaan.
volgende nieuws financieel sport
gauw inslaan voor de prijzen omhoog gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Heh, nu heb ik zin in bier.
Laat de Horeca eerst maar eens de hand in eigen boezem stekenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa, claims van de horeca
Die zijn natuurlijk ook benadeeld he, ¤ 2,50 voor een slokje. Arme zieltjes
Maar de prijzen aan de tap gaan weer omlaag begrijp ik?
Zou haast wel moeten. En ach; inkoop is 't nog steeds minder dan een euro, want de kosten van een biertje in een sportkantine is nog steeds minder dan ¤ 1.50quote:Op woensdag 18 april 2007 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa, claims van de horeca
Die zijn natuurlijk ook benadeeld he, ¤ 2,50 voor een slokje. Arme zieltjes
Maar de prijzen aan de tap gaan weer omlaag begrijp ik?
Mijn idee, maar hoe waarschijnlijk lijkt je dat dat ook echt gaat gebeuren?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
Laat de Horeca eerst maar eens de hand in eigen boezem steken
Het bierparadijs naast de E19 ftw!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef JDude het volgende:
Wij wonen vlak bij Baarle-Nassau/Hertog, we gaan wel Belgisch bier halen.
Inkoop kan het niet anders dan VEUL minder zijn dan een euro. Voor een glaasje? waar er 200 van uit een fust gaan? VEUL minderquote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou haast wel moeten. En ach; inkoop is 't nog steeds minder dan een euro, want de kosten van een biertje in een sportkantine is nog steeds minder dan ¤ 1.50
Daaromquote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inkoop kan het niet anders dan VEUL minder zijn dan een euro. Voor een glaasje? waar er 200 van uit een fust gaan? VEUL minder
Doe dat voor de gein eens. Reken dan een liter schuimverlies per fust, 5% spetterverlies bij het tappen, en kijk dan eens wat voor KOSTprijs een glaasje heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom
Kan wel eens kijken of ik kan zien hoeveel de sportvereniging voor inkoop van een fust betaald (aangezien ik bij de barcommissie zit)
Mazzelaar. Ik moet nog 5 uurquote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
lalala en het is alweer kwart voor 4 gewordenover een halbe Stunde ga ik WEG
Ik zat hier pas om kwart over acht kutjequote:
Oja, das waar. Lulloquote:Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat hier pas om kwart over acht kutje
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een nuttige dag. Ik heb ongeveer 500 cijfers ingevoerd.
1 woord: organisatie/planning ofwel. secretaresse. Waar kan ik m'n sollicitatiebriefje naartoe sturen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef JDude het volgende:
Ik ben weer eens met veul te veul tegelijk bezig vandaag.
Stuur even een PM!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
1 woord: organisatie/planning ofwel. secretaresse. Waar kan ik m'n sollicitatiebriefje naartoe sturen?
En waar was je voor aangenomen? Duimen draaien?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bovendien heb ik NOG minder gedaan dan gisteren
1 mailtje geLEZEN
0 gestuurd
Consider it done.quote:
Stomme tussenpostsquote:
Mooi!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/12296
Eensch.
Mensen die koken voor jequote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg eten van de catering voorgeschoteld. Dus ik heb nog geen idee.
Het is lasagna geworden. Eetbare ook deze keerquote:
Makkelijk welquote:Op woensdag 18 april 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg eten van de catering voorgeschoteld. Dus ik heb nog geen idee.
Klopt, maar het is altijd maar de vraag hoe goed je moet kauwen wil je het fatsoenlijk kunnen verteren.quote:
Fijne catering danquote:Op woensdag 18 april 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klopt, maar het is altijd maar de vraag hoe goed je moet kauwen wil je het fatsoenlijk kunnen verteren.
Hopen dat het daarna beter wordt danquote:Op woensdag 18 april 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ze worden er halverwege het jaar uitgeschopt geloof ik
De studenten klagen er ook over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |