Anton aus Tirol?quote:
H'veen heeft altijd heel goed gescout en gekocht in Scandinavie, maar krijg je daardoor een goeie naam? Italiaanse clubs scouten ook altijd perfect in Nederland, maar iedereen heeft een grafhekel aan die spaghetti vretersquote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wel een superreputatie in Skandinavie, denk dat jij je daar op verkijkt...
Zeker na het debacle van Markus Rosenberg....
Denk dat AJAX er alles aan gaat doen om te winnenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef Virus het volgende:
Ik hoop dat Ajax er vanavond weer geen zin in heeft, ik geloof dat dat de enige manier voor RKC is om te kunnen winnen. Een speler die op de loonlijst van Ajax staat zal er zeker weer zin in hebben en dat is Jan Vertonghen!
wahhaquote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
H'veen heeft altijd heel goed gescout en gekocht in Scandinavie, maar krijg je daardoor een goeie naam? Italiaanse clubs scouten ook altijd perfect in Nederland, maar iedereen heeft een grafhekel aan die spaghetti vreters.
Nope, Anton aus Werkendam.quote:
Twaalf clubs toch? Dus tweeëntwintig wedstrijden maar, dan is vijftien doelpunten netjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vind het opvallend dat een speler met slechts 15 treffers topscorer kan worden.
14 teams, 26 wedstrijden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Twaalf clubs toch? Dus tweeëntwintig wedstrijden maar, dan is vijftien doelpunten netjes.
ik vind het vrij weinig in zo'n zwakke competitie..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
14 teams, 26 wedstrijden.
Niet slecht inderdaad.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
Heeft TR weer eens een ban? krijg zo'n vage pm van 'm .
Zolang de spelers ons cluppie leuk vinden interesseert het me geen reet wat die scandi's van ons vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
H'veen heeft altijd heel goed gescout en gekocht in Scandinavie, maar krijg je daardoor een goeie naam? Italiaanse clubs scouten ook altijd perfect in Nederland, maar iedereen heeft een grafhekel aan die spaghetti vreters.
Afonso Alves scoorde er in Zweden nooit meer dan veertien (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afonso_Alves), maar in Nederland scoort hij aan de lopende band.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik vind het vrij weinig in zo'n zwakke competitie..![]()
dat zou betekenen dat je in NL met een goal of 18/19 topscorer kan worden..
Nee, daarom. Misschien heeft Heerenveen een goeie naam hoor, zou kunnen. Maar een club die altijd maar de toptalenten bij Scandinavische clubs wegplukt voor weinig lijkt me weinig populairquote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zolang de spelers ons cluppie leuk vinden interesseert het me geen reet wat die scandi's van ons vinden.
Zlatan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarom. Misschien heeft Heerenveen een goeie naam hoor, zou kunnen. Maar een club die altijd maar de toptalenten bij Scandinavische clubs wegplukt voor weinig lijkt me weinig populair.
We zullen het zien, een speler kan er voor kiezen om te leren bij H'veen met de wetenschap dat hij toch wel naar Ajax gaat, of meteen naar Ajax...
Zlatan de heldquote:
TerroRobbie, ericajax en Vakkie_W zijn allemaal geband, eerstgenoemde zelfs voor een maand!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
Waar is Vakkie_w? Ik mis hem
Dat zegt natuurlijk niet meteen dat de de zweedste competitie sterk is. Dat kan ook een vorm van geluk zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afonso Alves scoorde er in Zweden nooit meer dan veertien (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afonso_Alves), maar in Nederland scoort hij aan de lopende band.
rellen in weddenopsport, daarom zit EricAjax er ook bijquote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef denthemen het volgende:
en waarom?
Dus dan ben je het eigenlijk weer niet eens met hem....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef BonJovi het volgende:
Ja ok NSBer gaat wel ver ik ben er mee eens wat je zegt maar zeggen dat Az beter kampioen kan worden dan AJAX gaat me te ver.
Ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
Waar is Vakkie_w? Ik mis hem
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
TerroRobbie, ericajax en Vakkie_W zijn allemaal geband, eerstgenoemde zelfs voor een maand!![]()
het kan natuurlijk ook betekenen dat de Nederlandse manier van spelen hem als voetballer gewoon beter ligt. En Heerenveen is trouwens ook helemaal afgestemd op Alves waardoor zijn kwaliteiten optimaal worden benut en hij misschien wel boven zichzelf aan het uitstijgen is. Ik denk dat hij het bij Ajax een stuk slechter zou doen. Niet dat hij dan slecht gaat spelen maar hij zal er bij Ajax geen 30 inleggen denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet meteen dat de de zweedste competitie sterk is. Dat kan ook een vorm van geluk zijn natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henrik_Larsson
Larsson scoorde wel gewoon 19 en 32 keer in Zweden dat is een gemiddelde van ruim 25 per seizoen.
quote:18/4/2007 - Volgt Ajax Samuel Holmén?
(Gepost door P.)
BRON: Aftonbladet
In de Zweedse krant Aftonbladet staat dat Ajax scout John Steen Olsen over Elfsborg-speler Samuel Holmén heeft gezegd dat hij een erg goede speler is. Er is echter geen sprake van concrete interesse voor de Zweedse speler die achter de spitsen, als rechtsbuiten of als rechtshalf kan spelen. Holmén is geboren op 28 juni 1984, is 1.78m lang en speelde negentien jeugdinterlands voor Zweden.
3 vakken 410 ook nog isquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Silenus het volgende:
31.000 man voor vanavond, aardige score voor een thuiswedstrijd tegen RKC. Hopen op een cupsfeertje!
Das niet veel tochquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Silenus het volgende:
31.000 man voor vanavond, aardige score voor een thuiswedstrijd tegen RKC. Hopen op een cupsfeertje!
Dat is wel veel hoor. Zeker vergeleken met andere bekerwedstrijden dit seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das niet veel toch
Is het niet meer, je schijnt alleen nog kaarten te kunnen kopen voor vak 425 en nog een vak dacht ik
kwart voor negerquote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vanavond eigenlijk? Ik hoop zo rond 19.15uur in het home te zijn.
20:45 uurquote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vanavond eigenlijk? Ik hoop zo rond 19.15uur in het home te zijn.
20.45.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |